Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - zarządzanie kryzysowe

Szkoła Liderów Organizacji Pozarządowych

Szkoła Liderów Organizacji Pozarządowych

Stowarzyszenie Szkoła Liderów zaprasza do udziału w projekcie Szkoła Liderów Organizacji Pozarządowych. Celem projektu jest wzmocnienie liderów organizacji pozarządowych. Szkoła odbędzie się w dniach 23 maja - 1 czerwca 2007 roku. Na zgłoszenia czekamy do 8 maja 2007 roku.

REKRUTACJA

Do projektu zapraszamy osoby, które:

  • mają doświadczenie w prowadzeniu organizacji, projektów i inicjatyw społecznych,
  • chcą rozwijać się jako liderzy środowisk pozarządowych,
  • mają ukończone 19 lat.

PROGRAM

Podczas szkoły będziemy wzmacniać umiejętności liderskie uczestników, dyskutować o tożsamości, etyce, metodach pracy i przyszłości trzeciego sektora. Program realizowany będzie w formie warsztatów umiejętności, paneli dyskusyjnych, debat, wykładów, pracy w małych grupach przez doświadczonych trenerów, wykładowców akademickich, działaczy i pracowników sektora pozarządowego. Zajęcia rozpoczynają się 23 maja o godzinie 15:00 i trwają codziennie od godz. 9:00 do ok. godz. 22:00. Szkoła kończy się 1 czerwca o godz. 9:00.

W programie między innymi następujące tematy:

  • Podstawy liderstwa, praca w zespole, angażowanie społeczności, diagnoza społeczności lokalnej, budowanie relacji społecznych i partnerstw, rozwiązywanie konfliktów społecznych, formy działania trzeciego sektora, etyka trzeciego sektora, dylematy rozwoju trzeciego sektora.

WARUNKI ZGŁOSZENIA

Osoby zainteresowane powinny wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.szkola-liderow.pl oraz przesłać list polecający. Formularz zgłoszeniowy oraz list polecający należy przesłać do 8 maja na adres tszostek@szkola-liderow.pl. Rozmowy kwalifikacyjne osób wybranych na podstawie ankiet odbędą się w terminie 15, 16, 17 maja 2007 w trzech wybranych miastach w Polsce (wybór miast uzależniony będzie od geografii zgłoszeń). Ostateczny wynik rekrutacji ogłoszony zostanie 18 maja 2007 roku.

Harmonogram rekrutacji

  • termin przysyłania zgłoszeń - do 8 maja 2007 godz. 16:00
  • informacja o pierwszym etapie rekrutacji - 11 maja 2007 godz. 18:00
  • rozmowy kwalifikacyjne - 15, 16, 17 maja 2007
  • wyniki rekrutacji 18 maja 2007 godz. 19:00

Uczestnicy pokrywają część kosztów uczestnictwa w projekcie w wysokości 300 zł, natomiast reszta kosztów w wysokości 1700 zł sfinansowana jest z dotacji z Funduszu Inicjatyw Obywatelskich. Prosimy o zapoznanie się z treścią umowy, którą podpisuje każdy uczestnik programu. Wzór umowy dostępny jest na stronie - www.szkola-liderow.pl

Szczegółowych informacji udziela:

Tomasz Szóstek tszostek@szkola-liderow.pl
tel. 22 556 82 55
www.szkola-liderow.pl

Projekt jest realizowany w ramach "Rządowego Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich"

data opublikowania: 2007-04-24 11:11:08
data ostatniej aktualizacji: 2007-04-24 11:11:08

Strona odwiedzona 2455 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Magdalena Pieczyńska
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.