Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Remont pomieszczeń DPS Nowe Czarnowo w ramach standaryzacji obiektów"
W wyniku ponownej oceny ofert przeprowadzonej w skutek stwierdzenia rozbieżności pomiędzy ofertą a zakresem umowy dotyczących części I zamówienia, na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera:
na część I zamówienia: ofertę nr 1 Wykonawcy FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow, 74-100 Gryfino, Żabnica, ul. Długa 12 A z oferowaną ceną w wysokości 48.248,96 zł brutto
Zamawiający odrzuca. w części I zamówienia ofertę nr 3 Wykonawcy Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) Wykonawca nie uwzględnił w kosztorysie ofertowym niżej wymienionych pozycji dodatkowych dodanych przez Zamawiającego modyfikacją SIWZ w dniu 23.10.2009:
oczyszczenie mechaniczne podbitki - 495,7 m2
wymiana podbitki w miejscach gdzie zachodzi taka konieczność - 100 m2
dwukrotne pomalowanie preparatami ogniochronnymi i przeciwgrzybicznymi - 495,7 m2
w części I ofertę nr 2 Wykonawcy PPHU FEST Robert Szmigiel, ul. Krakowska 42, 70-017 Szczecin na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) - Wykonawca nie złożył szczegółowego kosztorysu ofertowego
Kryterium oceny ofert: 100 % - cena
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena zł brutto
Punktacja
1.
FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow, 74-100 Gryfino, Żabnica, ul. Długa 12 A
I część: 48.248,96
I część:100,00
2.
PPHU FEST Robert Szmigiel, ul. Krakowska 42, 70-017 Szczecin
I część: 60.721,02
I część: Oferta odrzucona
3.
Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno
I część: 41.384,40
I część: Oferta odrzucona
4.
A-PLUS Sp. z o.o. ul. Żupańskiego 12, 71-440 Szczecin
I część: 63.158,75
I część:76,39
5.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Marek Andrych 74-100 Gryfino, ul. Łużycka 87
I część: 52.291,66
I część:92,27
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Remont pomieszczeń DPS Nowe Czarnowo w ramach standaryzacji obiektów"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera:
na część I zamówienia: ofertę nr 3 Wykonawcy Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno z oferowaną ceną w wysokości 41.384,40 brutto
na część II zamówienia: ofertę nr 5 Wykonawcy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Marek Andrych, 74-100 Gryfino, ul. Łużycka 87 z oferowaną ceną w wysokości 62.534,89 zł brutto
Zamawiający odrzuca w części I i II zamówienia ofertę nr 2 Wykonawcy PPHU FEST Robert Szmigiel, ul. Krakowska 42, 70-017 Szczecin na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) (treść oferty nie odpowiada treści SIWZ) - Wykonawca nie złożył szczegółowego kosztorysu ofertowego.
Kryterium oceny ofert: 100 % - cena
Wykonawcy , którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena zł brutto
Punktacja
1.
FBR BRUKPOL-2 Andrzej Szyłow, 74-100 Gryfino, Żabnica, ul. Długa 12 A
I część: 48.248,96 IIczęść: 84.359,17
I część:85,77 II część:74,13
2.
PPHU FEST Robert Szmigiel, ul. Krakowska 42, 70-017 Szczecin
I część: 60.721,02 II część: 42.329,49
I część: Oferta odrzucona II część: Oferta odrzucona
3.
Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, ul. Droga Zielona 7a, 74-400 Dębno
I część: 41.384,40 II część: 111.218,40
I część:100,00 II część:56,27
4.
A-PLUS Sp. z o.o. ul. Żupańskiego 12, 71-440 Szczecin
I część: 63.158,75 II część: 64.180,85
I część:65,52 II część:97,44
5.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AB Marek Andrych 74-100 Gryfino, ul. Łużycka 87
I część: 48.128,27 II część: 62.534,89
I część:85,99 II część:100.00
Remont pomieszczeń DPS w Nowym Czarnowie
Przetarg nieograniczony na: "Remont pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie"
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: (kod CPV : 45421125-6, 4541000-4, 45400000-1, 45432111-5, 45442100-8). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń DPS Nowe Czarnowo w ramach standaryzacji obiektów z podziałem na dwie części zamówienia.
Zakres prac I części zamówienia "Remont pawilonów" obejmuje m.in.:
wymiana hydrantów wraz z osprzętem ,
remont podbitki drewnianej i zabezpieczenie przeciwpożarowe i przeciwgrzybiczne,
malowanie i szpachlowanie pokoi mieszkalnych,
remont łazienki (zerwanie starych okładzin ściennych i podłogowych , wymiana urządzeń, położenie płytek ściennych oraz terakoty).
przestawienie ścianek działowych
wymiana wykładzin PCV
montaż odbojnic drewnianych
demontaż i montaż stolarki drewnianej
Zakres prac II części zamówienia "Remont łącznika" obejmuje m.in.:
remont ciągu komunikacyjnego wraz z położeniem wykładzin zabezpieczonych warstwą poliuretanu PUR w trakcie procesu produkcyjnego i nie wymagających wykonania dodatkowej konserwacji środkami akrylowymi po ich ułożeniu
wymiana stolarki drzwiowej
montaż odbojnic drewnianych
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na sposób funkcjonowania jednostki, w której odbywają się roboty, prace mogą być wykonywane kolejno w poszczególnych etapach (np. pomieszczeniach) w ustaleniu z kierującym placówką. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych (np. wyniesienie mebli, zabezpieczenie wyposażenia). Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 , przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7 a i b.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
część I zamówienia: 35 dni od daty przekazania placu budowy.
część II zamówienia: 35 dni od daty przekazania placu budowy
Informacja o zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału w postępowaniu: (warunki dotyczą obu części zamówienia)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności:
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 200.000 zł brutto za każdą oraz dotyczyła wykonania robót wykończeniowych w budynkach zamieszkania zbiorowego
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy (branża ogólnobudowlana i elektryczna).
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). Należy podać minimum 2 roboty na kwotę minimum 200.000 zł brutto. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 200.000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania robót wykończeniowych w budynkach zamieszkania zbiorowego.
1.5.1. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania robót wykończeniowych w budynkach zamieszkania zbiorowego wraz z podaniem daty i wartości zamówienia oraz danych tele-adresowych inwestorów.
1.6 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy (branża ogólnobudowlana i elektryczna) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
1.6.1 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa)
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium: W przypadku złożenia oferty na:
I część zamówienia należy wnieść wadium wysokości 3.000 zł.
II część zamówienia należy wnieść wadium w wysokości 3.000 zł
Warunki dotyczące wniesienia wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09 listopada 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09 listopada 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20 października 2009 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Do SIWZ - dodaje się nowe elementy:
Zał. nr 6 - Szczegółowa specyfikacja techniczna.
Zał. nr 9 b - Rzut łącznika
W SIWZ ulegają modyfikacji zał. nr 7 a i b - przedmiary robót
W pozycjach przedmiaru dotyczących stolarki wewnętrznej należy wycenić drzwi wewnętrzne wzmocnione typu ENDURO PORTA lub równoważne:
część I
pokój nr 11 i 12 - poz. 13,14
pokój nr 18 i 19 - poz. 15
W pozycjach dotyczących wykładziny PCV należy wycenić wykładziny o parametrach nie niższych niż podane w SST:
części I
pokój gościnny - poz. 5
pokój nr 11 i 12 - poz. 18
pokój nr 18 i 19 - poz. 19
części II
poz. 10
w poz. 17 - część II "Remont łącznika" należy przyjąć odbojnice z drewna o wym. Jak w przedmiarze.
w poz. 19 - część II "Remont łącznika" należy przyjąć również wyposażenie szafek zgodnie z aktualnymi przepisami p-poż.
w części I zamówienia należy dodać dodatkowe pozycje polegające na :
oczyszczenie mechaniczne podbitki - 495,7 m2
wymiana podbitki w miejscach gdzie zachodzi taka konieczność - 100 m2
dwukrotne pomalowanie preparatami ogniochronnymi i przeciwgrzybicznymi - 495,7 m2
data opublikowania: 2009-10-20 13:47:38 data ostatniej aktualizacji: 2009-12-03 12:55:04
Strona odwiedzona 2016 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga