Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego - ZSP nr 2 w Chojnie
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z póź. zm.) zawiadamiamy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. " Dostawę oleju opałowego lekkiego", wybrana jako najkorzystniejsza i zaakceptowana przez Dyrektora Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Chojnie została oferta firmy Przedsiębiorstwo Handlowe "HL" Leszek Hasiewicz z siedzibą przy ul. Cukrowej 28, 71-004 Szczecin. Oferta ww. wykonawcy przedstawiała najniższą cenę (182.414,40 zł. brutto).
Firma Przedsiębiorstwo Handlowe "HL" Leszek Hasiewicz z siedzibą przy ul. Cukrowej 28, 71-004 Szczecin zaproponowało najniższą cenę z ofert t.j. 182.414,40 złotych za 80 m3 oleju opałowego lekkiego co było jedynym kryterium wyboru.
Do upływu terminu składania ofert złożono 2 oferty t.j.:
Przedsiębiorstwo Handlowe "HL" Leszek Hasiewicz z siedzibą przy ul. Cukrowej 28, 71-004 Szczecin zaproponowało cenę 182.414,40 złotych za 80 m3 oleju opałowego lekkiego (100 punktów)
Dyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy w Chojnie
ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego dla
Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Chojnie
Zamawiający: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy ul. Żółkiewskiego 5, 74-500 Chojna
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony intranetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia ( kod CPV 23122100-9) zakup wraz z sukcesywną dostawą do 80m3 (w skali roku) oleju opałowego lekkiego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy w Chojnie
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy, ul Żółkiewskiego 5, 74-500 Chojna lub pocztą na wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
wykażą się doświadczeniem w tej dziedzinie dostaw będących przedmiotem zamówienia tj. w okresie trzech lat od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali minimum 3 dostawy o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia.Za dostawy podobne zamawiający uzna takie, z których każda wyniosła dla jednego odbiorcy minimum 80 m3 oleju opałowego w skali roku.
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 150 000 zł.
Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 3 dostawy wykonane w ww. okresie, z których każda wyniosła dla jednego odbiorcy minimum 80 m3 oleju opałowego w skali roku (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły dostaw oleju opałowego.
Publikację aktualnych notowań cen oleju opałowego lekkiego w dzienniku "Rzeczpospolita" lub na stronach internetowych producentów - na dzień 11.08.2007 r.
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 150 000 zł
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawniona do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Małgorzata Jurek - tel. (091) 4141927
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14 sierpnia 2007 r. do godz. 10.00 w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy w Chojnie, ul Żółkiewskiego 5, w Sekretariacie
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 sierpnia 2007 r. o godz. 12.00 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. ppor. Ryszarda Kuleszy w Chojnie, ul. Żółkiewskiego 5 - pokój kierownika ds. gospodarczych (budynek warsztatów szkolnych)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena: 100%
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ w następujący sposób:
Część XI, ppkt 1.8 SIWZ otrzymuje brzmienie : "Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty publikację aktualnych notowań cen oleju opałowego lekkiego w dzienniku " Rzeczpospolita" lub na stronach internetowych producentów na dzień 11.08.2007 r."
Zamawiający przedłuża termin składania ofert:
Termin składania ofert wyznacza się na dzień 20 sierpnia 2007 r. do godz. 10.00.
Termin otwarcia ofert wyznacza się na dzień 20 sierpnia 2007 r. na godz. 12.00.
data opublikowania: 2007-08-02 15:30:48 data ostatniej aktualizacji: 2007-08-29 12:05:47
Strona odwiedzona 2094 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Edyta Daszkiewicz
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki