Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacyjno-prawnych i szkoleń w Wydziale Organizacji i Spraw Obywatelskich
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko pracy Ds. organizacyjno - prawnych i szkoleń w Wydziale Organizacji i Spraw Obywatelskich
WYMAGANIA:
- Wykształcenie:
Wyższe: prawnicze, administracyjne.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- znajomość funkcjonowania administracji samorządowej, znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów powiatu, zasad techniki prawodawczej, znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- umiejętność interpretacji przepisów prawnych, odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność negocjacji i łagodzenia sytuacji konfliktowych, umiejętność samodzielnej organizacji pracy i pracy w zespole, odporność na stres,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
- Wymagania dodatkowe:
Preferowane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku.
- Zakres zadań na stanowisku:
- opracowywanie projektów statutu, regulaminu Starostwa oraz innych projektów w tym zakresie,
- nadzorowanie realizacji przez komórki organizacyjne Starostwa zadań zleconych z zakresu administracji rządowej przekazanych w drodze odrębnych porozumień,
- prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej oraz ich analiza,
- prowadzenie zbioru uchwalonych przez Zarząd regulaminów organizacyjnych jednostek organizacyjnych Powiatu,
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami,
- organizacja praktyk studenckich,
- sporządzanie projektów zarządzeń Starosty, uchwał Zarządu, uchwał Rady Powiatu wynikających z zakresu nałożonych zadań,
- nadzór nad opracowywaniem zarządzeń Starosty,
- prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Starosty,
- prowadzenie rejestru i zbioru porozumień zawieranych przez powiat z zakresu administracji rządowej w sprawie zadań publicznych z zakresu administracji rządowej, z jednostkami lokalnego samorządu terytorialnego, a także z województwem, na którego obszarze znajduje się terytorium powiatu oraz przekazywanie do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego porozumień podlegających publikacji,
- organizacja zabezpieczenia wyborów do organów przedstawicielskich - obsługa techniczno - biurowa Powiatowej Komisji Wyborczej.
- Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon),
- list motywacyjny,
- życiorys,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku lub jego kserokopia z obecnego zakładu pracy potwierdzona za zgodność z oryginałem,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectw pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.- koniecznie w jęz. polskim lub przetłumaczone na jęz. polski przez tłumacza przysięgłego),
- inne dokumenty.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 31 grudnia 2006 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:"konkurs na stanowisko pracy Ds. organizacyjno - prawnych i szkoleń - oferta nr 19 .", pod adres:
STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4, 74-100 GRYFINO
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba, że na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 31 stycznia 2007 r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
"wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).
data opublikowania: 2006-12-05 13:33:56
data ostatniej aktualizacji: 2006-12-05 13:33:56
Strona odwiedzona 2209 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Izabela Jaworska-Florek
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki