Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

UWAGA

  1. Czasowe zamknięcie Filii Wydziału Komunikacji w Chojnie
    Ostatnia aktualizacja: 2024-05-24 09:59:44

Ogłoszenia

Archiwum - praca w samorządzie

Inspektor ds. obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego z obowiązkami kierownika kancelarii tajnej w Biurze Ochrony Informacji Niejawnych

Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko pracy: Inspektor ds. obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego z obowiązkami kierownika kancelarii tajnej w Biurze Ochrony Informacji Niejawnych

WYMAGANIA:

  1. Wykształcenie:
    1. wykształcenie wyższe
  2. Wymagania niezbędne:
    1. staż pracy - co najmniej 3 lata,
    2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
    3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne,
    4. nieposzlakowana opinia.
  3. Wymagania dodatkowe:
    1. wykształcenie wyższe o kierunku zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej lub wojskowe,
    2. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do prac z dokumentami zawierającymi tajemnicę służbową (poufne),
    3. posiadanie uprawnień instruktora obrony cywilnej,
    4. znajomość przepisów w zakresu obrony cywilnej oraz ochrony informacji niejawnych,
    5. umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,
    6. umiejętność opracowywania planów, kierowania ich realizacją oraz koordynowania działań różnych ogniw i podmiotów,
    7. umiejętność właściwej hierarchizacji zadań,
    8. operatywność, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, inicjatywa,
    9. gotowość do działania poza nałożonymi zadaniami,
    10. umiejętność pracy w zespole oraz współdziałania z innymi ogniwami,
  4. Zakres zadań na stanowisku:
    1. kierowanie opracowaniem, aktualizacją oraz realizacją planu obrony cywilnej powiatu,
    2. gromadzenie informacji o istotnych zagrożeniach oraz środkach ich zapobiegania i przeciwdziałania,
    3. współpraca z urzędami, instytucjami i podmiotami gospodarczymi biorącymi udział w przedsięwzięciach związanych z obroną cywilną na terenie powiatu,
    4. opracowywanie propozycji do rocznego planu działania w zakresie obrony cywilnej,
    5. sporządzanie sprawozdań dotyczących obrony cywilnej,
    6. prowadzenie szkolenia w zakresie obrony cywilnej,
    7. opracowanie i aktualizowanie banku danych Wydziału,
    8. prowadzenie magazynu obrony cywilnej,
    9. udział w pracach Grupy Planowania Cywilnego oraz Grupy Operacji i Organizacji Działań Powiatowego Zespołu Reagowania Kryzysowego,
    10. zastępowanie inspektora ds. ochrony przed powodzią i spraw obronnych.
    11. bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w Starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu,
    12. udostępnianie lub wydawanie dokumentów zawierających informacje niejawne osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa oraz egzekwowanie ich zwrotu,
    13. kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów,
    14. bieżące kontrolowanie postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne , które zostały udostępnione pracownikom.
  5. Wymagane dokumenty:
    1. podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon)
    2. list motywacyjny,
    3. życiorys,
    4. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
    5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    6. zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    7. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
    8. oświadczenia o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
    9. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
    10. potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectwa pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
    11. potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.),
    12. inne dokumenty.

    * kopie składanych do konkursu dokumentów mogą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy składać do dnia 27 lipca 2007 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko pracy ds. obrony cywilnej w Starostwie Powiatowym w Gryfinie-oferta nr 2", pod adres:

STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.

Złożone dokumenty zostaną odesłana na pisemny wniosek oferenta.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 14 sierpnia 2007 r.

data opublikowania: 2007-07-11 10:13:25
data ostatniej aktualizacji: 2007-08-14 15:16:31

Strona odwiedzona 4467 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.