Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych Starostwa Powiatowego w Gryfinie

Rozstrzygnięcie:

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera: ofertę nr 3 firmy, WISAG POLSKA Sp. z o.o. ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin z oferowaną cena w wysokości 203.992,56 zł brutto
  2. Kryterium oceny ofert: 80% - cena, 20% wyposażenie techniczne
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Cena zł brutto Wyposażenie techniczne Punktacja
1. JANTAR Sp. z o.o.
76-200 Słupsk, ul. Zygmunta Augusta 71
231.464,88 56 pkt 89,82
2. EWMAR Wasilewska i Szemborski Sp. J.
75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 23 A
228.951,12 58 pkt 91,28
3. WISAG POLSKA Sp. z o.o.
ul. Podgórna 67, 70-205 Szczecin
203.992,56 58 pkt 100,00
4. IMPEL CLEANING Sp. z o.o.
ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław
217.982,64 58 pkt 94,87

Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych Starostwa Powiatowego w Gryfinie

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
WYKONYWANIE STAŁYCH PRAC PORZĄDKOWYCH
W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH ORAZ NA TERENACH ZEWNĘTRZNYCH ZIELONYCH I PARKINGOWYCH
STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński
    ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia (kod CPV - 90919200-4, 90914000-7, 77314000-4)
    Wykonywanie stałych prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych oraz na terenach zewnętrznych zielonych i parkingowych budynków Starostwa Powiatowego w Gryfinie
    Łącznie:
    Powierzchnia użytkowa: 2635,30 m2
    Teren zewnętrzny:
    • teren zielony: 1632,00 m2
    • teren parkingowy: 2885,00 m2
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
  6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
    1. Zamówienie zostanie udzielone w drodze osobnej umowy na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych
    2. Zamówienie może dotyczyć wykonywania czynności tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d (byłe pomieszczenia banku wraz z terenem przyległym):
      • powierzchnia użytkowa 431,28 m2 (w tym 2 sanitariaty),
      • teren zewnętrzny: teren zielony - 560,40 m2, teren parkingowy 840,68 m2
    3. Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia uzupełniającego: 2010 r.
    4. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązany jest stosować stawki nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach oferty w zamówieniu podstawowym
  7. Wymagany termin realizacji zamówienia:
    24 miesiące od daty zawarcia umowy.
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102 lub pocztą na wniosek.
  10. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
      a w szczególności:
    3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali lub wykonują minimum 3 usługi o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna te, które dotyczyły wykonywania stałych prac porządkowych(przez min. 6 m-cy) w pomieszczeniach biurowych (min. 300 m2 - dotyczy 1 obiektu) oraz na terenach zewnętrznych (min. 500 m2)
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat ora składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
    6. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym profilu - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania oraz odbiorców. Należy umieścić minimum 3 usługi, które dotyczyły wykonywania prac porządkowych (przez min. 6 m-cy) w pomieszczeniach biurowych (min. 300 m2 - dotyczy 1 obiektu) oraz na terenach zewnętrznych (min. 500 m2) (zgodnie z zał. nr 4)
    7. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały należycie wykonane.
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  13. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
    W przypadku złożenia oferty należy wnieść wadium wysokości 5.000 zł.
    Warunki dotyczące wniesienia wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  14. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Naczelnik Wydziału Remontów, Inwestycji i Zamówień Publicznych - Pani Agnieszka Madejak-Sakow - tel. (091) 4045000 wew. 217
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 08 grudnia 2009 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08 grudnia 2009 r. o godz. 14.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena - 80 %
    Wyposażenie techniczne - 20 %
    Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z największą ilością punktów.
  18. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  19. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  20. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  21. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30 listopada 2009 r.

data opublikowania: 2009-11-30 10:47:59
data ostatniej aktualizacji: 2009-12-17 14:22:06

Strona odwiedzona 1191 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.