Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008
Przetarg nieograniczony na: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008, z podziałem na 11 zadań: zadanie I - gmina Stare Czarnowo, zadanie II - gmina Gryfino, zadanie III - gmina Widuchowa, zadanie IV - gmina Banie, zadanie V - gmina Chojna, zadanie VI - gmina Cedynia, zadanie VII - gmina Moryń, zadanie VIII - gmina Trzcińsko-Zdrój, zadanie IX - gmina Mieszkowice, zadanie X - ulice miejskie w Gryfinie, zadanie XI - ulice miejskie w Chojnie"
- ZamawiajÄ…cy:
Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia:
(CPV - 90212000-6 Usługi odśnieżania
CPV - 90213000-3 Usługi usuwania oblodzeń
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w sezonie zimowym 2007/2008.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert wariantowych dotyczących sposobu wykonania oraz stosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza wykonywanie usług przy użyciu solarki.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.11.2007 r. do dnia 30.04.2008 r.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
- Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- dysponują potencjałem technicznym w postaci:
- rozsypywarki materiału sypkiego (mieszanki) (1 szt.),
- nośnika pługów średnich - pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy (1 szt.)
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
- Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
- Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ).
- Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ),
- Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
- ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego są:
Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Zdzisław Skrycki - tel. (091) 4045000 wew. 216.
Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Stanisław Padoł - tel. (091) 4045000 wew. 247.
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 września 2007 r. do godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 września 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %. Najkorzystniejszą ofertą jest oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2007-09-03 12:30:55
data ostatniej aktualizacji: 2007-09-06 12:24:14
Strona odwiedzona 928 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Arkadiusz Durma
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga