Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Budowa drogi powiatowej nr 1362Z Wełtyń-Gajki na odcinku Bartkowo-Gajki

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Budowa drogi powiatowej nr 1362Z Wełtyń-Gajki, na odcinku Bartkowo-Gajki".

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 2.414.970,33 złotych
cena oferty najdroższej: 3.313.978,48 złotych

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 5
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 3.763.910,27 złotych brutto.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 29.07.2010r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę firmy FDO Spółka z o.o., Leśno Górne nr 11; 72-004 Tanowo - za cenę brutto 2.414.970,33 zł (słownie: dwa miliony czterysta czternaście tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt 33/100).

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" – 100%. Ww. Wykonawca spełnił wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą ilość punktów. Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Numer ofertyNazwa oferentaCena oferty w złLiczba pkt w kryterium - cena 100%
1"MALDROBUD" Sp.Jawna z Myśliborza3.313.978,4872,87
2STRABAG Sp.z o.o. z Pruszkowa2.632.064,6191,75
3BUDIMEX Spółka Akcyjna z Warszawy2.775.236,9287,02
4MUSING Spółka z o.o. ze Szczecina2.666.574,2590,56
5FDO Spółka z o.o. z Tanowa2.414.970,33100

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Budowa drogi powiatowej nr 1362Z Wełtyń-Gajki na odcinku Bartkowo-Gajki

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: Budowa drogi powiatowej nr 1362Z Wełtyń-Gajki na odcinku Bartkowo-Gajki

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl

    Przedmiot zamówienia:
    CPV:45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg.
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z budową drogi powiatowej nr 1362Z Wełtyń-Gajki, na odcinku Bartkowo-Gajki o nawierzchni jezdni jako bitumicznej, szerokości 6,0 m z obustronnymi poboczami o szerokości 1,0 m. Łączna długość projektowanego odcinka wynosi 2074,87 m. Wykonaniu remontu przepustu z rur betonowych w km 0+568,48 oraz wzmocnieniu wlotu i wylotu przepustu rurowego z rur betonowych w km 0+652,25.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2011r.
  7. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  9. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy.
    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał następujące warunki:
    1. W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:
      Wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie dróg bitumicznych o łącznej powierzchni 8 000 m2 z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
    2. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Dysponował co najmniej 2 (nie dopuszcza się łączenia funkcji kierowniczych) osobami posiadającymi doświadczenie
      zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych, w tym:
      1. Kierownik budowy – wymagane wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi branży drogowej min. 5 lat, posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy budowie lub przebudowie dróg klasy G.
      2. Kierownik robót drogowych – wymagane min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w branży drogowej oraz posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej.
    3. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
      1. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2.000.000,- zł. (dwa miliony złotych)
      2. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 5.000.000,- zł (pięć milionów złotych) wraz z opłaconą składką.
    4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
    5. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
    6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia. Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. Wykonawcy, którzy nie przedłożą któregokolwiek z dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:W celu potwierdzenia, spełnienia przez Wykonawców warunków określonych na podstawie
    art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu spełnienia określony został przez Zamawiającego w Rozdziale V SIWZ oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy):
    1. Oferta na wykonanie zamówienia – wypełniony Formularz Nr 1;
    2. Załącznik do oferty – Przedmiar Robót;
    3. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia);
    4. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 2);
    5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.24 ust.1 ustawy, Zamawiający żąda złożenia (w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, poniższe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę):
      1. oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia – Formularz nr 3;
      2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
      3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      4. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      6. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      7. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób;
      8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio dokumenty określone w §4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
    6. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące:
      1. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
        1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
        2. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
      2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
        1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony Formularz nr 4;
        2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
      3. posiadania wiedzy i doświadczenia:
        Wykaz robót budowlanych (wypełniony Formularz Nr 5) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  11. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  12. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
    • z powodu nieprzewidzianego w momencie zawierania umowy braku płynności finansowej u Zamawiającego,
    • aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny,
    • zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia,
    • konieczności wykonania dodatkowych prac, w szczególności archeologicznych na terenie budowy,
    • zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
    • inne wymienione w treści warunków umowy.
  13. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  14. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami – tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247.
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 lipca 2010 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 lipca 2010r. o godz. 11,15 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 – sala obrad (I piętro).
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena – 100 % - oferta z najniższą ceną.
  18. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 09.07.2010r. pod pozycją Nr 202600 – 2010.
TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) Zamawiający wprowadza następujące zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (TOM 1 – Instrukcja dla Wykonawców):

  1. na str. 5 pkt 2 ppkt 2.1. - TOM 1 - Instrukcja dla Wykonawców jest:
    "Dysponował co najmniej 2 (nie dopuszcza się łączenia funkcji kierowniczych) osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych, w tym:"

    winno być:
    "Dysponował co najmniej 2 (nie dopuszcza się łączenia funkcji kierowniczych) osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji robót ogólnobudowlanych w tym:"
  2. na str. 5 pkt 3 ppkt 3.2. - TOM 1 - Instrukcja dla Wykonawców jest:
    "Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 5.000.000,- zł (pięć milionów złotych) wraz z opłaconą składką".

    zmienia się na:
    "Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą jak 3.000.000,- zł (trzy miliony złotych) wraz z opłaconą składką".
  3. na str. 23 (FORMULARZ Nr 4) - TOM 1 - Instrukcja dla Wykonawców jest:
    "* W przypadku Kierownika budowy należy w szczególności opisać 2 letnie doświadczenia przy realizacji prac na zabytkach nieruchomych oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy przebudowie lub modernizacji obiektu budowlanego objętego nadzorem konserwatora zabytków".

    winno być:
    "* W przypadku Kierownika budowy należy w szczególności opisać 2 letnie doświadczenia przy realizacji prac oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy przebudowie lub modernizacji obiektów drogowych".

Na tym zakończono zmiany i modyfikacje, pozostałe warunki i treść SIWZ pozostają bez zmian.


data opublikowania: 2010-07-09 15:20:10
data ostatniej aktualizacji: 2010-07-29 15:35:29

Strona odwiedzona 1567 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.