Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Dostawa oleju opałowego lekkiego

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa oleju opałowego lekkiego"

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.)) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę oznaczoną nr 1 Wykonawcy PHU Bobryk Sp. J. ul. Milczyńska 31 D, 70-107 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 511.814,40 zł brutto
  2. Kryterium oceny ofert: 100 % - cena,
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyCena w zł bruttoPunktacja
1.PHU Bobryk Sp. J., ul. Milczyńska 31 D, 70-107 Szczecin511.814,40100
2.Przedsiębiorstwo Handlowe HL, ul. Cukrowa 28, 71-004 Szczecin512.092,5699,95
3.Orlen Petrocentrum Sp z o.o., ul. Zglenickiego 44, 09-411 PÅ‚ock512.092,5699,95
4.Oktan Energy & V/L Service Sp. z o.o., ul. Chmielewskiego 22 a, 70-028 Szczecin512.286,3699,90
5."Benzol" Rutkowski, Matysiak Sp. J., ul. Królewiecka 1, 74-300 Myślibórz533.520,0095,93
6.Paliwa i Produkty Naftowe Sp J. Witold Wielgus, Marian Pastuszak, 74-200 Pyrzyce, ul. Żwirka i Wigury 3514.874,1699,41

Dostawa oleju opałowego lekkiego

Przetarg nieograniczony na: dostawę oleju opałowego lekkiego

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia (kod CPV: kod CPV 09135100-5): zakup wraz z sukcesywną dostawą do 228 m3 (w skali roku) oleju opałowego lekkiego do kotłowni ogrzewających jednostki organizacyjne Powiatu Gryfińskiego :
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
  8. Wymagany termin realizacji zamówienia:
    12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
  11. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    3. wykażą się doświadczeniem w tej dziedzinie dostaw będących przedmiotem zamówienia tj. w okresie trzech lat od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali minimum 3 dostawy o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za dostawy podobne Zamawiający uzna takie, z których każda wynosiła dla jednego odbiorcy minimum 100 m3 oleju opałowego w skali roku..
    4. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 000 zł.
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 3 dostawy wykonane w ww. okresie z których każda wynosiła dla jednego odbiorcy minimum 100 m3 oleju opałowego skali roku (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
    8. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły dostaw oleju opałowego.
    9. Publikację aktualnych notowań cen oleju opałowego lekkiego w dzienniku "Rzeczpospolita" lub na stronach internetowych producentów - na dzień 26.11.2009 r.
    10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 200 000 zł
  13. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  14. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
  15. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Z-ca Naczelnika Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pan Andrzej Krzemiński - tel. (091) 4045000 wew. 217
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 listopada 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  17. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 listopada 2009 r. o godz. 12.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 100 %
  19. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  20. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  21. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20 listopada 2009 r.

data opublikowania: 2009-11-20 09:54:23
data ostatniej aktualizacji: 2009-12-10 14:33:01

Strona odwiedzona 1119 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.