Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Komunikaty

Postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej "rozbudowę drogi powiatowej nr 1401Z poprzez przebudowę chodnika", na terenie działek nr: 174, 200/2, 200/3, 200/4, 201 obręb Narost

AB.6740.3.86.2021.AM

Gryfino, dnia 24 listopada 2021 r.

OBWIESZCZENIE
STAROSTY GRYFIŃSKIEGO

Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych /t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 ze zm./ Starosta Gryfiński zawiadamia, że na wniosek Powiatu Gryfińskiego z siedzibą 74-100 Gryfino, ul. Sprzymierzonych 4, złożony przez pełnomocnika - pana Łukasza Szawaryńskiego, w dniu 28 października 2021 r., zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej "rozbudowę drogi powiatowej nr 1401Z poprzez przebudowę chodnika", na terenie działek nr: 174, 200/2, 200/3, 200/4, 201 obręb Narost" w zakresie:

  • wykonania chodnika o szerokości 2,0 m
  • budowy zjazdu indywidualnego do posesji nr 200/1
  • posadowienia krawężników oraz obrzeży,
  • profilowania i umacniania skarp.

Oznaczenie nieruchomości lub ich części, objętych wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wg katastru nieruchomości:

  1. w liniach rozgraniczających obszar przebiegu pasa drogowego - działki bez planowanego podziału:
    gmina Chojna, obręb ewidencyjny Narost działka nr 174,
  2. w liniach rozgraniczających obszar przebiegu pasa drogowego - działki z planowanym podziałem:
    gmina Chojna, obręb ewidencyjny Narost, działki nr: 200/2, 200/3, 200/4, 201
  3. zestawienie działek z których korzystanie będzie ograniczone:
    gmina Chojna, obręb ewidencyjny Narost, działki nr: 200/2, 200/3, 200/4, 201.

Jednocześnie, zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 735/ zawiadamiam, że z zebranymi dokumentami dotyczącymi tego postępowania, można zapoznać się w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. 11 Listopada 16d, pokój nr 111, w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 7.30-15.00, w terminie od dnia 30 listopada 2021 r. do dnia 14 grudnia 2021 r. oraz wnieść ewentualne uwagi.

data opublikowania: 2021-11-30 14:45:24
data ostatniej aktualizacji: 2021-11-30 14:45:24

Strona odwiedzona 462 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Agata Miszczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.