Modernizacja sieci teleinformatycznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Rozstrzygnięcie:
W wyniku omyłki pisarskiej zamieszczamy prawidłową oraz uszczegółowioną informację o wyborze oferty.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Modernizacja sieci teleinformatycznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
ZamawiajÄ…cy wybiera:
na część I zamówienia: ofertę nr 3 Wykonawcy Unizeto Technologies S.A. 70-486 Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21 z oferowaną ceną w wysokości 114.594,86zł brutto
na część II zamówienia: ofertę nr 3 Wykonawcy Unizeto Technologies S.A. 70-486 Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21 z oferowaną ceną w wysokości 153.094,95 zł brutto
Zamawiający wyklucza na podstawie art. 24. ust. 2 pkt. 4 tj. z postępowania wyklucza się również wykonawców, którzy nie wnieśli wadium:
na część I zamówienia:
WykonawcÄ™ TELMAR Mariusz Bala, Pniewo, ul. Polna 18, 74-105 Nowe Czarnowo
na część II zamówienia
Wykonawcę Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TELCENT, 70-556 Szczecin, ul. Mickiewicza 26a/5
WykonawcÄ™ TELMAR Mariusz Bala, Pniewo, ul. Polna 18, 74-105 Nowe Czarnowo
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 45 ust. 3 Pzp Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. w przedmiotowym postępowaniu do 30.10.2009 do godz. 11.00)
Na podstawie potwierdzeń operacji bankowych PKO Banku Polskiego S.A. Zamawiający stwierdza, iż od następujących Wykonawców wadium wpłynęło po terminie składania ofert (TELMAR - data 30.10.09 godz. 15.04, TELCENT data 30.10.09 godz. 11:03)
Na podstawie art. 24 ust. 4 oferty Wykonawców wykluczonych uznaje się za odrzucone.
Kryterium oceny ofert: 100% - cena
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena zł brutto
Punktacja
1.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TELCENT, 70-556 Szczecin, ul. Mickiewicza 26a/5
I część: - II część: 148.376,58
I część: - II część: oferta odrzucona
2.
TELMAR Mariusz Bala, Pniewo, ul. Polna 18, 74-105 Nowe Czarnowo
I część: 143.809,94 II część: 179.111,47
I część: oferta odrzucona II część: oferta odrzucona
3.
Unizeto Technologies S.A. 70-486 Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21
I część: 114.594,86 II część: 153.094,95
I część: 100,00 II część: 100,00
Modernizacja sieci teleinformatycznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Przetarg nieograniczony na: "Modernizacja sieci teleinformatycznych Starostwa Powiatowego w Gryfinie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: kod CPV : 32410000-0 Lokalna siec komputerowa, 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji teleinformatycznych oraz instalacji elektroenergetycznych z pracami towarzyszącymi w budynkach Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 i ul. 11 Listopada 16 d na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z podziałem na dwie części:
część I zamówienia obejmuje roboty dotyczące budynku przy ul. Sprzymierzonych 4,
część II zamówienia obejmuje roboty dotyczące budynku przy ul. 11 Listopada 16 d.
Zakres prac obejmuje m.in.:
budowę instalacji teleinformatycznej opartej na okablowaniu strukturalnym kategorii 6 składającej się z podwójnych gniazd RJ-45,
instalację urządzeń aktywnych sieci komputerowej,
instalacjÄ™ w punkcie dystrybucyjnym zasilaczy bezprzerwowych UPS,
budowę instalacji elektroenergetycznych na podwójne i poczwórne gniazda wtykowe.
przeniesienie centrali telefonicznych
częściowy demontaż instalacji komputerowej oraz prace towarzyszące:
wykonanie dokumentacji powykonawczej,
sformułowanie na piśmie powykonawczych zaleceń konserwacyjno-eksploatacyjnych,
przeszkolenie personelu,
konieczne przemieszczenia istniejącego wyposażenia pomieszczeń po wcześniejszym przygotowaniu ich do tego przez pracowników Zamawiającego.
Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta okablowania. Wykonawca będzie musiał się wykazać dokumentem potwierdzającym, że jest certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania oraz potwierdzeniem uzyskania 25 letniej gwarancji producenta systemu na okablowanie strukturalne po wykonaniu zamówienia. W przypadku braku autoryzacji lub gwarancji roboty nie zostaną odebrane.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na to że roboty odbywają się w funkcjonującym urzędzie, prace mogą być wykonywane kolejno w poszczególnych etapach w ustaleniu z osobą do tego wyznaczoną przez Zamawiającego. Roboty mogą być prowadzone głównie po godzinach pracy urzędu (również w nocy) oraz w dni wolne od pracy. W godzinach pracy wskazane jest wykonywanie tylko prac nieuciążliwych dla pracowników i petentów, a koniecznych do przeprowadzenia w tym czasie ze względów organizacyjnych lub technicznych. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z osobą do tego wyznaczoną.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu stanowiącego zał. nr 9 a i b specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 a i b , przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7 a i b.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
część I zamówienia: 20 dni od daty przekazania placu budowy.
część II zamówienia: 40 dni od daty przekazania placu budowy
Informacja o zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego. Zamówienie zostanie udzielone w drodze osobnej umowy na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć wykonania robót tego samego rodzaju w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d w pomieszczeniach byłego banku (parter). W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązany jest stosować ceny nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do zamówienia podstawowego, oraz zastosowane wskaźniki narzutów kosztów pośrednich, kosztów zakupów i zysku.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału w postępowaniu: (warunki dotyczą obu części postępowania)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności:
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł brutto za każdą oraz dotyczyła wykonania instalacji okablowania strukturalnego 6 kategorii wraz z instalacją elektryczną
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osób:
posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową - minimum 2 osoby
posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP "D" - minimum 1 osoba
certyfikowanych instalatorów oferowanego systemu okablowania - minimum 2 osoby
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). Należy podać minimum 2 roboty na kwotę minimum 100.000 zł brutto. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania instalacji okablowania strukturalnego 6 kategorii wraz z instalacją elektryczną
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania instalacji okablowania strukturalnego 6 kategorii wraz z podaniem daty i wartości zamówienia oraz danych tele-adresowych inwestorów.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową - minimum 2 osoby
posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP "D" - minimum 1 osoba
certyfikowanych instalatorów oferowanego systemu okablowania - minimum 2 osoby, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ)
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób, odpowiednio:
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową
świadectwo kwalifikacyjne SEP "D"
certyfikaty instalatora oferowanego okablowania.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium: W przypadku złożenia oferty na:
I część zamówienia należy wnieść wadium wysokości 3.000 zł.
II część zamówienia należy wnieść wadium w wysokości 3.000 zł Warunki dotyczące wniesienia wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 października 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 października 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9 października 2009 r.
data opublikowania: 2009-10-09 13:22:23 data ostatniej aktualizacji: 2009-11-16 15:35:06
Strona odwiedzona 1732 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga