Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Inspektor ds. obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego z obowiązkami kierownika kancelarii tajnej w Biurze Ochrony Informacji Niejawnych
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko pracy: Inspektor ds. obrony cywilnej w Wydziale Zarządzania Kryzysowego z obowiązkami kierownika kancelarii tajnej w Biurze Ochrony Informacji Niejawnych
WYMAGANIA:
- Wykształcenie:
- wykształcenie wyższe
- Wymagania niezbędne:
- staż pracy - co najmniej 3 lata,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o kierunku zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej lub wojskowe,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do prac z dokumentami zawierającymi tajemnicę służbową (poufne),
- posiadanie uprawnień instruktora obrony cywilnej,
- znajomość przepisów w zakresu obrony cywilnej oraz ochrony informacji niejawnych,
- umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego,
- umiejętność opracowywania planów, kierowania ich realizacją oraz koordynowania działań różnych ogniw i podmiotów,
- umiejętność właściwej hierarchizacji zadań,
- operatywność, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, inicjatywa,
- gotowość do działania poza nałożonymi zadaniami,
- umiejętność pracy w zespole oraz współdziałania z innymi ogniwami,
- Zakres zadań na stanowisku:
- kierowanie opracowaniem, aktualizacją oraz realizacją planu obrony cywilnej powiatu,
- gromadzenie informacji o istotnych zagrożeniach oraz środkach ich zapobiegania i przeciwdziałania,
- współpraca z urzędami, instytucjami i podmiotami gospodarczymi biorącymi udział w przedsięwzięciach związanych z obroną cywilną na terenie powiatu,
- opracowywanie propozycji do rocznego planu działania w zakresie obrony cywilnej,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących obrony cywilnej,
- prowadzenie szkolenia w zakresie obrony cywilnej,
- opracowanie i aktualizowanie banku danych Wydziału,
- prowadzenie magazynu obrony cywilnej,
- udział w pracach Grupy Planowania Cywilnego oraz Grupy Operacji i Organizacji Działań Powiatowego Zespołu Reagowania Kryzysowego,
- zastępowanie inspektora ds. ochrony przed powodzią i spraw obronnych.
- bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w Starostwie i jednostkach organizacyjnych powiatu,
- udostępnianie lub wydawanie dokumentów zawierających informacje niejawne osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa oraz egzekwowanie ich zwrotu,
- kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów,
- bieżące kontrolowanie postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne , które zostały udostępnione pracownikom.
- Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon)
- list motywacyjny,
- życiorys,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenia o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectwa pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.),
- inne dokumenty.
* kopie składanych do konkursu dokumentów mogą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 27 lipca 2007 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko pracy ds. obrony cywilnej w Starostwie Powiatowym w Gryfinie-oferta nr 2", pod adres:
STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu.
Złożone dokumenty zostaną odesłana na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 14 sierpnia 2007 r.
data opublikowania: 2007-07-11 10:13:25
data ostatniej aktualizacji: 2007-08-14 15:16:31
Strona odwiedzona 4533 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki