Wykonanie projektu oraz robót budowlanych polegających na kompleksowej wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej w DPS Nowe Czarnowo
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera: ofertę nr 1 firmy ENET Andrzej Ligocki, ul. Władysława IV 5 66-400 Gorzów Wlkp. z oferowaną cena w wysokości 183.400,00 zł brutto
Kryterium oceny ofert: 100 % - cena
Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena zł brutto
Punktacja
1.
ENET Andrzej Ligocki,
ul. Władysława IV 5 66-400 Gorzów Wlkp.
183.400,00
100,00
2.
Lider konsorcjum: Automatika Usługi Kontrolno-Pomiarowe Sp. z o.o.
ul. Kuźnicka 1, 72-010 Police
330.290,00
55,53
Wykonanie projektu oraz robót budowlanych polegających na kompleksowej wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej w DPS Nowe Czarnowo
Przetarg nieograniczony na: "Wykonanie projektu oraz robót budowlanych polegających na kompleksowej wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej w DPS Nowe Czarnowo"
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: (kod CPV : 45215210-2, 45310000-3, 45311000-0, 45315100-9) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu oraz robót budowlanych polegających na kompleksowej wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej w DPS Nowe Czarnowo.
Zakres robót:
wykonanie dokumentacji projektowej
projekt wykonawczy
przedmiar
kosztorys
szczegółowa specyfikacja techniczna
wykonanie robót polegających na wymianie wewnętrznej instalacji elektrycznej
wykonanie pomiarów dla całości instalacji w obiekcie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą specyfikacji technicznej stanowiącej zał. nr 6 oraz umowy stanowiącej zał. nr 4.
Opracowana dokumentacja powinna spełniać wymogi ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz.1118 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120 z 2003r. poz. 1133, z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r. nr 202, poz. 2072, z późn. zm.).
Użyte materiały muszą posiadać Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodności z Aprobatą Techniczną oraz Atest Higieniczny PZH. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z późń. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia.
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na sposób funkcjonowania jednostki, w której odbywają się roboty, prace mogą być wykonywane kolejno w poszczególnych etapach (np. pomieszczeniach) w ustaleniu z kierującym placówką. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przygotowanie pomieszczeń do prac budowlanych (np. wyniesienie mebli, zabezpieczenie wyposażenia). Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z dyrektorem jednostki.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: 45 dni od daty podpisania umowy
Informacja o zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
a w szczególności:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy wykażą się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 300.000 zł brutto za każdą oraz dotyczyła wykonania wewnętrznej instalacji elektrycznej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osób, którym Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz funkcję projektanta.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ)
Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 9 do SIWZ). Należy podać minimum 2 roboty na kwotę minimum 300.000 zł brutto. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 300.000 zł brutto za każdą oraz dotyczyła wykonania wewnętrznej instalacji elektrycznej.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z podaniem daty i wartości zamówienia oraz danych tele-adresowych inwestorów.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (którym Wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy oraz funkcję projektowania) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ)
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób, odpowiednio:
uprawnienia zawodowe w formie decyzji,
aktualne zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium: W przypadku złożenia oferty należy wnieść wadium wysokości 3.000 zł. Warunki dotyczące wniesienia wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 listopada 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 listopada 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 listopada 2009 r.
data opublikowania: 2009-11-05 14:30:28 data ostatniej aktualizacji: 2010-01-15 14:17:26
Strona odwiedzona 1559 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga