Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008
Rozstrzygnięcie:
Informacja o wyborze oferty
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 z podziałem na 6 zadań: zadanie Nr I - gminy: Stare Czarnowo i Gryfino, zadanie Nr II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie Nr III - gmina Chojna, zadanie Nr IV - gmina Trzcińsko-Zdrój, zadanie Nr V - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice, zadanie Nr VI - ulice w Chojnie"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w którym wpłynęło 5 ofert Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
W poszczególnych częściach:
Część I: unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) tj. nie złożono żadnej oferty,
Część II: wybrano ofertę Spółdzielni Kółek Rolniczych ul. Osadnicza 8, 74-110 Banie z oferowaną ceną w wysokości 147.993,84 zł brutto
Część III: wybrano ofertę Spółdzielni Usług Rolnych ROL-BUD 74-510 Trzcińsko Zdrój, ul. Ceglana 8 z oferowaną ceną w wysokości 84.015,97 zł brutto
Część IV: wybrano ofertę Spółdzielni Usług Rolnych ROL-BUD 74-510 Trzcińsko Zdrój, ul. Ceglana 8 z oferowaną ceną w wysokości 61.175,67 zł brutto
Część V: wybrano ofertę firmy Usługi Warsztatowe Tadeusz Łyczakowski Dolsko 1 /2, 74-503 Moryń z oferowaną ceną w wysokości 286.656,21 zł brutto
Część VI: unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6) tj. wystąpiła istotna zmiana okoliczności (podpisanie porozumienia z Gmina Chojna na przejęcie zadania zarządcy dróg) że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym , czego nie można było wcześniej przewidzieć
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
cena ofertowa brutto - znaczenie 90 %
wyposażenie techniczne - znaczenie 10 %
Wykonawcy którzy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Część / Cena / pkt
Wyposaż. techniczne pkt
Łącznie pkt.
1.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie, 74-500 Chojna, ul. Słowiańska 1
Część VI - postępowanie unieważniono
-
Postępowanie unieważniono
2.
Spółdzielnia Usług Rolnych ROL-BUD 74-510 Trzcińsko Zdrój, ul. Ceglana 8
Część III - 84.015,97 - 90 pkt Część IV - 67.175,67 - 90 pkt.
0,00
Część III - 90 pkt. Część IV - 90 pkt.
3.
Usługi Warsztatowe Tadeusz Łyczakowski Dolsko 1/2, 74-503 Moryń
Część V - 286.656,21 - 90 pkt.
0,00
Część V - 90 pkt.
4.
Spółdzielnia Kółek Rolniczych ul. Osadnicza 8, 74-110 Banie
Część II - 147.993,84 - 90 pkt.
0,00
Część II - 90 pkt.
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008
Przetarg nieograniczony na: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2007/2008 z podziałem na 6 zadań: zadanie Nr I - gminy: Stare Czarnowo i Gryfino, zadanie Nr II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie Nr III - gmina Chojna, zadanie Nr IV - gmina Trzcińsko-Zdrój, zadanie Nr V - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice, zadanie Nr VI - ulice w Chojnie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: (CPV - 90212000-6 Usługi odśnieżania CPV - 90213000-3 Usługi usuwania oblodzeń Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w sezonie zimowym 2007/2008 z podziałem na 6 zadań
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.04.2008 r. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
dysponują potencjałem technicznym w postaci:
rozsypywarki materiału sypkiego (mieszanki) (1 szt.),
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ),
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ).
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ),
rozsypywarki materiału sypkiego (mieszanki) (1 szt.),
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego są: Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Zdzisław Skrycki - tel. (091) 4045000 wew. 216. Specjalista Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Stanisław Padoł - tel. (091) 4045000 wew. 247.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 października 2007 r. do godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 października 2007 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
data opublikowania: 2007-10-08 13:55:04 data ostatniej aktualizacji: 2007-10-24 14:42:32
Strona odwiedzona 1088 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Arkadiusz Durma
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga