Strona główna biuletynu
Wyszukiwarka
Formularz wyszukiwania
Menu główne
Treść główna

Elektroniczny urząd

Załatwianie spraw - procedury

Wydział Komunikacji i Transportu
ul. 11 Listopada 16D, 74-101 Gryfino, tel. 91-416-24-50, 91-416-42-76, 91-404-50-00

Pozwolenie na kierowanie tramwajem

  1. PODSTAWA PRAWNA
    Art. 16 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2021r. poz. 1212), § 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016r. (Dz. U. z 2016r. poz.231 t.j. z późn. zm.) w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami, § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 30 sierpnia 2016r. ( Dz. U. z 2016r. poz. 1377 t.j. z późn. zm.) w sprawie opłaty ewidencyjnej stanowiącej przychód Funduszu - Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców
  2. WYMAGANE DOKUMENTY
    • Wniosek o wydanie prawa jazdy z własnoręcznym podpisem pobierz
      Wniosek proszę drukować dwustronnie przy ustawieniu jak najmniejszego marginesu na drukarce laserowej o minimalnej rozdzielczości 600 dpi przy zachowaniu pełnego nasycenia czerni. W przypadku wypisania wniosku na nieprawidłowo wydrukowanym formularzu konieczne jest ponowne jego złożenie na właściwym druku dostępnym w urzędzie.
    • załączniki:
      • dowód osobisty lub paszport,
      • dokument potwierdzający prawo pobytu na terytorium RP (karta pobytu, wiza lub inny dokument potwierdzający posiadanie prawa pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej albo zaświadczenie, że osoba studiuje co najmniej od sześciu miesięcy) - w przypadku cudzoziemca,
      • kolorowa fotografia o wymiarach 35 x 45 mm, pozycja frontalna - 2 szt.,
      • orzeczenie lekarskie wystawione przez lekarza uprawnionego do badań kierowców,
      • orzeczenie psychologiczne wystawione przez psychologa uprawnionego do badań kierowców,
      • oryginał oraz kserokopia prawa jazdy - jeśli posiadasz.

      Pozwolenie do kierowania tramwajem otrzymasz po zdaniu egzaminu oraz dostarczeniu wymaganych dokumentów do urzędu. Przedtem musisz otrzymać PKK.
      Uwaga! Opłatę za wydanie pozwolenia w wysokości 30,50 zł należy uiścić w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Gryfinie nr 28 1600 1462 1016 7989 6000 0030 za pośrednictwem Banków lub Poczty.
      Opłatę za dokumenty można dokonać kartą płatniczą na stanowisku przy którym załatwiasz sprawę
      W przypadku wnoszenia opłaty ewidencyjnej łącznie z innymi opłatami, na dowodzie wpłaty wyodrębnia się kwoty poszczególnych opłat. 30,00 pozwolenie + 0,50 opłata ewidencyjna
  3. TERMIN WYDANIA T
    ermin generowania profilu w systemie teleinformatycznym - Do 2 dni.
    Termin wydania pozwolenia - Do 2 dni
  4. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
    1. Wydział Komunikacji i Transportu w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d - sala obsługi interesantów.
    2. Filia Wydziału Komunikacji i Transportu w Chojnie ul. Dworcowa 1 - pokój nr 28.

Rezerwacji kolejki internetowo można dokonać pod adresem: https://bezkolejki.eu/spgryfino

data opublikowania: 2021-09-29 09:09:37
data ostatniej aktualizacji: 2022-01-17 14:21:18

Strona odwiedzona 224 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Aneta Płóciennik-Śmiałkowska
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.