Ścinka pobocza wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatowych w powiecie gryfińskim
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "świadczenie usługi polegającej na ścince pobocza wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatowych w powiecie gryfińskim".
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 3
liczba odrzuconych ofert: - 0
CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 2,24 zł/m2 brutto za każdy następny 1 km transportu 2,97 zł/km
cena oferty najdroższej: 4,64 zł/m2 brutto za każdy następny 1 km transportu 8,54 zł/km
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 111.020,00 złotych brutto.
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 08.08.2008r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Firmy Budowlano Usługowej EKO-BUD Spółka Cywilna; Elżbieta i Jacek Majdeccy; 62-310 Pyzdry, Lisewo 39, za cenę brutto 2,24 zł/m2 tj. łączna kwota zamówienia wynosi - 2,24 zł/m2 x 26000m2 = 58.240,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy dwieście czterdzieści złotych 00/100).
Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na:
Świadczenie usługi polegającej na ścince pobocza wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatowych w powiecie gryfińskim.
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia:
oznaczenie według CPV - 45.50.00.00-2
Przedmiotem zamówienia jest "świadczenie usługi polegającej na ścince pobocza wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatowych w powiecie gryfińskim.
Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi maksymalnie 26 000 m2 .
Zakres prac obejmuje:
Mechaniczne ścinanie poboczy o szerokości 1,25 m i grubości od 10 - 15 cm z ręcznym plantowaniem i wyrównaniem, odwozem nadmiaru ziemi na odległość do 5 km.
Jednostką obmiaru jest 1 m2 ścinki pobocza na terenie powiatu gryfińskiego wraz z wywozem pozyskanego gruntu. Podana cena będzie miała charakter ryczałtu.
Ceną jednostki obmiarowej jest stawka jednostkowa skalkulowana przez wykonawcę, uwzględniająca:
wartość robocizny,
wartość materiałów i kosztów ich zakupu,
wartość pracy sprzętu,
obowiązujących narzutów,
zysku kalkulacyjnego i obowiązujących podatków.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2008 r. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności do Izby (dotyczy kierownika robót),
Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty o wartości nie niższej niż wartość zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ).
Polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 tyś. złotych.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 lipca 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 lipca 2008 r. o godz. 11,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100% - oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2008-07-08 15:23:13 data ostatniej aktualizacji: 2008-08-08 15:19:14
Strona odwiedzona 1412 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki