II przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie powiatu gryfińskiego
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie II przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na zadania"
CENA OFERTY:
cena oferty - na zadanie I (gmina Stare Czarnowo) - brak ofert
cena oferty - na zadanie II ( gmina Gryfino) - cena brutto 87.530,28
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 1
liczba odrzuconych zadań: - 0
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 29.11.2009r. zatwierdził przetarg na zadaniu:
Nr II - gmina Gryfino i przyjął ofertę Spółdzielni Kółek Rolniczych w Baniach, ul.Osadnicza 8, 74-110 Banie na kwotę brutto 87.530,28 zł(słownie: osiemdziesiąt siedem tysięcy pięćset trzydzieści 28/100 złotych).
Postępowanie przetargowe na zadanie Nr I - gmina Stare Czarnowo, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1, - zostało unieważnione, ze względu na brak ofert.
Na podstawie z art. 180 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655) od powyższego rozstrzygnięcia, oferentom służy prawo wniesienia pisemnego umotywowanego protestu na czynności zamawiającego, w terminie zgodnym z art. 180 ust.2, cytowanej ustawy.
II przetarg nieograniczony na zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie powiatu gryfińskiego
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza II przetarg nieograniczony na "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 na terenie powiatu gryfińskiego"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010 z podziałem na zadania: zadanie Nr I - gmina Stare Czarnowo oraz zadanie Nr II- gmina Gryfino".
Materiał do zimowego utrzymania dróg (piasek, sól) zapewnia Zamawiający.
Zakres prac obejmuje:
Likwidację śliskości poprzez:
posypywanie jezdni mieszanką piasek-sól 5:1 lub solą nawilżoną, z wydatkiem jednostkowym umożliwiającym jak najszybsze złagodzenie śliskości,
posypywanie będzie się odbywać przy użyciu mieszanki lub soli nawilżonej w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych, na łukach poziomych i pionowych, w miejscach szczególnie niebezpiecznych.
Odśnieżanie dróg za pomocą pługów odśnieżających lub sprzętu ciężkiego
Utrzymanie stałej przejezdności powierzonych do utrzymania zimowego dróg.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31 marca 2010 r. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym. (zał. 4a do SIWZ)
Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, (zał. 4b do SIWZ).
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ).
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ).
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 złotych.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (91) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9 listopada 2009 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 listopada 2009r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala audiowizualna (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 29.10.2009r. pod pozycją Nr 378816.
data opublikowania: 2009-10-29 14:55:16 data ostatniej aktualizacji: 2009-11-13 13:14:14
Strona odwiedzona 1327 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga