Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Modernizacja obiektów - DPS Nowe Czarnowo

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Modernizacja obiektów w celu spełniania wymogów norm akustycznych w DPS Nowe Czarnowo"

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. ZamawiajÄ…cy wybiera ofertÄ™:
    1. na część I zamówienia (dot. Remont sali gimnastycznej): oznaczoną numerem 4 firmy FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow, 74-100 Gryfino, Żabnica, ul. Długa 12a, z oferowaną ceną w wysokości 84.118,95 zł brutto
    2. na część II zamówienia (dot. Przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej): oznaczoną numerem 2 Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Budowlanych GOBUD Tadeusz Kot, ul. Jagiełły 5a, 66-400 Gorzów Wlkp. z oferowaną ceną w wysokości: 131.657,31 zł brutto
    3. na część III zamówienia (dot. Termomodernizacja budynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont pokrycia dachu, remont instalacji kanalizacji oraz budowa wentylacji mechanicznej) oznaczoną numerem 2 Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Budowlanych GOBUD Tadeusz Kot, ul. Jagiełły 5a, 66-400 Gorzów Wlkp. z oferowaną ceną w wysokości: 2.651.625,64 zł brutto
  2. Kryterium oceny ofert: 100 % - cena
  3. Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer
oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyCenaPunktacja
1.Firma Handlowo-Usługowa GEKO, ul. 2-go Marca 4, 74-200 PyrzyceI część: 117.737,42
II część: -
III część: -
I część: 71,45 pkt
II część: -
III część: -
2.Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Budowlanych GOBUD Tadeusz Kot, ul. Jagiełły 5a, 66-400 Gorzów Wlkp.I część: 103.125,78
II część: 131.657,31
III część: 2.651.625,64
I część: 81,57 pkt
II część: 100 pkt
III część: 100 pkt
3Robert Rybka ROW-BUD, 74-101 Gryfino, ul. Mickiewicza 14 I część: 95.334,75
II część: -
III część: -
I część: 88,23 pkt
II część: -
III część: -
4FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow 74-100 Gryfino, Żabnica ul. Długa 12aI część: 84.118,95
II część: -
III część: -
I część: 100 pkt
II część: -
III część: -

Modernizacja obiektów - DPS Nowe Czarnowo

Ogłoszenie - przetarg nieograniczony na: "Modernizację obiektów w celu spełniania wymogów norm akustycznych w DPS Nowe Czarnowo"

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektów w celu spełniania wymogów norm akustycznych w DPS Nowe Czarnowo z podziałem na 3 części:
      1. Część I zamówienia: (kod CPV -45212222-8, 45453000-7, 45432120-1, 45400000-6)

      2. Remont podłogi w sali gimnastycznej:
        1. roboty remontowe i renowacyjne,
        2. instalowanie nawierzchni podłogowych,
        3. roboty wykończeniowe pozostałe.
      3. Część II zamówienia: (kod CPV -45215210-2, 45310000-3, 45315700-5, 45311200-2, 45317000-2)

      4. Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej:
        1. roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
        2. roboty w zakresie układania przewodów instalacji elektrycznej,
        3. montaż opraw oświetleniowych, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej,
        4. pomiary elektryczne.
      5. Część III zamówienia: (kod CPV - 45215210-2, 45330000-9, 45331000-6, 45421125-6, 45410000-4, 45442100-8, 45442100-8, 45320000-6)

      6. Termomodernizacja budynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont pokrycia dachu, remont instalacji kanalizacji oraz budowa wentylacji mechanicznej:
        1. stolarka okienna i drzwiowa
        2. tynkowanie
        3. malowanie
        4. izolacja cieplna budynku
        5. roboty zwiÄ…zane z instalacjÄ… wentylacyjna
        6. remont instalacji sanitarnej
        7. roboty w węźle cieplnym oraz sieciowe
        8. roboty ziemne
    2. Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH.
      Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
    3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu stanowiącego zał. nr 9 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6, przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7.
    4. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na organizację pracy funkcjonującej jednostki opiekuńczo-wychowawczej, w której odbywają się roboty, prace będą wykonywane kolejno w poszczególnych etapach (np. pomieszczeniach) w ustaleniu z kierującym placówką. Plac budowy robót wewnętrznych będzie przekazywany etapowo - pomieszczeniami. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych (np. wyniesienie mebli, zabezpieczenie wyposażenia). Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia:
    Termin wykonania zamówienia:
    1. Część I zamówienia: 45 dni od daty zawarcia umowy.
    2. Część II zamówienia: 45 dni od daty zawarcia umowy (rozpoczęcie robót nie wcześniej niż po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę)
    3. Część III zamówienia: 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (w przypadku robót polegających na budowie instalacji wentylacji mechanicznej rozpoczęcie robót nie wcześniej niż po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę)
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
  10. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
    3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej:
      1. dla II części zamówienia: 68.000 zł brutto za każdą i dotyczyła prac elektrycznych.
      2. dla III części zamówienia: 800.000 zł brutto za każdą i dotyczyła termomodernizacji budynków oraz 300.000 zł brutto za każdą i dotyczyła prac remontowych lub budowlanych w zakresie instalacji wentylacyjnej,
    4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ).
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ).
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
    4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    6. Szczegółowy kosztorys ofertowy.
    7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ).. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej:
      1. dla II części zamówienia: 68.000 zł brutto za każdą oraz dotyczyła prac elektrycznych.
      2. dla III części zamówienia: 800.000 zł brutto za każdą i dotyczyła termomodernizacji budynków oraz 300.000 zł brutto za każdą i dotyczyła prac remontowych lub budowlanych w zakresie instalacji wentylacyjnej,
    8. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wymienionych w wykazie prac.
    9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
    10. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  13. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
  14. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Andrzej Krzemiński - tel. (091) 4045000 wew. 217.
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 października 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 października 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 100 %

data opublikowania: 2008-09-11 15:53:47
data ostatniej aktualizacji: 2008-10-09 15:10:56

Strona odwiedzona 2779 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.