Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego - ZSP nr 2 w Chojnie

Rozstrzygnięcie:

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z póź. zm.) zawiadamiamy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. " Dostawę oleju opałowego lekkiego", wybrana jako najkorzystniejsza i zaakceptowana przez Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Chojnie została oferta firmy Przedsiębiorstwo Handlowe "HL" Leszek Hasiewicz z siedzibą przy ul. Cukrowej 28, 71-004 Szczecin. Oferta ww. wykonawcy przedstawiała najniższą cenę (182.414,40 zł. brutto).

Firma Przedsiębiorstwo Handlowe "HL" Leszek Hasiewicz z siedzibą przy ul. Cukrowej 28, 71-004 Szczecin zaproponowało najniższą cenę z ofert t.j. 182.414,40 złotych za 80 m3 oleju opałowego lekkiego co było jedynym kryterium wyboru.

Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty t.j.:

  1. Przedsiębiorstwo Handlowe "HL" Leszek Hasiewicz z siedzibą przy ul. Cukrowej 28, 71-004 Szczecin zaproponowało cenę 182.414,40 złotych za 80 m3 oleju opałowego lekkiego (100 punktów)
  2. "BENZOL" Rutkowski , Matysiak Spółka Jawna ul. Królewiecka 1, 74-300 Myślibórz zaproponowała cenę 186.400 złotych za 80 m3 oleju opałowego lekkiego (97,82 punktów)

Dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy w Chojnie ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Chojnie

  1. Zamawiający: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy
    ul. Żółkiewskiego 5, 74-500 Chojna
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony intranetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia ( kod CPV 23122100-9)
    zakup wraz z sukcesywną dostawą do 80m3 (w skali roku) oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy w Chojnie
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy, ul Żółkiewskiego 5, 74-500 Chojna lub pocztą na wniosek.
  10. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    • speÅ‚niajÄ… przesÅ‚anki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych,
    • nie sÄ… wykluczeni z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    • wykażą siÄ™ doÅ›wiadczeniem w tej dziedzinie dostaw bÄ™dÄ…cych przedmiotem zamówienia tj. w okresie trzech lat od dnia wszczÄ™cia niniejszego postÄ™powania, a jeżeli okres dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - to w tym okresie, wykonali minimum 3 dostawy o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia.Za dostawy podobne zamawiajÄ…cy uzna takie, z których każda wyniosÅ‚a dla jednego odbiorcy minimum 80 m3 oleju opaÅ‚owego w skali roku.
    • posiadajÄ… polisÄ™ lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajÄ…cy, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej na sumÄ™ ubezpieczenia nie niższÄ… niż 150 000 zÅ‚.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    • OÅ›wiadczenie Wykonawcy o speÅ‚nieniu warunków udziaÅ‚u w postÄ™powaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieÅ„ publicznych ( zgodnie z zaÅ‚. Nr 2 do SIWZ)
    • OÅ›wiadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postÄ™powania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo ZamówieÅ„ Publicznych (zgodnie z zaÅ‚. Nr 3 do SIWZ)
    • Aktualny odpis z wÅ‚aÅ›ciwego rejestru albo aktualne zaÅ›wiadczenie o wpisie do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, jeżeli odrÄ™bne przepisy wymagajÄ… wpisu do rejestru lub zgÅ‚oszenia do ewidencji dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej (wystawione nie wczeÅ›niej niż 6 m-cy przed upÅ‚ywem terminu wyznaczonego do skÅ‚adania ofert)
    • Aktualne zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego naczelnika urzÄ™du skarbowego potwierdzajÄ…ce, że Wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem podatków (wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 m-ce przed upÅ‚ywem terminu wyznaczonego do skÅ‚adania ofert) lub zaÅ›wiadczenie, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci wykonania decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu.
    • Aktualne zaÅ›wiadczenie wÅ‚aÅ›ciwego oddziaÅ‚u ZakÅ‚adu UbezpieczeÅ„ SpoÅ‚ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia SpoÅ‚ecznego potwierdzajÄ…cego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opÅ‚acaniem opÅ‚at oraz skÅ‚adek na ubezpieczenia zdrowotne lub spoÅ‚eczne, lub zaÅ›wiadczenie, że uzyskaÅ‚ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozÅ‚ożenie na raty zalegÅ‚ych pÅ‚atnoÅ›ci lub wstrzymanie w caÅ‚oÅ›ci decyzji wÅ‚aÅ›ciwego organu ( wystawione nie wczeÅ›niej niż 3 m-ce przed upÅ‚ywem terminu wyznaczonego do skÅ‚adania ofert).
    • PeÅ‚nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    • Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczÄ™cia postÄ™powania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajÄ…cych swoim rodzajem i wartoÅ›ciÄ… stanowiÄ…cym przedmiot zamówienia dostaw, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 3 dostawy wykonane w ww. okresie, z których każda wyniosÅ‚a dla jednego odbiorcy minimum 80 m3 oleju opaÅ‚owego w skali roku (zgodnie z zaÅ‚. nr 4 do SIWZ).
    • Do wykazu należy doÅ‚Ä…czyć dokumenty potwierdzajÄ…ce, że dostawy te zostaÅ‚y wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyÅ‚y dostaw oleju opaÅ‚owego.
    • PublikacjÄ™ aktualnych notowaÅ„ cen oleju opaÅ‚owego lekkiego w dzienniku "Rzeczpospolita" lub na stronach internetowych producentów - na dzieÅ„ 11.08.2007 r.
    • PolisÄ™ lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajÄ…cy, ze Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialnoÅ›ci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej na sumÄ™ ubezpieczenia nie niższÄ… niż 150 000 zÅ‚
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  13. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
  14. Osobą uprawniona do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Małgorzata Jurek - tel. (091) 4141927
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 sierpnia 2007 r. do godz. 10.00 w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy w Chojnie, ul Żółkiewskiego 5, w Sekretariacie
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 sierpnia 2007 r. o godz. 12.00 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy w Chojnie, ul. Żółkiewskiego 5 - pokój kierownika ds. gospodarczych (budynek warsztatów szkolnych)
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena: 100%
TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ w następujący sposób:

  1. Część XI, ppkt 1.8 SIWZ otrzymuje brzmienie : "Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty publikację aktualnych notowań cen oleju opałowego lekkiego w dzienniku " Rzeczpospolita" lub na stronach internetowych producentów na dzień 11.08.2007 r."
  2. Zamawiający przedłuża termin składania ofert:

Termin składania ofert wyznacza się na dzień 20 sierpnia 2007 r. do godz. 10.00.

Termin otwarcia ofert wyznacza się na dzień 20 sierpnia 2007 r. na godz. 12.00.


data opublikowania: 2007-08-02 15:30:48
data ostatniej aktualizacji: 2007-08-29 12:05:47

Strona odwiedzona 2094 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Edyta Daszkiewicz
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.