Świadczenie usługi polegającej na ścinaniu poboczy wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatu gryfińskiego
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4 74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "świadczenie usługi polegającej na ścince pobocza wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatowych w powiecie gryfińskim".
CENA OFERTY: cena oferty najtańszej: 1,73 zł/m2 brutto za każdy następny 1 km transportu 0,10 zł/km cena oferty najdroższej: 4,15 zł/m2 brutto za każdy następny 1 km transportu 3,41 zł/km
DANE O OFERTACH: liczba złożonych ofert: - 5 liczba odrzuconych ofert: - 0
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 132.980 złotych brutto.
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 29.10.2009r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę Przedsiębiorstwo "DROMA" Majdecki Jacek; 62-310 Pyzdry, Lisewo 39, za cenę brutto 1,73 zł/m2 tj. łączna kwota zamówienia wynosi - 1,73 zł/m2 x 61.000m2 = 105.530,00 złotych (słownie: sto pięć pięćset trzydzieści złotych 00/100).
Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.
Świadczenie usługi polegającej na ścinaniu poboczy wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatu gryfińskiego
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: świadczenie usługi polegającej na ścinaniu poboczy wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatu gryfińskiego
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: oznaczenie według CPV - 45.50.00.00-2 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na ścinaniu pobocza wraz z wywozem pozyskanego gruntu - w ramach modernizacji odwodnienia na drogach powiatowych w powiecie gryfińskim. Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi maksymalnie 61.000 m2.
Zakres prac obejmuje: Mechaniczne ścinanie poboczy o szerokości 1,1 m i grubości od 15 - 20 cm z ręcznym plantowaniem i wyrównaniem, wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 5 km. Jednostką obmiaru jest 1 m2 ścinania poboczy wraz z wywozem pozyskanego gruntu. Podana cena będzie miała charakter ryczałtu. Ceną jednostki obmiarowej jest stawka jednostkowa skalkulowana przez wykonawcę, uwzględniająca: wartość robocizny, wartość materiałów i kosztów ich zakupu, wartość pracy sprzętu, obowiązujących narzutów, zysku kalkulacyjnego i obowiązujących podatków.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2009 r.
Wykonawca będzie związany ofertą: w ciągu 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniają warunki SIWZ i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym,
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności do Izby (dotyczy kierownika robót),
Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty o wartości nie niższej niż wartość zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane,
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ), w tym ścinarka do poboczy min. 1 szt.
Polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł,
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (091) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23 października 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 października 2009 r. o godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 15.10.2009r. pod pozycją Nr 360858.
data opublikowania: 2009-10-15 15:11:53 data ostatniej aktualizacji: 2009-10-29 15:06:28
Strona odwiedzona 1126 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga