Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika i zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1423Z Boguszczyn - Jelenin - Narost w miejscowości Jelenin

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika i zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1423Z Boguszczyn - Jelenin - Narost w miejscowości Jelenin

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, poprzez odtworzenie chodnika i zjazdów położonych w ciągu drogi powiatowej nr 1423Z Boguszczyn - Jelenin - Narost w miejscowości Jelenin

  1. ZamawiajÄ…cy:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl

    Przedmiot zamówienia:
    Roboty budowlane - CPV: 45.23.32.22-1
    • przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeÅ„stwa ruchu drogowego poprzez odtworzenie chodnika i zjazdów poÅ‚ożonych w ciÄ…gu drogi powiatowej nr 1423Z Boguszczyn – Jelenin – Narost w miejscowoÅ›ci Jelenin zgodnie z niżej wymienionym zakresem robót:
      1. Ułożenie chodnika z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" gr.6 cm o pow. 253 m2 :
      2. Ułożenie wjazdów z kostki betonowej brukowej typu "Polbruk" gr 8 o pow. 64 m2 :
      3. Ułożenie krawężników betonowych 15x30 na podbudowie betonowej z oporem o długości 160 mb;
      4. UÅ‚ożenie krawężników betonowych 15x30 na „pÅ‚ask” na podbudowie betonowej o dÅ‚. 112 mb;
      5. Ułożenie obrzeży betonowych 8x30 na podsypce piaskowej o długości 178,5 m;
      6. uzupełnienie pobocza materiałem kamiennym łamanym frakcji 0-32 mm gr.10cm szer. 1,40 i dług. 211 mb.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  6. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 30 października 2010 r. Istnieje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania, wystąpienia robót dodatkowych lub trudności organizacyjnych związanych z prowadzeniem robót.
  7. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  8. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  9. Warunki udziału:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
    4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  10. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności do Izby (dotyczy kierownika robót),
    8. Wykaz wykonanych w okresie piÄ™ciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia dziaÅ‚alnoÅ›ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty o wartoÅ›ci nie mniej niż 50 000 zÅ‚ brutto każda, z podaniem ich wartoÅ›ci, przedmiotu, daty i miejsca robót - zaÅ‚. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegajÄ…cych o zamówienie (konsorcjum) wielkoÅ›ci stanowiÄ…ce o speÅ‚nieniu warunków bÄ™dÄ… sumowane.
    9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych.
  11. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wypełnione załączniki od nr 1-5.
  12. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązany jest stosować stawki nie większe niż ujęte w poszczególnych pozycjach oferty w zamówieniu podstawowym.
  14. InformacjÄ™ w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, WydziaÅ‚ ZarzÄ…dzania Drogami – tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 sierpnia 2010 r. do godz. 10,30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  16. Otwarcie ofert nastÄ…pi w dniu 16 sierpnia 2010r. o godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 – sala obrad (I piÄ™tro).
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena – 100 % - oferta z najniższÄ… cenÄ….
  18. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 2 sierpnia 2010r. pod pozycją Nr 233344 - 2010.
TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieÅ„ publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) ZamawiajÄ…cy wprowadza nastÄ™pujÄ…ce zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia str. 10 – formularz cenowy:

  1. na str. 10 w tabeli elementów rozliczeniowych - kolumna 2, wiersz lp. 3 jest:
    "Wykonanie podbudowy z gruntu naturalnego stabilizowanego cementem wyk. mechaniczne – grub. podbudowy po zagÄ™szczeniu 20 cm"
    winno być:
    "Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie pod chodnikiem, grubości po zagęszczeniu 10 cm"
  2. na str. 10 w tabeli elementów rozliczeniowych - kolumna 4 (ilość), wiersz lp. 11 jest:
    "84".
    zmienia siÄ™ na:
    "64".

Na tym zakończono zmiany i modyfikacje, pozostałe warunki i treść SIWZ pozostają bez zmian.


data opublikowania: 2010-08-02 14:22:53
data ostatniej aktualizacji: 2010-08-11 14:32:25

Strona odwiedzona 1029 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria IliÅ„czyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zg³oœ zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.