DANE O OFERTACH: liczba złożonych ofert: - 2
liczba odrzuconych ofert: - 0
CENA OFERTY: Cena oferty najtańszej: - 71 126,00 złotych brutto.
Cena oferty najdroższej: - 98 771,20 złotych brutto.
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA:
72.000,00 złotych brutto.
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 16.07.2008r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Zakładu Usług Melioracyjnych; 74-500 Chojna ul. Słoneczna 31, za kwotę brutto
71 126,00 złotych (siedemdziesiąt jeden tysięcy sto dwadzieścia sześć złotych 00/100).
Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.
Dostawa i montaż barier ochronnych drogowych
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Dostawa i montaż barier ochronnych stalowych drogowych typ SP - 05 o długości 428 m, na drogach powiatowych Powiatu Gryfińskiego"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: kod CPV - 45.23.32.80-5 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż barier ochronnych stalowych drogowych typu SP - 05 na drodze:
Zadanie I - droga powiatowa nr 1363Z (przejazd kolejowy Pacholęta) o długości 324 m.
Zadanie II - droga powiatowa nr 1479Z (Gryfino, ul.Łączna - wzdłuż rowu szczegółowego) o długości 104 m wraz z osadzeniem w fundamencie betonowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2008 r. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym (zał. Nr 4a do SIWZ),
Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zał. Nr 4b do SIWZ),,
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności do Izby (dotyczy kierownika robót),
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 08 lipca 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 lipca 2008 r. o godz. 11.45 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2008-06-27 13:53:35 data ostatniej aktualizacji: 2008-07-16 14:33:26
Strona odwiedzona 1155 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga