Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania:
zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa,
zadanie II - gminy: Cedynia, Chojna, Mieszkowice, Moryń i Trzcińsko-Zdrój"
.

CENA OFERTY:ZADANIE IZADANIE II
cena oferty najtańszej:208.878,10 zł brutto203.980,20 zł brutto
cena oferty najdroższej:354.906,31 zł brutto259.837,00 zł brutto
 
DANE O OFERTACH:ZADANIE IZADANIE II
liczba złożonych ofert:43
liczba odrzuconych ofert:00

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA:
ZADANIE I - 221 170,10 zł
ZADANIE II - 215 164,82 zł

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 05.03.2010r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniach, jako najkorzystniejszą na zadaniu I przyjął ofertę - Przedsiębiorstwa Budowlanego ISOBAU Polska, Jarosław Stacherzak, 70-391 Szczecin, ul.Ojca Bejzyma 7/15 - za kwotę brutto 208.878,10 zł (słownie: dwieście osiem tysięcy osiemset siedemdziesiąt osiem 10/100 złotych) oraz na zadanie II ofertę Usługi Budowlane, Ambroziak Jan, 74-100 Gryfino, ul.Niepodległości 2/2 - za kwotę brutto 203.980,20 zł (słownie: dwieście trzy tysiące dziewięćset osiemdziesiąt 20/100 złotych).

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na 2 zadania

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 2 zadania: zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Cedynia, Chojna, Mieszkowice, Moryń i Trzcińsko-Zdrój"

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania:
    przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
    bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2010/2011.
    • CPV - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
    • CPV - 45232452-5 Roboty odwadniające
    • CPV - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
    • CPV - 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
    • CPV - 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
    • CPV - 45233221-4 Malowanie nawierzchni
    • CPV - 45233222-1 Roboty w zakresie chodników
  5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na zadanie Nr I lub Nr II.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązany jest stosować stawki nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach oferty w zamówieniu podstawowym.
  8. Termin realizacji zamówienia:
    12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      • spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
      • nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
      • spełniają warunki SIWZ .
    2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia Kierownika robót - kserokopia uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
    4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł,
    5. Potwierdzenie wniesienia wadium.
  13. Wykonawca wniesie wadium w wysokości:
    2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  14. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 218.
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć:
    w terminie do dnia 1 marca 2010 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  16. Otwarcie ofert nastąpi:
    w dniu 1 marca 2010 r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
  18. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 19.02.2010r. pod pozycją Nr 48056 - 2010.

data opublikowania: 2010-02-19 14:01:22
data ostatniej aktualizacji: 2010-03-05 14:49:53

Strona odwiedzona 1312 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.