Przetarg nieograniczony na "Termomodernizacja budynku szkoły ZSP Nr 1 w Chojnie"
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera:
w części I zamówienia: ofertę nr 8 Wykonawcy PHU VADER Bartosz Łogin, ul. Niepodległości 9/4, 74-100 Gryfino z oferowaną ceną w wysokości 440.764,20 zł brutto
w części II zamówienia: ofertę nr 14 Wykonawcy Hołownia Instalacje Grzegorz Hołownia, ul. Krótka 1, 74-200 Pyrzyce z oferowaną ceną w wysokości 115.000,02 zł brutto
Zamawiający z postępowania dotyczącego części I zamówienia wyklucza na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3) Pzp tj."Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy nie złożyli (...) dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierają błędy":
Wykonawcę, który złożył ofertę nr 11: DANPOL Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane, Ludwik Szczepański, ul. Kolonia 7A, 73-115 Dolice z powodu braku złożenia referencji spełniających warunek udziału. Na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp oferty wykluczonych wykonawców uznaje się za odrzucone.
Zamawiający odrzuca:
w części I zamówienia:
ofertę nr 5 Wykonawcy Bautechnik Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 38/40 p.113, 70-100 Szczecin na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) – Wykonawca nie złożył szczegółowego kosztorysu ofertowego.
ofertę nr 6 Wykonawcy (lider konsorcjum) Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe "Q-BIS" Józef Kubiś ul. Chłopska 63c, 70-781 Szczecin na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) – Wykonawca przedstawił niekompletny kosztorys ofertowy ( brak poz. 27 przedmiaru tj „Malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową - farba podkładowa” oraz poz. 46 tj. "Wykonanie napisów farbą silikonową"
oferta nr 10 Wykonawcy Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) – Wykonawca przedstawił niekompletny kosztorys ofertowy (brak poz. 24 przedmiaru tj. „Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym”)
oferty Wykonawców wykluczonych.
w części II zamówienia:
ofertę nr 1 Wykonawcy Artson S.C. Krzysztof Kwietniewski, i s-ka., 70-777 Szczecin, ul. Struga 15 Szczecin na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) – Wykonawca przedstawił kosztorys ofertowy z dodatkowymi pozycjami (poz. nr 17 i 18 kosztorysu ofertowego dotyczące transportu złomu)
ofertę nr 9 Wykonawcy Alicja Jędrzejko Zakład Instalacyjno-Budowlany AL-DOM, 66-460 Witnica, ul. Krasickiego 3/6 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) – Wykonawca nie złożył szczegółowego kosztorysu ofertowego.
ofertę nr 12 Wykonawcy HG INWEST BUDOWLANI, Kaczmarek, Chmara Sp. z o.o., ul. Buszczaka 5, 54-800 Chodzież na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 6) (oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny) Wykonawca popełnił błąd przy wyliczeniu podatku VAT.
Kryterium oceny ofert: 100% - cena
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
część I zamówienia
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena zł brutto
Punktacja
2
TRUSKULL Marcin Cimosz
71-531 Szczecin, ul. Nieduża 36/2
669.159,14
65,87
3
Firma Handlowo-Usługowa GEKO,
74-200 Pyrzyce, ul. 2-go Marca 4
558.285,54
78,95
4
Pomorskie Pracownie Konserwatorskie Sp. z o.o.
71-693 Szczecin, ul. Krańcowa 38
594.506,18
74,14
5
Bautechnik Sp. z o.o.
ul. Dąbrowskiego 38/40 p.113, 70-100 Szczecin
531.743,09
Oferta odrzucona
6
Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „Q-BIS” Józef Kubiś ul. Chłopska 63c, 70-781 Szczecin
484.506,35
Oferta odrzucona
8
PHU VADER Bartosz Łogin,
ul. Niepodległości 9/4, 74-100 Gryfino
440.764,20
100,00
10
Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno
522.893,81
Oferta odrzucona
11
DANPOL Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane Ludwik Szczepański, 73-115 Dolice, ul. Kolonia 7a
503.508,41
Oferta odrzucona
12
HG INWEST BUDOWLANI, Kaczmarek, Chmara Sp. z o.o.
Ul. Buszczaka 5, 54-800 Chodzież
472.182,18
93,35
13
PPHU FEST Robert Szmigiel,
ul. Krakowska 42, 70-017 Szczecin
468.777,33
94,02
część II zamówienia
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena zł brutto
Punktacja
1
Artson S.C. Krzysztof Kwietniewski, i s-ka.,
70-777 Szczecin, ul. Struga 15
161.325,64
Oferta odrzucona
4
Pomorskie Pracownie Konserwatorskie Sp. z o.o. 71-693 Szczecin, ul. Krańcowa 38
126.142,69
91,17
6
Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe „Q-BIS” Józef Kubiś ul. Chłopska 63c, 70-781 Szczecin
117.426,20
97,93
7
TOMASZEWICZ Przedsiębiorstwo Budowlane, 70-441 Szczecin, ul. Księcia Boguslawa 14/3
129.604,27
88,73
9
Alicja Jędrzejko Zakład Instalacyjno-Budowlany AL.-DOM , 66-460 Witnica, ul. Krasickiego 3/6
119.190,42
Oferta odrzucona
10
Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno
167.401,47
68,70
12
HG INWEST BUDOWLANI, Kaczmarek, Chmara Sp. z o.o.
Ul. Buszczaka 5, 54-800 Chodzież
80.921,03
Oferta odrzucona
14
Hołownia Instalacje Grzegorz Hołownia,
ul. Krótka1, 74-200 Pyrzyce
115.000,02
100,00
15
PHU INSTALATOR S.C. Józef i Wanda Majewscy , ul. Grobla 20, 66-400 Gorzów Wlkp.
158.704,80
72,46
Przetarg nieograniczony na "Termomodernizacja budynku szkoły ZSP Nr 1 w Chojnie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: (kod CPV - 45210000-2, 45410000-4, 45442100-8, 45450000-6, 45320000-6, 45420000-7, 45312310-3, 45330000-9) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych, remontu elewacji wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji odgromowej oraz modernizacji wewnętrznej instalacji c.o. w budynku szkoły jednostki powiatowej ZSP Nr 1 w Chojnie przy ul. Żółkiewskiego 5, z podziałem na dwie części:
Zakres robót części I zamówienia (docieplenie ścian zewnętrznych) obejmuje m.in.:
roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej
tynkowanie
roboty malarskie
bezspoinowe systemy ocieplania budynków
roboty w zakresie ochrony odgromowej
roboty demontażowe
roboty budowlano-montażowe
obróbki blacharskie
roboty pokrywcze
roboty ciesielskie
Zakres robót części II zamówienia (wymiana instalacji c.o.) obejmuje m.in.:
roboty w zakresie wymiany instalacji c.o.
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu stanowiącego zał. nr 9 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6, przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7 . Załączniki oznaczone literą a) przeznaczone są dla części I, zaś literą b) dla części II zamówienia.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na organizację pracy funkcjonującej jednostki oświatowej, w której odbywają się roboty, prace stanowiące II część zamówienia będą wykonywane kolejno w poszczególnych etapach (np. pomieszczeniach) w ustaleniu z kierującym placówką. Plac budowy robót wewnętrznych będzie przekazywany etapowo - pomieszczeniami. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych (np. wyniesienie mebli, zabezpieczenie wyposażenia). Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 90 dni od daty zawarcia umowy.
W trakcie trwania umowy istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu złych warunków atmosferycznych lub trudności organizacyjnych związanych z prowadzeniem robót w budynku szkoły".
Informacja o zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających .
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności:
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 1 robotę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła:
dla I części zamówienia: co najmniej 400.000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku.
dla II części zamówienia: co najmniej 100.000 zł za każdą oraz dotyczyła robót w zakresie instalacji c.o.
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby , której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła:
dla I części zamówienia: co najmniej 400.000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania termomodernizacji budynku.
dla II części zamówienia: co najmniej 100.000 zł za każdą oraz dotyczyła robót w zakresie instalacji c.o.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły odpowiednio wykonania termomodernizacji budynku lub robót w zakresie instalacji c.o.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Harmonogram rzeczowo-finansowy.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Andrzej Krzemiński - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21 maja 2008 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 maja 2008 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
data opublikowania: 2009-04-30 15:32:48 data ostatniej aktualizacji: 2009-06-15 15:12:57
Strona odwiedzona 2616 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Marcin Konopnicki