Ogłoszenia
Archiwum - praca w samorządzie
Nabór na stanowisko pracy Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
Starosta Gryfiński ogłasza nabór na stanowisko pracy Podinspektor ds. ewidencji gruntów i budynków w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W STAROSTWIE POWIATOWYM W GRYFINIE UL. SPRZYMIERZONYCH 4
WYMAGANIA:
- Wykształcenie:
- wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- średnie geodezyjne i minimum 3-letni staż pracy.
- Wymagania niezbędne:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe, preferowane:
- oświadczenie w pracy w administracji samorządowej (staż, przygotowanie zawodowe, prace interwencyjne),
- znajomość programu Ewid 2000,
- umiejętność obsługi programów do edycji graficznej,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, standardów geodezyjnych, a w szczególności prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz. 454),
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność.
- Zakres zadań na stanowisku:
- przyjmowanie zleceń i sporządzanie wypisów, wypisów i wyrysów za odpłatnością na żądanie właścicieli i innych osób upoważnionych oraz wypisów dla wykonawców prac geodezyjnych,
- odpłatne udzielanie informacji o gruntach,
- udostępnianie danych z zakresu ewidencji gruntów i budynków dla celów wydawania decyzji administracyjnych przez wydziały Starostwa Powiatowego,
- udzielanie informacji z zakresu ewidencji gruntów i budynków instytucjom posiadającym interes prawny,
- prowadzenie komputerowego rejestru kancelaryjnego (dziennika zgłoszeń zmian).
- Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do pracy (dokładny adres i telefon),
- list motywacyjny,
- życiorys,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
- oświadczenia o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych lub kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej ,
- potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia świadectwa pracy oraz ewentualnie opinie z zakładów pracy,
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.),
- inne dokumenty.
* kopie składanych do konkursu dokumentów mogą zostać potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać do dnia 14 sierpnia 2007 r. Decyduje data wpływu do Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Gryfinie. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (z podaniem imienia i nazwiska kandydata na odwrocie koperty) z dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko pracy ds. ewidencji gruntów i budynków w Starostwie Powiatowym w Gryfinie - oferta nr 3", pod adres:
STAROSTWO POWIATOWE W GRYFINIE
UL. SPRZYMIERZONYCH 4
74-100 GRYFINO
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie konkursu. Złożone dokumenty zostaną odesłana na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi przez komisję powołaną przez Starostę Gryfińskiego w terminie do dnia 3 września 2007 r.
data opublikowania: 2007-07-31 14:53:24
data ostatniej aktualizacji: 2007-09-21 15:16:30
Strona odwiedzona 3223 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Agnieszka Turek
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki