Remont dróg powiatowych poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni
Rozstrzygnięcie:
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 2
liczba odrzuconych ofert: - 0
CENA OFERTY:
Cena oferty najtańszej: - 159 324,68 złotych brutto.
Cena oferty najdroższej: - 223 414,33 złotych brutto.
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA:
236.500,00 złotych brutto.
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 16.07.2008r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę firmy TRANS - MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych Spółka Akcyjna, ul. Na Grobli, 73-110 Stargard Szczeciński za kwotę brutto 159 324,68 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta dwadzieścia cztery 68/100 złotych).
Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.
Remont dróg powiatowych poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni
Zarząd powiatu w gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: Remont dróg powiatowych poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu o łącznej powierzchni 9 000 m2.
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: oznaczenie według CPV - 45.23.31.41-9.
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu o łącznej powierzchni 9 000 m2 na drodze:
ZADANIE I - Remont drogi powiatowej Nr 1392Z na odcinku Czachów - Łukowice o powierzchni 5000 m2 poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu oraz uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0,32 mm o gr. 10 cm, na odcinku 1860 m o szer. 1,20 m.
ZADANIE II - Remont drogi powiatowej Nr 1364Z (Kłodowo - Trzcińsko Zdrój - Warnice) w miejscowości Żelechowo o powierzchni 1400 m2 poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu wraz z wyplantowaniem poboczy.
ZADANIE III - Remont drogi powiatowej Nr 1452Z na części ul. Owocowej i Łyżwiarskiej w Chojnie o powierzchni 2600 m2 poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu oraz uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0,32 mm o gr.10 cm, na odcinku 560 m o szer. 0,25 m.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2008 r.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ między innymi są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż wartość zamówienia.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie dwa tysiące złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 8 lipca 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 lipca 2008 r. o godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2008-06-13 15:19:03 data ostatniej aktualizacji: 2008-07-16 14:34:23
Strona odwiedzona 1382 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga