Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Przebudowa pomieszczeń w budynku po poradni psychologiczno - pedagogicznej na przychodnię przyszpitalną

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń w budynku po poradni psychologiczno - pedagogicznej na przychodnię przyszpitalną"

Informuję, że podstawie Art. 93 ust 1, pkt 4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania i wykonania zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Podmiot współfinansujący zamówienie, pomimo wcześniejszego zagwarantowania środków niezbędnych na pełne finansowanie zamówienia publicznego, wycofał się z realizacji inwestycji. Przyczyną wycofania się z finansowania zamówienia był brak określenia ze strony Narodowego Funduszu Zdrowia warunków, co do zawierania kontraktów z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej na kolejne trzy lata, a co za tym idzie brak możliwości zakontraktowania przez zamawiającego usług, dla których zamówienie miało być realizowane. W tych okolicznościach stwierdzić należy, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Jednocześnie z uwagi na powyższe, wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Brak zakontraktowanych usług z Narodowym Funduszem Zdrowia, uniemożliwiać będzie zamawiającemu możliwość użytkowania zaadoptowanego budynku. Ponadto doprowadzi również do strat finansowych po stronie zamawiającego.

Przebudowa pomieszczeń w budynku po poradni psychologiczno - pedagogicznej na przychodnię przyszpitalną

Przetarg nieograniczony na: Przebudowa pomieszczeń w budynku po poradni psychologiczno - pedagogicznej na przychodnię przyszpitalną

  1. ZamawiajÄ…cy: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o.
    ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
    • roboty ogólnobudowlane
    • roboty zwiÄ…zane z instalacjÄ… sanitarnÄ…
    • roboty zwiÄ…zane z instalacjÄ… wody i kanalizacji sanitarnej
    • roboty zwiÄ…zane z instalacjÄ… c.o.
    • roboty zwiÄ…zane z instalacjÄ… elektrycznÄ…
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty wewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych (zgodnie z przedmiarem. Pozostałe roboty zewnętrzne objęte projektem nie są przedmiotem zamówienia.
    Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH.
    Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 8 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6, przedmiaru robót stanowiącego zał. nr 7.

    Lokalizacja zamówienia
    Budynek którego remont stanowi przedmiot zamówienia znajduje się w Gryfinie, przy ul. Armii Krajowej 8.
    Wykonawcy zainteresowani realizacją przedmiotu zamówienia mogą dokonać wizji lokalnej terenu przyszłych robót w dni robocze w godz. od 8.00 do 15.00.
    Podane w projekcie i przedmiarach nazwy materiałów, urządzeń i technologii mają charakter informacyjny, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w projekcie.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia:
    Wymagany termin wykonania zamówienia: 60 dni od daty zawarcia umowy.
  8. Informacja o zamówieniach uzupełniających:
    Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających .
  9. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
  11. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
    3. Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 500.000 zł za każdą oraz dotyczyła robót remontowych wewnątrz budynku.
    4. Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy.
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 500.000 zł za każdą oraz dotyczyła robót remontowo-budowlanych wewnątrz budynku. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania robót remontowo-budowlanych wewnątrz budynku
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa).
    8. Szczegółowy kosztorys ofertowy.
  13. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  14. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł.
  15. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest Andrzej Krzemiński - tel. 603854593
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 października 2009 r. do godz. 11.00 w budynku administracyjnym szpitala przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie, w sekretariacie Prezesa Zarządu.
  17. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 października 2009 r. o godz. 12.00 w budynku administracyjnym szpitala przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie, w sekretariacie Prezesa Zarządu.
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 100 %
  19. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 24 września 2009 r.

data opublikowania: 2009-09-24 15:00:18
data ostatniej aktualizacji: 2009-11-13 13:30:46

Strona odwiedzona 1303 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Andrzej KrzemiÅ„ski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.