Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Rozstrzygnięcie:
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
Zamawiający wybiera: ofertę nr 3 firmy, WISAG POLSKA Sp. z o.o. ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin z oferowaną cena w wysokości 203.992,56 zł brutto
JANTAR Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Zygmunta Augusta 71
231.464,88
56 pkt
89,82
2.
EWMAR Wasilewska i Szemborski Sp. J. 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 23 A
228.951,12
58 pkt
91,28
3.
WISAG POLSKA Sp. z o.o. ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin
203.992,56
58 pkt
100,00
4.
IMPEL CLEANING Sp. z o.o. ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
217.982,64
58 pkt
94,87
Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych Starostwa Powiatowego w Gryfinie
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
WYKONYWANIE STAŁYCH PRAC PORZĄDKOWYCH
W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH ORAZ NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH ZIELONYCH I PARKINGOWYCH
STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE
Zamawiający: Powiat Gryfiński ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia (kod CPV - 90919200-4, 90914000-7, 77314000-4) Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych budynków Starostwa Powiatowego w Gryfinie Łącznie: Powierzchnia użytkowa: 2635,30 m2 Teren zewnętrzny:
teren zielony: 1632,00 m2
teren parkingowy: 2885,00 m2
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamówienie zostanie udzielone w drodze osobnej umowy na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamówienie może dotyczyć wykonywania czynności tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d (byłe pomieszczenia banku wraz z terenem przyległym):
powierzchnia użytkowa 431,28 m2 (w tym 2 sanitariaty),
teren zewnętrzny: teren zielony - 560,40 m2, teren parkingowy 840,68 m2
Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia uzupełniającego: 2010 r.
W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązany jest stosować stawki nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach oferty w zamówieniu podstawowym
Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali lub wykonują minimum 3 usługi o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna te, które dotyczyły wykonywania stałych prac porządkowych(przez min. 6 m-cy) w pomieszczeniach biurowych (min. 300 m2 - dotyczy 1 obiektu) oraz na terenach zewnętrznych (min. 500 m2)
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym profilu - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania oraz odbiorców. Należy umieścić minimum 3 usługi, które dotyczyły wykonywania prac porządkowych (przez min. 6 m-cy) w pomieszczeniach biurowych (min. 300 m2 - dotyczy 1 obiektu) oraz na terenach zewnętrznych (min. 500 m2) (zgodnie z zał. nr 4)
Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały należycie wykonane.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wniesienia wadium: W przypadku złożenia oferty należy wnieść wadium wysokości 5.000 zł. Warunki dotyczące wniesienia wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Sakow - tel. (091) 4045000 wew. 217
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 08 grudnia 2009 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 grudnia 2009 r. o godz. 14.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 80 % Wyposażenie techniczne - 20 % Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z największą ilością punktów.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30 listopada 2009 r.
data opublikowania: 2009-11-30 10:47:59 data ostatniej aktualizacji: 2009-12-17 14:22:06
Strona odwiedzona 1191 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga