Remont łazienki SPZOZ - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Nowym Czarnowie
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. "Wykonanie remontu łazienki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie"
Na podstawie Art. 92 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuję że w ww. postępowaniu, Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę firmy "ARTSON" S.C. Krzysztof Kwietniewski i s-ka, 70-777 Szczecin, ul. Struga 15.
Ww. oferty są ofertami z najniższymi cenami, przy kryterium wyboru - cena 100 %.
Do upływu terminu składania ofert złożono 5 ofert:
Spółdzielnia Rzemieślnicza Budownictwa Ogólnego i Usług Różnych UNIWERSAL, Dębno, ul. Dr. Zielona 7a - 46.083,18 zł.
FBR "BRUKPOL-2" Andrzej Szyłow, 74-100 Gryfino; Żabnica, ul. Długa 12A - 49.808,40 zł.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AB" Grzegorz Biel, 74-100 Gryfino, ul. Szczecińska 58 - 45.404,74 zł.
"ARTSON" S.C. Krzysztof Kwietniewski i s-ka, 70-777 Szczecin, ul. Struga 15 - 44.952,82 zł.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., 74-100 Gryfino, ul. Szczecińska 5 - 49.652,30 zł.
Remont łazienki SPZOZ - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Nowym Czarnowie
Przetarg nieograniczony na: "Remont łazienki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Nowym Czarnowie"
Zamawiający: SPZOZ Zakład Psychiatryczny Pielęgnacyjno - Opiekuńczy w Nowym Czarnowie. Nowe Czarnowo 70, 74-115 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: (kod CPV - 45211310-5 - roboty budowlane w zakresie łazienek) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie.
Zakres robót obejmuje m.in.:
roboty rozbiórkowe
roboty ogólnobudowlane
roboty budowlano-montażowe
roboty elektryczne
roboty sanitarne
roboty w zakresie wymiany stolarki budowlanej
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą rysunku stanowiącego inwentaryzację i projekt (zał. nr 6) i przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że remont będzie przebiegał w funkcjonującej jednostce.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 60 dni od daty przekazania placu budowy
W trakcie trwania umowy istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu trudności organizacyjnych związanych z prowadzeniem robót na terenie budynku lub ze względu na roboty dodatkowe.
Informacja o zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku SPZOZ Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności:
Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. 2 roboty dotyczące wykonania robót remontowych wewnątrz budynku - w tym roboty sanitarne (na kwotę co najmniej 50.000,00 zł).
Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osoby , której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy w branży sanitarnej.
Dokumenty wymagane w ofercie.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ). Należy podać minimum 2 roboty dotyczące wykonania robót remontowych wewnątrz budynku - w tym roboty sanitarne (na kwotę co najmniej 50.000,00 zł). Należy udokumentować wykonanie dwóch robót wentylacyjnych.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania robót o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia wraz z podaniem daty i wartości zamówienia oraz danych tele-adresowych inwestorów.
Dane osoby która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy branży sanitarnej) wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tej osoby (w formie decyzji, aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa).
Polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na minimum 100.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Szczegółowy kosztorys ofertowy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1:
ppkt 1.3 - 1.5, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
dokumenty o których mowa w pkt 2 ppkt 1) lit a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. 2 dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy o których mowa w pkt 2.1 stosuje się odpowiednio.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy.
Oferty wspólne składane przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy powinny spełniać następujące wymagania (Uwaga! Dotyczy to również spółek cywilnych):
oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wszystkich partnerów (ppkt. 1.2-1.5) (oraz w celu potwierdzenia reprezentacji o ile to nie wynika z innych dokumentów; umowę konsorcjum lub spółki cywilnej)
oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentacji Wykonawców,
warunki i dokumenty wymagane przez Zamawiającego w SIWZ muszą być spełnione łącznie, (dokumenty wymienione w ppkt. 1.1 oraz 1.6-1.8) partnerzy podpisują razem lub podpisuje je upoważniony pełnomocnik),
pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, on zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informację, korespondencję itp.
Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 1.500 zł. Warunki dotyczące wniesienia wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Andrzej Krzemiński - tel. 603854593
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 listopada 2009 r. do godz. 11.00 w budynku SPZOZ Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie - w sekretariacie dyrektora jednostki.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 listopada 2009 r. o godz. 12.00 w budynku SPZOZ Zakładu Psychiatrycznego Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Nowym Czarnowie - w sekretariacie dyrektora jednostki.
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.10.2009 r.
data opublikowania: 2009-10-21 15:22:16 data ostatniej aktualizacji: 2009-11-20 11:03:24
Strona odwiedzona 1525 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga