Starostwo Powiatowe
Zarządzenia Starosty Gryfińskiego
IV Kadencja Odrodzonego Samorządu Powiatowego
21.11.2010-21.11.2014
Zarządzenie Nr 21/2011
Starosty Gryfińskiego
z dnia 2011-03-10
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 64/2007 Starosty Gryfińskiego z dnia 24 września 2007 r. w sprawie ustalenia regulaminu wewnętrznego Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Na podstawie § 66 ust. 3 Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gryfinie, stanowiącego załącznik do Uchwały Nr IV/52/2007 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 25 stycznia 2007 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gryfinie, zmienionego uchwałą Nr IX/118/2007 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 28 czerwca 2007 r., uchwałą Nr XIII/152/2007 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 29 listopada 2007 r., uchwałą Nr XXI/229/2008 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 18 września 2008 r., uchwałą Nr XXIX/283/2009 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 17 kwietnia 2009 r. oraz uchwałą Nr XL/354/2010 Rady Powiatu w Gryfinie z dnia 25 marca 2010 r. zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie wewnętrznym Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie ustalonym Zarządzeniem Nr 64/2007 Starosty Gryfińskiego z dnia 24 września 2007 r. w sprawie ustalenia regulaminu wewnętrznego Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie, zmienionego zarządzeniem Nr 29/2008 z dnia 08 maja 2008 r., zarządzeniem 7/2009 z dnia 03 lutego 2009 r., zarządzeniem Nr 23/2010 z dnia 24 marca 2010 r., zarządzeniem Nr 54/2010 z dnia 10 czerwca 2010 r. oraz zarządzeniem Nr 81/2010 z dnia 06 września 2010 r. wprowadza się następujące zmiany:
- w rozdziale 9 część V otrzymuje brzmienie:
"V
- INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄCE STANOWISKA PRACY
Urząd: Starostwo Powiatowe w Gryfinie
Wydział: Architektury i Budownictwa
Stanowisko: stanowisko pracy do spraw obsługi interesantów
- MIEJSCE W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ URZĘDU
- OGÓLNE CELE ISTNIENIA STANOWISKA
- Obsługa petentów: udzielanie informacji i wydawanie druków, wydawanie inwestorom przygotowanych decyzji administracyjnych, rejestracja dzienników budów, pobieranie opłat za dzienniki budów i wykonane kserokopie dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, wydawanie zaświadczeń, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane
- GŁÓWNE OBOWIĄZKI
- udzielanie informacji interesantom,
- odbieranie i wysyłanie korespondencji,
- przekazywanie spraw na poszczególne stanowiska,
- wydawanie inwestorom przygotowanych decyzji,
- sprzedaż i rejestracja dzienników budów,
- wydawanie zaświadczeń,
- prowadzenie rejestrów wniosków i dzienników budów, rejestrów spraw,
- przekazywanie kopii kart rejestrów do wojewody,
- wprowadzanie danych do informatycznego zbioru danych,
- kopiowanie i przekazywanie na stanowiska aktów prawnych.
- sprawdzanie kompletności dokumentacji technicznej,
- przygotowywanie projektów pism, postanowień i decyzji.
- PODEJMOWANIE DECYZJI (ROZSTRZYGNIĘĆ)
- decyzje samodzielne:
- kontrola prawidłowości uiszczonych opłat skarbowych,
- ustalanie treści wydawanych zaświadczeń, pism, postanowień i decyzji,
- ocena kompletności i prawidłowości sprawdzanej dokumentacji,
- wkład w decyzje podejmowane przez innych:
- przekazywanie posiadanych informacji i zdobytej wiedzy,
- współudział w ocenie projektów o dużym stopniu komplikacji,
- kolegialne oceny napotkanych problemów.
- KONTAKTY I REPREZENTACJA
- kluczowe kontakty wewnętrzne:
- z pracownikami Kancelarii Ogólnej i Sekretariatu - sprawy korespondencji,
- z pracownikami Wydziału Organizacji i Informacji - udostępnianie i kopiowanie aktów prawnych,
- z pracownikami Wydziału Finansowo-Księgowego - rozliczanie kwitariuszy,
- z pracownikami Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru - uzyskiwanie informacji, potwierdzanie danych, wgląd w zasoby mapowe,
- z pracownikami Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego -uzgadnianie spraw związanych z wyłączeniami gruntów z produkcji rolnej i leśnej,
- z pracownikami Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa - wymiana informacji i zasięganie opinii.
- kluczowe kontakty zewnętrzne:
- z pracownikami urzędów gmin z obszaru powiatu - uzyskiwanie i wymiana informacji,
- z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego - wymiana informacji, przekazywanie dokumentacji.
- WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI, DOŚWIADCZENIE
- wykształcenie: średnie lub wyższe
- wymagany profil: budowlany, architektoniczny, administracyjny, instalacyjny.
- obligatoryjne uprawnienia: nie występują.
- doświadczenie zawodowe:
- doświadczenie zawodowe poza urzędem przy wykonywaniu podobnych czynności - nie wymagane,
- doświadczenie w pracy w urzędzie - nie wymagane.
- predyspozycje osobowościowe:
- komunikatywność,
- dokładność, rzetelność,
- terminowość, systematyczność,
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole.
- umiejętności zawodowe:
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- znajomość terminów i pojęć stosowanych w planowaniu przestrzennym i w budownictwie,
- znajomość Prawa budowlanego, ustawy o opłacie skarbowej, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętność czytania rysunków technicznych i podkładów geodezyjnych,
- znajomość procesów inwestycyjnych.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRACOWNIKA
Pracownik odpowiada za fachowe i zgodne z przepisami prawa udzielanie informacji interesantom, prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń, spraw administracyjnych i opracowywanie projektów pism, postanowień i decyzji, wysyłanie i odbiór korespondencji, prowadzenie rejestrów i ewidencji, rozliczenia finansowe i zachowanie tajemnicy służbowej.
- WSPÓŁZALEŻNOŚĆ SŁUŻBOWA
Bezpośredni przełożony - Zastępca Naczelnika Wydziału,
Przełożony wyższego stopnia - Naczelnik Wydziału.
- ZASTĘPSTWA
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zastępuje pracowników na stanowiskach do spraw określonych ustawą Prawo budowlane oraz pracownika na stanowisku do spraw archiwizacji i ruchu budowlanego.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku zastępowana jest przez osobę zatrudnioną na stanowisku do spraw archiwizacji i ruchu budowlanego lub zatrudnioną na stanowisku do spraw określonych ustawą Prawo budowlane.
- UDZIAŁ W ZESPOŁACH ZADANIOWYCH I ROBOCZYCH
Zgodnie z indywidualnymi powołaniami na podstawie zarządzenia Starosty.
- WYPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY
- sprzęt informatyczny: zestaw komputerowy z drukarką oraz osprzętem pozwalającym na pracę w sieci Starostwa,
- oprogramowanie: WORD, EXCEL, ARCHIT, LEX, program kancelaryjny,
- środki łączności: telefon stacjonarny, fax, Internet,
- inne urządzenia: kserokopiarka, niszczarka, bindownica, laminarka, kalkulator,
- środki transportu: w miarę potrzeb na podstawie zamówienia.
- FIZYCZNE WARUNKI PRACY
Uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych - długotrwała praca przy komputerze.
- KRYTERIUM OCENY
- komunikatywność,
- stosunek do petentów, kultura osobista,
- kompetentność, kreatywność,
- odpowiedzialność, samodzielność,
- odporność na stres,
- dokładność, rzetelność,
- terminowość, systematyczność,
- umiejętność pracy w zespole."
- załącznik nr 1 otrzymuje brzmienie zgodnie załącznikiem do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki do zarządzenia:
data opublikowania: 2011-03-11 10:35:27
data ostatniej aktualizacji: 2011-03-14 09:37:59
Strona odwiedzona 1537 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Ewelina Zdziarska
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki