Remont korytarza w budynku szkoły ZSP Nr 2 w Gryfinie
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera ofertę nr 4 firmy A-PLUS Sp. z o.o., ul. Żupańskiego 12, 71-440 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 89.210,26 zł brutto
Firma Handlowo-Usługowa GEKO
74-200 Pyrzyce, ul. 2-go Marca
123.528,31
72,22
3
FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow,
74-100 Gryfino, Żabnica, ul. Długa 12 A
108.073,94
82.55
4
A-PLUS Sp. z o.o.
ul. Żupańskiego 12, 71-440 Szczecin
89.210,26
100,00
Remont korytarza w budynku szkoły ZSP Nr 2 w Gryfinie
Przetarg nieograniczony na "Remont korytarza w budynku szkoły ZSP Nr 2 w Gryfinie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia:
wykonanie robót budowlanych polegających na:
zerwaniu posadzki z tworzyw sztucznych - płytki PCV,
przygotowaniu podłoża tj. zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów,
wykonanie gładzi na ścianach z założeniem kątowników aluminiowych,
wykonanie gładzi na sufitach,
malowanie ścian farbami lateksowymi z gruntowaniem,
dwukrotne malowanie farbą olejną rur i grzejników,
wymiana szafki hydrantowej,
oczyszczenie posadzki wraz z uzupełnieniem miejsc uszkodzonych,
przygotowanie podłoża poprzez gruntowanie oraz wykonanie warstw wyrównujących,
ułożenie wykładziny typu TARKET (gr. 2 mm.) lub o podobnych parametrach z wywinięciem na ściany w kompozycji z dwóch lub trzech kolorów.
wymiana instalacji zasilania oraz instalacji oświetlenia wybranych pomieszczeń budynku szkoły (1 piętro, klatki schodowe, TG oraz pomieszczenia nr 44, 44a i 46a na 3 piętrze). Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą przedmiaru robót budowlanych stanowiącego zał. nr 9, przedmiaru robót elektrycznych stanowiącego zał. nr 10 siwz, specyfikacji technicznej robót elektrycznych stanowiącej zał. nr 11 siwz, dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 12 siwz.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Wymagany termin realizacji zamówienia: 21 sierpnia 2009 r.
Informacja o zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a w szczególności:
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł za każdą i które dotyczą robót remontowych wykonanych wewnątrz budynku.
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ).
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ).
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ). Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł za każdą i które dotyczą robót remontowych wykonanych wewnątrz budynku. Należy podać min. 2 roboty
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły robót remontowych wykonanych wewnątrz budynku, oraz że ich wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa).
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Agnieszka Madejak-Saków - tel. (091) 4045000 wew. 244.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 lipca 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lipca 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100%
data opublikowania: 2009-06-19 12:35:21 data ostatniej aktualizacji: 2009-07-16 14:46:29
Strona odwiedzona 1420 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga