Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2010 roku, z podziałem na 4 zadania
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "remonty cząstkowe grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2010 roku z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III – gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice".
CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej:
cena oferty najdroższej:
Zadanie I
149.407,30 zł
166.530,00 zł
Zadanie II
149.407,30 zł
169.519,00 zł
Zadanie III
149.407,30 zł
161.406,00 zł
Zadanie IV
192.095,10 zł
207.522,00 zł
DANE O OFERTACH:
Na każde zadanie wpłynęły po 2 oferty.
liczba odrzuconych ofert: 0
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA:
ZADANIE I - 132 370,00 zł
ZADANIE II - 132 370,00 zł
ZADANIE III - 132 370,00 zł
ZADANIE IV - 170 190,00 zł
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 18.03.2010r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniach, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę firmy – SALDROG Spółka z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński; ul. Usługowa 11 – zadanie I za kwotę brutto 149.407,30 zł (słownie: sto czterdzieści dziewięć czterysta siedem 30/100); zadanie II za kwotę brutto 149.407,30 zł (słownie: sto czterdzieści dziewięć czterysta siedem 30/100); zadanie III za kwotę brutto 149.407,30 zł (słownie: sto czterdzieści dziewięć czterysta siedem 30/100) oraz na zadanie IV za kwotę brutto 192.095,10 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt dwa tysiące dziewięćdziesiąt pięć 10/100 złotych).
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2010 roku, z podziałem na 4 zadania
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2010 roku, z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wykonywaniem remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w 2010 roku z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice.
CPV - 45233142-6.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na 4 zadania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązany jest stosować stawki nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach oferty w zamówieniu podstawowym.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2010 r.
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ .
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
Dokumenty potwierdzające uprawnienia Kierownika robót - kserokopia uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł na każde zadanie odrębnie,
Potwierdzenie wniesienia wadium.
Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą, na każde zadanie odrębnie.
Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax wewn. 247.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć: W terminie do dnia 15 marca 2010 r. do godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi: W dniu 15 marca 2010 r. o godz. 11,15 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 05.03.2010r. pod pozycją Nr 62030-2010.
data opublikowania: 2010-03-05 15:15:12 data ostatniej aktualizacji: 2010-03-18 15:16:28
Strona odwiedzona 1056 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga