Utrzymanie czystości ulic powiatowych na terenie miasta Chojna w latach 2009 - 2011
Rozstrzygnięcie:
PostÄ™powanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Utrzymanie czystoÅ›ci ulic powiatowych na terenie miasta Chojna w latach 2009 – 2011".
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 2
liczba odrzuconych ofert: - 0
CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 211.575,10 zł brutto
cena oferty najdroższej: 234.058,43 zł brutto
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 250.802,12 złotych brutto.
DziaÅ‚ajÄ…c zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo ZamówieÅ„ Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje siÄ™, że ZarzÄ…d Powiatu w Gryfinie w dniu 05.02.2009r. zatwierdziÅ‚ przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszÄ… przyjÄ…Å‚ ofertÄ™ – PrzedsiÄ™biorstwa UsÅ‚ug Komunalnych Spółka z o.o. w Chojnie - za kwotÄ™ brutto 211.575,10 zÅ‚ (sÅ‚ownie: dwieÅ›cie jedenaÅ›cie tysiÄ™cy pięćset siedemdziesiÄ…t pięć 10/100 zÅ‚otych).
Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.
Utrzymanie czystości ulic powiatowych na terenie miasta Chojna w latach 2009 - 2011
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości ulic powiatowych na terenie miasta Chojna w latach 2009 - 2011".
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu czystości ulic powiatowych na terenie miasta Chojna w latach 2009 - 2011.
CPV - 90211000-9 usługi zamiatania ulic
CPV - 90212000-6 usługi odśnieżania
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 40% wartości umowy.
Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące.
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności
dysponują osobami i potencjałem technicznym zdolnymi do wykonania zamówienia oraz spełniają warunki SIWZ .
Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.500,00 zł.(słownie: dwa tysiące pięćset złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą w terminie do 02 marca 2009r. do godz. 10,30.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 marca 2009 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 marca 2009 r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2009-03-05 15:28:17 data ostatniej aktualizacji: 2009-03-23 14:06:25
Strona odwiedzona 1088 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga