Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przebudowa ulic powiatowych Dworcowej Nr 1498Z i Odrzańskiej Nr 1418Z w Mieszkowicach w zakresie robót drogowych, energetycznych i kanalizacji deszczowej - ETAP I

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Przebudowa ulic powiatowych Dworcowej Nr 1498Z i Odrzańskiej Nr 1418Z w Mieszkowicach w zakresie robót drogowych, energetycznych i kanalizacji deszczowej - ETAP I"

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 2.338.728,08 zł brutto
cena oferty najdroższej: 2.642.123,74 zł brutto

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: 2
liczba odrzuconych ofert: 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA:

2.979.000,00 zł (słownie: dwa dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć tysięcy złotych)

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 07.05.2009r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę - "MALDROBUD" Spółka Jawna, Wiesława Malinowicz i Edward Malinowicz; ul. Królewiecka 43; 74-300 Myślibórz. - za kwotę brutto 2.338.728,08 zł (słownie: dwa miliony trzysta trzydzieści osiem tysięcy siedemset dwadzieścia osiem 08/100 zł)

Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.

Przebudowa ulic powiatowych Dworcowej Nr 1498Z i Odrzańskiej Nr 1418Z w Mieszkowicach w zakresie robót drogowych, energetycznych i kanalizacji deszczowej - ETAP I

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Przebudowa ulic powiatowych Dworcowej Nr 1498Z i Odrzańskiej Nr 1418Z w Mieszkowicach w zakresie robót drogowych, energetycznych i kanalizacji deszczowej - ETAP I"

oznaczenie według CPV - 45.21.33.12-3

Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.

  1. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gryfino.powiat.pl
  3. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa ulic powiatowych Dworcowej Nr 1498Z i Odrzańskiej Nr 1418Z w Mieszkowicach w zakresie robót drogowych, energetycznych i kanalizacji deszczowej - ETAP I"
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30% wartości umowy w zakresie objętym zamówieniem.
  7. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.10.2009 r.
  8. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  10. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    3. Spełniają warunki SIWZ.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz Nr 1.
    2. Załącznik do Oferty - Dane Kontraktowe - wypełniony Formularzem nr 2.
    3. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia).
    4. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 3).
    5. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o Zamówienie:
      1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z Formularzem Nr 4. Takie oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.
      2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
      3. Aktualny odpis Koncesji, zezwoleń lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
      4. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
      5. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
      6. Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia
    6. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie:
      1. Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej;
        1. Sprawozdanie finansowe lub bilans oraz rachunek zysków i strat łącznie z raportem z badania sprawozdania przez biegłego rewidenta o ile zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega ono badaniu, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
        2. Informację z banku, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości wymaganej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (rozdz.6, p.6.2.1 b), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      2. Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
        1. Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu - zgodnie z Formularzem Nr.5
        2. Życiorysy zawodowe kluczowego personelu Wykonawcy - zgodnie z Formularzem nr 6 - wraz z kopiami stosownych uprawnień budowlanych (jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku) i z kopiami ich weryfikacji wydanymi przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów.
      3. Potencjał techniczny - Informacje o potencjale technicznym Wykonawcy - wypełniony Formularz Nr 7
      4. Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
        1. Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony Formularz Nr 8
        2. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających,
    7. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty:
      1. Podwykonawstwo - wypełniony Formularz Nr 9 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom.
      2. Harmonogram robót wraz z opisem - wypełniony Formularz Nr 10.
      3. Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 11
      4. Wycenione Przedmiary Robót (zgodnie z Częścią 5 SIWZ).
      5. Wyjaśnienia Zamawiającego udzielone wykonawcom (jeżeli miały miejsce).
  12. Oferent wniesie wadium w wysokości 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  13. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
  14. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 kwietnia 2009 r. do godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  15. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 kwietnia 2009 r. o godz. 11,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  16. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.

data opublikowania: 2009-03-27 14:23:43
data ostatniej aktualizacji: 2009-05-08 15:11:39

Strona odwiedzona 1372 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.