Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1375Z Swobnica - granica powiatu, odcinek: przejście przez m. Dłusko Gryfińskie
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w którym wpłynęły 2 oferty Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę nr 2 firmy: TRANS - MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych S.A. ul. Na Grobli 4, 73-110 Stargard Szczeciński z oferowaną ceną za wykonywanie zamówienia w wysokości 69.344,80 zł brutto
Kryterium oceny ofert: 100% - cena
Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena
Uwagi
1.
SALDROG Sp. z o.o. ul. Usługowa 11, 72-110 Stargard Szczeciński
88.474,40
-
2.
TRANS - MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych S.A. ul. Na Grobli 4, 73-110 Stargard Szczeciński
69.344,80
-
Przetarg nieograniczony na: "Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1375Z Swobnica - granica powiatu, odcinek: przejście przez m. Dłusko Gryfińskie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1375Z Swobnica - granica powiatu, odcinek: przejście przez m. Dłusko Gryfińskie, obejmujący:
odkrycie krawędzi jezdni - obustronnie,
oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej,
remont cząstkowy grysami i emulsją ubytków w nawierzchni bitumicznej (ok. 10% pow.),
podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami.
Szczegółowy zakres prac (przedmiar robót) określony jest w załączniku Nr 8 do siwz.
Lokalizacja: droga powiatowa Nr droga powiatowa Nr 1375Z Swobnica - Dłusko Gryfińskie - Granica powiatu na odcinku: przejście przez miejscowość Dłusko Gryfińskie 980,0 mb x 5,0 m = 4.900,0 m2
Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV - 45233142-6).
Roboty związane z wykonaniem w/w zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, wszelkimi obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
wykażą się doświadczeniem w zakresie wykonywanych, robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Należy podać minimum 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. remont nawierzchni bitumicznej na odcinku co najmniej 980 m.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, robót w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Należy podać minimum 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. remont nawierzchni jezdni co najmniej 980 m. (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ).
Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dotyczy kierownika budowy (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ),
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa
Wszystkie kserokopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (data, pieczątka i podpis wykonawcy). Podpis wykonawcy winien być złożony w sposób umożliwiający jednoznaczne ustalenie imienia i nazwiska osoby podpisującej (podpis złożony odręcznie lub na pieczęci określającej imię i nazwisko osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy). Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Wykonawca, który nie spełni wszystkich wymogów określonych w siwz zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Zdzisław Skrycki - tel. (091) 4045000 wew. 216.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 08.10.2007 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.10.2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %. Najkorzystniejszą ofertą jest oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2007-09-17 14:55:05 data ostatniej aktualizacji: 2007-10-18 12:15:40
Strona odwiedzona 1075 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki