Remont nawierzchni dróg powiatowych, poprzez ułożenie masy bitumicznej oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Remont nawierzchni dróg powiatowych, poprzez ułożenie masy bitumicznej oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową".
CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 376.540,00 złotych
cena oferty najdroższej: 393.398,25 złotych
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 2
liczba odrzuconych ofert: - 0
KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 420.491,25 zł brutto.
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 29.07.2010r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę spółki "SALDRÓG" Spółka z o.o., ul.Usługowa 11; 73-110 Stargard Szczeciński - za cenę brutto 376.540,00 zł(słownie: trzysta siedemdziesiąt sześć tysięcy pięćset czterdzieści 00/100).
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" – 100%. Ww. Wykonawca spełnił wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą ilość punktów. Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:
Nr oferty
Nazwa oferenta
Cena oferty
Ilość punktów
1
"SALDRÓG" Sp. z o.o. Stargard Szczeciński
376.540,00
100
2
TRANS – COMPLEX” Bartosz Kłossowski z Pyrzyc
393 398,25
95,7
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na realizację robót zostanie zawarta po 18 sierpnia 2010r.
Remont nawierzchni dróg powiatowych, poprzez ułożenie masy bitumicznej oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont nawierzchni dróg powiatowych, poprzez ułożenie masy bitumicznej oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową".
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: - oznaczenie według CPV – 45.23. 31.41-9.
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni niżej wymienionych dróg powiatowych:
Nr 1425Z Czachów - Żelichów - Stare Łysogórki w miejscowości Żelichów.
Nr 1409Z Warnice-Stare Łysogórki na ulicy Odrzańskiej w Moryniu.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 września 2010 r. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności do Izby (dotyczy kierownika robót),
Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty o wartości nie mniej niż 150 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane .
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
Potwierdzenie wniesienia wadium.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 97 1020 4812 0000 0102 0007 7719 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami – tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 2 sierpnia 2010 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2 sierpnia 2010r. o godz. 11,15 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 – sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena – 100 % - oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 16.07.2010r. pod pozycją Nr 190705 – 2010.
data opublikowania: 2010-07-16 15:28:38 data ostatniej aktualizacji: 2010-08-13 12:48:20
Strona odwiedzona 1499 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga