Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych
Rozstrzygnięcie:
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. "Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych" Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.
Na podstawie Art. 92 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy że w ww. postępowaniu, Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę Przedsiębiorstwa Obrotu Odpadami "RYMED" S.C. Wiesiołków 8a, 62-660 Dąbie, Oddział Zielona Góra 65, 705 Zielona Góra, ul. Naftowa 4.
Do niniejszego postępowania wpłynęły dwie oferty:
Oferta Przedsiębiorstwa Obrotu Odpadami "RYMED" S.C. Wiesiołków 8a, 62-660 Dąbie, Oddział Zielona Góra 65, 705 Zielona Góra, ul. Naftowa 4 z ceną 2,25 zł netto za 1 kg.
Oferta "HYGEA" PrzedsiÄ™biorstwo Produkcyjno – UsÅ‚ugowo – Handlowe CzesÅ‚aw Golik, 64-720 Lubasz, ul. Szkolna 21 z cenÄ… 2,26 zÅ‚ netto za 1 kg.
Kryterium wyboru – cena 100 %.
Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na "Wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych"
Nazwa i adres zamawiajÄ…cego. Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o., ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów medycznych o kodzie 18 01 03 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia że wywołują choroby u ludzi i zwierząt. Przewidywana ilość opadów wynosi 860 kg/miesiąc ,tj. około 10.320 kg/rok. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Odbiór odpadów ma następować po wcześniejszym uzgodnieniu jego terminu oraz częstotliwość odbioru. Transport odpadów niebezpiecznych za pomocą środków transportu, odpowiadających wymogom dla przechowywania i transportowania odpadów niebezpiecznych, z zachowaniem przepisów o transporcie drogowym materiałów niebezpiecznych. Odbiorca udostępni zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie pojemniki do gromadzenia odpadów. Pojemniki muszą spełniać wszystkie normy przewidziane obowiązującymi przepisami.
Termin odbioru odpadów: 1 raz w tygodniu. Miejsce odbioru odpadów: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o., ul. Parkowa 5
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ.
DostarczÄ… wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty.
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy.
Wskażą w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom, a także podadzą nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców.
Posiadają samochód do odbioru odpadów.
Posiadają zezwolenie na odbiór i transport odpadów medycznych w tym odpadów niebezpiecznych z grupy 18 za okres objęty realizacją usługi.
Posiadają decyzję na unieszkodliwianie odpadów z grupy 18 lub umowę z wykonawcą, któremu usługa zostanie zlecona na okres objęty realizacją usługi.
Zatrudniają doradcę ds. bezpieczeństwa transportu towarów niebezpiecznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie.
Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
W odniesieniu do warunków okreÅ›lonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieÅ„ publicznych oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania okreÅ›lonej dziaÅ‚alnoÅ›ci lub czynnoÅ›ci oraz nie podlegać wykluczeniu z postÄ™powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
W odniesieniu do warunków okreÅ›lonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieÅ„ publicznych wymagania tam zawarte muszÄ… być speÅ‚nione Å‚Ä…cznie przez wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych siÄ™ o udzielenie zamówienia.
Informacja na temat wadium. ZamawiajÄ…cy nie wymaga wniesienia wadium.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Kryterium CENA – 100%.
Miejsce i termin składania ofert. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o., ul. Niepodległości 39 w terminie do dnia 28.04.2010 r. do godz. 10.00.
Termin zwiÄ…zania ofertÄ… – 30 dni.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających o wartości do 50% zamówienia podstawowego.
Data publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 21.04.2010 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
DziaÅ‚ajÄ…c na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówieÅ„ publicznych (t. jedn. z 2006 r. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z poźn. zm.) zwanej dalej pzp, w celu unikniÄ™cia nieporozumieÅ„ ZamawiajÄ…cy uszczegóławia SIWZ w postÄ™powaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na "Wykonanie usÅ‚ugi odbioru i transportu odpadów medycznych", wyjaÅ›nia i jednoczeÅ›nie dokonuje poniższych modyfikacji:
Do Działu III specyfikacji istotnych warunków zamówienia dopisuje się pkt 5 o następującej treści: 5. Pojemnik (lub pojemniki), które Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do gromadzenia odpadów będą umiejscowione na zewnątrz budynku szpitala i muszą być do tego przystosowane.
ZamawiajÄ…cy zmienia formularz cenowy – CZĘŚĆ III. Poprawiony formularz cenowy zostaÅ‚ umieszczony jako zaÅ‚Ä…cznik do siwz.
TREŚĆ MODYFIKACJI
DziaÅ‚ajÄ…c na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówieÅ„ publicznych (t. jedn. z 2006 r. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z poźn. zm.) zwanej dalej pzp, w celu unikniÄ™cia nieporozumieÅ„ ZamawiajÄ…cy uszczegóławia SIWZ w postÄ™powaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na "Wykonanie usÅ‚ugi odbioru i transportu odpadów medycznych", wyjaÅ›nia i jednoczeÅ›nie dokonuje poniższych modyfikacji:
ZamawiajÄ…cy ponownie zmienia formularz cenowy – CZĘŚĆ III. Poprawiony formularz cenowy zostaÅ‚ umieszczony jako zaÅ‚Ä…cznik do siwz.
data opublikowania: 2010-04-21 13:20:46 data ostatniej aktualizacji: 2010-05-18 13:55:45
Strona odwiedzona 1683 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga