Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Remont dróg powiatowych poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni

Rozstrzygnięcie:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "remont dróg powiatowych poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu, o łącznej powierzchni 23 046 m2, na terenie powiatu gryfińskiego".

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 442.405,30 zł brutto
cena oferty najdroższej: 475.906,14 zł brutto

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 3
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 406.260,00 złotych brutto.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 02.10.2008r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1 Firmy Budowlano Usługowej EKO-BUD Elżbieta, Jacek Majdeccy; Lisewo 39, 62-310 Pyzdry - za kwotę brutto 442.405,30 zł (słownie: czterysta czterdzieści dwa tysiące czterysta pięć 30/100 złotych).

Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.

Remont dróg powiatowych poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont dróg powiatowych poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu o łącznej powierzchni 23 046 m2 na terenie powiatu gryfińskiego".

  1. ZamawiajÄ…cy:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl

    Przedmiot zamówienia:
    oznaczenie według CPV - 45.23.31.41-9.

    Przedmiotem zamówienia jest remont dróg powiatowych poprzez powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu o łącznej powierzchni 23 046 m2 na terenie powiatu gryfińskiego, na niżej wymienionych drogach:
    • ZADANIE I - Remont drogi powiatowej Nr 1385Z (Lisie Pole - Polesiny) na odcinku od DK 31 do istniejÄ…cej nawierzchni bitumicznej o powierzchni 3680 m2 poprzez podwójne i potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu wraz z remontem czÄ…stkowym istniejÄ…cych ubytków.
    • ZADANIE II - Remont drogi powiatowej Nr 1383Z (Krzywin - Rynica) w miejscowoÅ›ci Rynica o powierzchni 2144 m2 poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu wraz z remontem czÄ…stkowym istniejÄ…cych ubytków.
    • ZADANIE III - Remont drogi powiatowej Nr 1416Z (Mieszkowice - granica powiatu) na odcinku Troszyn - Smolnica o powierzchni 15672 m2 poprzez podwójne a na 5000 m2 potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu wraz z remontem czÄ…stkowym istniejÄ…cych ubytków oraz odkryciem krawÄ™dzi jezdni, Å›cince poboczy i wycince krzaków.
    • ZADANIE IV - Remont drogi powiatowej Nr 1430Z (Czachów-Radostów-Michałów) w miejscowoÅ›ci Radostów o powierzchni 1550 m2 poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej i grysu wraz z remontem czÄ…stkowym istniejÄ…cych ubytków.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31 marca 2009 r.
  7. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  9. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ między innymi są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż wartość zamówienia.
  10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
    8. Potwierdzenie wniesienia wadium.
  11. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  12. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 złotych (słownie cztery tysiące złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  13. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
  14. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29 września 2008r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  15. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 września 2008 r. o godz. 11.45 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  16. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.

data opublikowania: 2008-09-05 15:19:39
data ostatniej aktualizacji: 2008-10-02 15:22:00

Strona odwiedzona 1525 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria IliÅ„czyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.