Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Wymiana zewnętrznych sieci centralnego ogrzewania, cyrkulacji ciepłej wody użytkowej w DPS w Dębcach
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Wymiana zewnętrznych sieci centralnego ogrzewania, cyrkulacji ciepłej wody użytkowej w Domu Pomocy Społecznej w Dębcach"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:
- Zamawiający wybiera:
ofertę nr 5 Wykonawcy ARTSON S.C. Krzysztof Kwietniowski i s-ka, ul. Struga 15, 70-777 Szczecin z oferowaną ceną w wysokości 352.580,00 zł brutto
- Kryterium oceny i uzasadnienie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" – 100%. Ww. wykonawca spełnił wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskał najwyższą liczbę punktów.
- Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer oferty | Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy | Cena zł brutto | Punktacja |
1. | INTERM Sp. z o.o. ul. Południowa 25, 71-001 Szczecin | 449.997,00 | 78,35 |
2 | MIKU Zbigniew Merchelski, Grzegorz Merchelski Sp. J. 72-005 Przecław 3M | 378.200,00 | 93,23 |
3 | SETECH Adam Filary ul. Energetyków 9, 70-656 Szczecin | 778.360,00 | 45,30 |
4 | HOŁOWNIA INSTALACJE Grzegorz Hołownia ul. Zabytkowa 5, 74-200 Pyrzyce | 499.000,00 | 70,66 |
5 | ARTSON S.C. Krzysztof Kwietniowski i s-ka, ul. Struga 15, 70-777 Szczecin | 352.580,00 | 100,00 |
Wymiana zewnętrznych sieci centralnego ogrzewania, cyrkulacji ciepłej wody użytkowej w DPS w Dębcach
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Wymiana zewnętrznych sieci centralnego ogrzewania, cyrkulacji ciepłej wody użytkowej w Domu Pomocy Społecznej w Dębcach
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
- RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zewnętrznych sieci centralnego ogrzewania, cyrkulacji ciepłej wody użytkowej w Domu Pomocy Społecznej w Dębcach
- Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wymiana zewnętrznych sieci centralnego ogrzewania, cyrkulacji ciepłej wody użytkowej w Domu Pomocy Społecznej w Dębcach w zakresie
- projekt wykonawczy wraz z mapą do celów projektowych (jeśli będzie taka konieczność)
- niezbędne uzgodnienia i pozwolenia (pozwolenie na budowę), uzgodnienie w ZUD
- roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne
- roboty montażowe
- roboty instalacyjne
- Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego. Zamówienie będzie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) uPzp i będzie polegało na wymianie przyłącza wodnego. Wykonawca zobowiązany jest stosować ceny nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do zamówienia podstawowego, oraz zastosowane wskaźniki narzutów kosztów pośrednich, kosztów zakupów i zysku.
- Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6, 45215200-9, 45232140-5
- Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
- Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
270 dni od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
- WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 9 000 PLN
- ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (dot. wykonania instalacji ciepłowniczych) na kwotę minimum 200.000 zł brutto
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy – branża ciepłownicza i sanitarna)
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
- Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
- dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
- INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz dowód wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA : przetarg nieograniczony.
- KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
- CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
- ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
- z powodu wystąpienia dodatkowych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę
- z powodu warunków atmosferycznych
- INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
- Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 sierpnia 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
- Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 30 lipca 2010 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
- W załączniku nr 8 – wytyczne do kosztorysowania – usuwa się rozdział 4 przedmiaru tj. poz. 144-167
data opublikowania: 2010-07-30 11:28:48
data ostatniej aktualizacji: 2010-08-20 13:15:45
Strona odwiedzona 1324 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga