Modernizacja części internatu przy ZSP w Chojnie
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną numerem 2 Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe PBR Sp. z o.o. ul. Św. Bonifacego 40, 70-320 Barlinek z oferowaną ceną w wysokości: 141.527,11 zł brutto
Kryterium oceny ofert: 100% - cena
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena
Punktacja
1.
Pomorskie Pracownie Konserwatorskie Sp. z o.o. ul. Krańcowa 38, 71-693 Szczecin
252.706,47 zł brutto 56,01 pkt
56,01 pkt
2.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe "PBR" Sp. z o.o. ul. Św. Bonifacego 40, 74-320 Barlinek
INTERBAU Sp. z o.o. ul. Flisacza 17/6, 74-100 Gryfino
200.092,29 zł brutto 70,73 pkt
70,73 pkt
Modernizacja części internatu przy ZSP w Chojnie
Przetarg nieograniczony na: "Modernizacja części internatu przy ZSP w Chojnie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części internatu polegająca na remoncie pomieszczeń I piętra internatu ZSP w Chojnie z przeznaczeniem na pomieszczenia dla grupy usamodzielnienia dla wychowanków Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Chojnie i na mieszkania chronione dla usamodzielnionych wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych. (kod CPV: 45400000-1, 45410000-4, 45442100-8, 45310000-3, 45232460-4) Zamówienie będzie obejmować 2 etapy zamówienia:
I etap: obejmujÄ…cy roboty budowlane, elektryczne
II etap: obejmujÄ…cy roboty budowlane, elektryczne oraz sanitarne
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu stanowiącego zał. nr 9 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6, przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7 .
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że prace będą się odbywać w budynku należącym do placówki oświatowej (parter jest zamieszkały przez mieszkańców internatu). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych (np. wyniesienie mebli, zabezpieczenie wyposażenia). Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania ze specyfiką jednostki i możliwościami organizacji pracy w porozumieniu z dyrektorem jednostki
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: Termin wykonania zamówienia:
I etap zamówienia: 45 dni od daty zawarcia umowy.
II etap zamówienia: 75 dni od daty zawarcia umowy
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 100.000 zł brutto oraz obejmowała swym zakresem branżę budowlaną, sanitarną oraz elektryczną.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ).. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła, co najmniej 100.000 zł brutto oraz obejmowała swym zakresem branżę budowlaną, sanitarną oraz elektryczną.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wymienionych w wykazie prac.
9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Inspektor Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Stojan Diakowski - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 4 listopada 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 4 listopada 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
data opublikowania: 2008-10-15 14:21:14 data ostatniej aktualizacji: 2008-11-07 16:05:14
Strona odwiedzona 1853 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga