Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Modernizacja obiektów w celu spełniania wymogów norm akustycznych w DPS Nowe Czarnowo"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
ZamawiajÄ…cy wybiera ofertÄ™:
na część I zamówienia (dot. Remont sali gimnastycznej): oznaczoną numerem 4 firmy FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow, 74-100 Gryfino, Żabnica, ul. Długa 12a, z oferowaną ceną w wysokości 84.118,95 zł brutto
na część II zamówienia (dot. Przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej): oznaczoną numerem 2 Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Budowlanych GOBUD Tadeusz Kot, ul. Jagiełły 5a, 66-400 Gorzów Wlkp. z oferowaną ceną w wysokości: 131.657,31 zł brutto
na część III zamówienia (dot. Termomodernizacja budynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont pokrycia dachu, remont instalacji kanalizacji oraz budowa wentylacji mechanicznej) oznaczoną numerem 2 Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Budowlanych GOBUD Tadeusz Kot, ul. Jagiełły 5a, 66-400 Gorzów Wlkp. z oferowaną ceną w wysokości: 2.651.625,64 zł brutto
Kryterium oceny ofert: 100 % - cena
Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena
Punktacja
1.
Firma Handlowo-Usługowa GEKO, ul. 2-go Marca 4, 74-200 Pyrzyce
I część: 117.737,42 II część: - III część: -
I część: 71,45 pkt II część: - III część: -
2.
Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjno-Budowlanych GOBUD Tadeusz Kot, ul. Jagiełły 5a, 66-400 Gorzów Wlkp.
I część: 103.125,78 II część: 131.657,31 III część: 2.651.625,64
I część: 81,57 pkt II część: 100 pkt III część: 100 pkt
3
Robert Rybka ROW-BUD, 74-101 Gryfino, ul. Mickiewicza 14
I część: 95.334,75 II część: - III część: -
I część: 88,23 pkt II część: - III część: -
4
FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow 74-100 Gryfino, Żabnica ul. Długa 12a
I część: 84.118,95 II część: - III część: -
I część: 100 pkt II część: - III część: -
Modernizacja obiektów - DPS Nowe Czarnowo
Ogłoszenie - przetarg nieograniczony na: "Modernizację obiektów w celu spełniania wymogów norm akustycznych w DPS Nowe Czarnowo"
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektów w celu spełniania wymogów norm akustycznych w DPS Nowe Czarnowo z podziałem na 3 części:
Część I zamówienia: (kod CPV -45212222-8, 45453000-7, 45432120-1, 45400000-6)
Remont podłogi w sali gimnastycznej:
roboty remontowe i renowacyjne,
instalowanie nawierzchni podłogowych,
roboty wykończeniowe pozostałe.
Część II zamówienia: (kod CPV -45215210-2, 45310000-3, 45315700-5, 45311200-2, 45317000-2)
Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej:
roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
roboty w zakresie układania przewodów instalacji elektrycznej,
montaż opraw oświetleniowych, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej,
Termomodernizacja budynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont pokrycia dachu, remont instalacji kanalizacji oraz budowa wentylacji mechanicznej:
stolarka okienna i drzwiowa
tynkowanie
malowanie
izolacja cieplna budynku
roboty zwiÄ…zane z instalacjÄ… wentylacyjna
remont instalacji sanitarnej
roboty w węźle cieplnym oraz sieciowe
roboty ziemne
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu stanowiącego zał. nr 9 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6, przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na organizację pracy funkcjonującej jednostki opiekuńczo-wychowawczej, w której odbywają się roboty, prace będą wykonywane kolejno w poszczególnych etapach (np. pomieszczeniach) w ustaleniu z kierującym placówką. Plac budowy robót wewnętrznych będzie przekazywany etapowo - pomieszczeniami. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych (np. wyniesienie mebli, zabezpieczenie wyposażenia). Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia:
Część I zamówienia: 45 dni od daty zawarcia umowy.
Część II zamówienia: 45 dni od daty zawarcia umowy (rozpoczęcie robót nie wcześniej niż po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę)
Część III zamówienia: 10 miesięcy od daty zawarcia umowy (w przypadku robót polegających na budowie instalacji wentylacji mechanicznej rozpoczęcie robót nie wcześniej niż po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę)
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej:
dla II części zamówienia: 68.000 zł brutto za każdą i dotyczyła prac elektrycznych.
dla III części zamówienia: 800.000 zł brutto za każdą i dotyczyła termomodernizacji budynków oraz 300.000 zł brutto za każdą i dotyczyła prac remontowych lub budowlanych w zakresie instalacji wentylacyjnej,
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ).
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ).
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ).. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej:
dla II części zamówienia: 68.000 zł brutto za każdą oraz dotyczyła prac elektrycznych.
dla III części zamówienia: 800.000 zł brutto za każdą i dotyczyła termomodernizacji budynków oraz 300.000 zł brutto za każdą i dotyczyła prac remontowych lub budowlanych w zakresie instalacji wentylacyjnej,
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wymienionych w wykazie prac.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Andrzej Krzemiński - tel. (091) 4045000 wew. 217.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 października 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 października 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
data opublikowania: 2008-09-11 15:53:47 data ostatniej aktualizacji: 2008-10-09 15:10:56
Strona odwiedzona 2779 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga