Termomodernizacja jednostki powiatowej - ZSP nr 2 w Chojnie - etap I docieplenie przegród zewnętrznych
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Termomodernizacja jednostki powiatowej - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Chojnie- etap I docieplenie przegród zewnętrznych"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający podejmuje następujące rozstrzygniecie:
Wybiera ofertę nr 2: Wykonawcy Firma Handlowo-Usługowa GEKO z siedzibą przy ul. 2-go Marca 4, 74-200 Pyrzyce, z oferowaną ceną w wysokości 418.134,16 zł brutto
Kryterium oceny ofert: 100 % cena
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena / pkt
Łącznie pkt.
1.
Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno Lubuskie
481.973,50 zł brutto/ 86,75 pkt
86,75 pkt
2.
Firma Handlowo-Usługowa GEKO, ul. 2-go Marca 4, 74-200 Pyrzyce
418.134,16 zł brutto/ 100 pkt
100,00 pkt
3.
Tromatic-System Sp. z o.o. Bielin 1, 74-503 Bielin
493.525,67 zł brutto/ 84,72 pkt
84,72 pkt
Przetarg nieograniczony na "Termomodernizacja jednostki powiatowej - ZSP nr 2 w Chojnie - etap I docieplenie przegród zewnętrznych"
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych, remontu elewacji wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji odgromowej, opaski wokół budynku, odprowadzania wód deszczowych oraz remontu schodów zewn., podestów i loggii w budynku internatu (PKOB 1130 - budynki zbiorowego zamieszkania) jednostki powiatowej ZSP Nr 2 w Chojnie.
Zakres robót obejmuje m.in.:
roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej
tynkowanie
roboty malarskie
bezspoinowe systemy ocieplania budynków
roboty w zakresie ochrony odgromowej
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6, przedmiaru robót stanowiącej zał. Nr 7
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia: 90 dni od daty przekazania placu budowy Wykonawcy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności:
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 300 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku oraz obejmowała roboty remontowe.
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby , której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy podać minimum 1 robotę wykonaną w ww. okresie na kwotę 300.000 zł każda, za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 300 000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku oraz obejmowała roboty remontowe (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły wykonania termomodernizacji budynku oraz obejmowała roboty remontowe.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Harmonogram rzeczowo-finansowy.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Andrzej Krzemiński - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 czerwca 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 czerwca 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
data opublikowania: 2008-06-06 14:24:44 data ostatniej aktualizacji: 2008-07-18 10:01:59
Strona odwiedzona 1699 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki