Przebudowa drogi powiatowej Nr 1435Z na odcinku Goszków - Wierzchlas, jako dojazd do pól miejscowości Goszków o długości odcinka 1.480 m.
Rozstrzygnięcie:
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 1
liczba odrzuconych ofert: - 0
CENA OFERTY:
Cena oferty: 453.736,30 złotych brutto.
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA:
203.293,00 złotych brutto.
Unieważnia się postępowanie przetargowe na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655), ponieważ Zarząd Powiatu w Gryfinie na realizację powyższego zadania przeznaczył kwotę w wysokości 203.293,00 złotych, a złożona oferta znacznie ją przewyższa.
Mając na uwadze powyższe postanowiono, jak w sentencji.
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na:
"Przebudowa drogi powiatowej Nr 1435Z na odcinku Goszków - Wierzchlas, jako dojazd do pól miejscowości Goszków o długości odcinka 1.480 m."
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia:
oznaczenie według CPV - 45.23.32.20-7.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gruntowej - dojazd do pól miejscowości Goszków, gm.Mieszkowice długości odcinka 1.480 m poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2008 r.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ między innymi są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż wartość zamówienia.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Polisę ubezpieczeniową o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności do Izby (dotyczy kierownika robót),
Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty o wartości nie mniej niż 500 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ).
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 lipca 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 lipca 2008 r. o godz. 11,45 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2008-07-08 15:23:13 data ostatniej aktualizacji: 2008-08-21 11:41:41
Strona odwiedzona 1200 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki