Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1364Z Drzenin - Chwarstnica w miejscowości Chwarstnica
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1364Z Drzenin – Chwarstnica w miejscowości Chwarstnica".
CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 89.010,15 złotych
cena oferty najdroższej: 109.152,13 złotych
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 7
liczba odrzuconych ofert: - 0
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 118.883,73 złotych brutto.
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 17.06.2010r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę firmy FBR "BRUKPOL-2" Andrzej Szyłow, Żabnica, ul.Długa 12A, 74-100 Gryfino, za kwotę brutto 89.010,15 złotych (słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy dziesięć 15/100 zł).
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1364Z Drzenin - Chwarstnica w miejscowości Chwarstnica
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1364Z Drzenin – Chwarstnica w miejscowości Chwarstnica.
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
- przedmiotem zamówienia jest odtworzenie chodnika oraz zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1364Z Drzenin – Chwastnica w miejscowości Chwarstnica zgodnie z niżej wymienionym zakresem robót:
Ułożenie chodnika z kostki betonowej brukowej typu „Polbruk” gr.6 cm o pow. 498 m2;
Ułożenie wjazdów z kostki betonowej brukowej typu „Polbruk” gr 8 o pow. 86 m2;
Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na podbudowie betonowej z oporem o długości 375 mb;
Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na „płask” na podsypce piaskowo-cementowej o dł. 48 mb;
Ułożenie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce piaskowej o długości 324 m;
Regulacja studni teletechnicznych – szt.1;
Wycinka i karczowanie 4-ch szt. drzew kolidujących z odtworzeniem chodnika;
Roboty ziemne, przygotowawcze i transportowe związane z ułożeniem chodnika.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 sierpnia 2010 r. Istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu wystąpienia robót dodatkowych lub trudności organizacyjnych związanych z prowadzeniem robót.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności do Izby (dotyczy kierownika robót),
Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty o wartości nie mniej niż 100 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane.
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wypełnione załączniki od nr 1-5.
Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązany jest stosować stawki nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach oferty w zamówieniu podstawowym.
Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami – tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 7 czerwca 2010 r. do godz. 10,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 czerwca 2010r. o godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 – sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena – 100 % - oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 21 maja 2010r. pod pozycją Nr 139258 - 2010.
data opublikowania: 2010-05-21 13:48:48 data ostatniej aktualizacji: 2010-06-18 15:03:47
Strona odwiedzona 1428 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga