Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

II przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie powiatu gryfińskiego

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie II przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na zadania"

CENA OFERTY:
cena oferty - na zadanie I (gmina Stare Czarnowo) - brak ofert
cena oferty - na zadanie II ( gmina Gryfino) - cena brutto 87.530,28

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 1
liczba odrzuconych zadań: - 0

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 29.11.2009r. zatwierdził przetarg na zadaniu:

  • Nr II - gmina Gryfino i przyjął ofertę Spółdzielni Kółek Rolniczych w Baniach, ul.Osadnicza 8, 74-110 Banie na kwotę brutto 87.530,28 zł (słownie: osiemdziesiąt siedem tysięcy pięćset trzydzieści 28/100 złotych).
  • Postępowanie przetargowe na zadanie Nr I - gmina Stare Czarnowo, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, - zostało unieważnione, ze względu na brak ofert.

Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.

II przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie powiatu gryfińskiego

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza II przetarg nieograniczony na "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie powiatu gryfińskiego"

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl

    Przedmiot zamówienia:
    CPV - 90212000-6 Usługi odśnieżania
    CPV - 90213000-3 Usługi usuwania oblodzeń

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na zadania: zadanie Nr I - gmina Stare Czarnowo oraz zadanie Nr II- gmina Gryfino".

    Materiał do zimowego utrzymania dróg (piasek, sól) zapewnia Zamawiający.

    Zakres prac obejmuje:
    • Likwidację śliskości poprzez:
      1. posypywanie jezdni mieszanką piasek-sól 5:1 lub solą nawilżoną, z wydatkiem jednostkowym umożliwiającym jak najszybsze złagodzenie śliskości,
      2. posypywanie będzie się odbywać przy użyciu mieszanki lub soli nawilżonej w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych, na łukach poziomych i pionowych, w miejscach szczególnie niebezpiecznych.
    • Odśnieżanie dróg za pomocą pługów odśnieżających lub sprzętu ciężkiego
    • Utrzymanie stałej przejezdności powierzonych do utrzymania zimowego dróg.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31 marca 2010 r.
    Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  7. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  8. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ.
  9. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym. (zał. 4a do SIWZ)
    5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, (zał. 4b do SIWZ).
    6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ).
    7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ).
    8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 złotych.
    9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
  10. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  12. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (91) 4045000 wew. 218.
  13. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 listopada 2009 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  14. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 listopada 2009r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala audiowizualna (I piętro).
  15. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
  16. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 29.10.2009r. pod pozycją Nr 378816.

data opublikowania: 2009-10-29 14:55:16
data ostatniej aktualizacji: 2009-11-13 13:14:14

Strona odwiedzona 1327 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.