Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Przebudowa ulic powiatowych Dworcowej Nr 1498Z i Odrzańskiej Nr 1418Z w Mieszkowicach w zakresie robót drogowych, energetycznych i kanalizacji deszczowej - ETAP I
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Przebudowa ulic powiatowych Dworcowej Nr 1498Z i Odrzańskiej Nr 1418Z w Mieszkowicach w zakresie robót drogowych, energetycznych i kanalizacji deszczowej - ETAP I"
CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 2.338.728,08 zł brutto
cena oferty najdroższej: 2.642.123,74 zł brutto
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: 2
liczba odrzuconych ofert: 0
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA:
2.979.000,00 zł (słownie: dwa dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy złotych)
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 07.05.2009r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę - "MALDROBUD" Spółka Jawna, Wiesława Malinowicz i Edward Malinowicz; ul. Królewiecka 43; 74-300 Myślibórz. - za kwotę brutto 2.338.728,08 zł (słownie: dwa miliony trzysta trzydzieści osiem tysięcy siedemset dwadzieścia osiem 08/100 zł)
Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.
Przebudowa ulic powiatowych Dworcowej Nr 1498Z i Odrzańskiej Nr 1418Z w Mieszkowicach w zakresie robót drogowych, energetycznych i kanalizacji deszczowej - ETAP I
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa ulic powiatowych Dworcowej Nr 1498Z i Odrzańskiej Nr 1418Z w Mieszkowicach w zakresie robót drogowych, energetycznych i kanalizacji deszczowej - ETAP I"
oznaczenie według CPV - 45.21.33.12-3
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
- Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gryfino.powiat.pl
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa ulic powiatowych Dworcowej Nr 1498Z i Odrzańskiej Nr 1418Z w Mieszkowicach w zakresie robót drogowych, energetycznych i kanalizacji deszczowej - ETAP I"
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30% wartości umowy w zakresie objętym zamówieniem.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2009 r.
- Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
- Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
- Spełniają warunki SIWZ.
- Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
- Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1.
- Załącznik do Oferty - Dane Kontraktowe - wypełniony Formularzem nr 2.
- Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia).
- Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 3).
- Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o Zamówienie:
- Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 4. Takie oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
- Aktualny odpis Koncesji, zezwoleń lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
- Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
- Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
- Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
- Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie:
- Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej;
- Sprawozdanie finansowe lub bilans oraz rachunek zysków i strat łącznie z raportem z badania sprawozdania przez biegłego rewidenta o ile zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega ono badaniu, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
- Informację z banku, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości wymaganej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (rozdz.6, p.6.2.1 b), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu - zgodnie z Formularzem Nr.5
- Życiorysy zawodowe kluczowego personelu Wykonawcy - zgodnie z Formularzem nr 6 - wraz z kopiami stosownych uprawnień budowlanych (jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku) i z kopiami ich weryfikacji wydanymi przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.
- Potencjał techniczny - Informacje o potencjale technicznym Wykonawcy - wypełniony Formularz Nr 7
- Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
- Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 8
- Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających,
- Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty:
- Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 9 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom.
- Harmonogram robót wraz z opisem - wypełniony Formularz Nr 10.
- Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 11
- Wycenione Przedmiary Robót (zgodnie z Częścią 5 SIWZ).
- Wyjaśnienia Zamawiającego udzielone wykonawcom (jeżeli miały miejsce).
- Oferent wniesie wadium w wysokości 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
- Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 kwietnia 2009 r. do godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 kwietnia 2009 r. o godz. 11,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
- Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
data opublikowania: 2009-03-27 14:23:43
data ostatniej aktualizacji: 2009-05-08 15:11:39
Strona odwiedzona 1372 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga