Ogłoszenia
Archiwum - przetargi inne
Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. "Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o."
Na podstawie Art. 92 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy że w ww. postępowaniu, Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę firmy Usługi Gastronomiczne, Pralnicze Stanisław Kasjan, ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino
Oferty jakie wpłynęły w niniejszym postępowaniu:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "HYGEA" Czesław Golik, 64-700 Lubasz, ul. Szkolna 21 – cena 3,18 zł za 1 kg netto.
- Usługi Gastronomiczne, Pralnicze Stanisław Kasjan, ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino – cena 2,14 zł netto za 1 kg.
Kryterium wyboru – cena 100 %.
Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zamawiający:
Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o.
74-100 Gryfino, ul. Parkowa 5, woj. zachodniopomorskie
tel. + 48 91 4162354 w. 175,
e-mail: sekretariat@szpital-gryfino.pl
Adres strony internetowej na której udostępniona jest siwz: bip.gryfino.powiat.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w sekretariacie Prezesa Zarządu Spółki przy ul. Niepodległości 39.
Miejsce realizacji: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o., ul. Parkowa 5.
Nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia: 2 lata od dnia zawarcia umowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- Spełniają przesłanki art. 22 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Spełniają wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. Nr 213 poz. 1568).
- Stosują przy realizacji zamówienia materiały dopuszczone do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie aktualnych dokumentów, wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, stosownie do ich przeznaczenia zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) lub wpis do rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.).
- Mają odpowiednie doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, czyli o wartości przekraczającej 60.000 zł i obejmującej usługi pralnicze.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki postępowania wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:
- Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
- Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 5 do siwz.
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na mocy art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz.
- Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego- potwierdzającą spełnienie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. Nr 213 poz. 1568) zawierająca w swojej treści, że pralnia, w której będą świadczone usługi posiada barierę higieniczną.
- Oświadczenie o stosowaniu przy realizacji zamówienia materiałów dopuszczonych do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie aktualnych dokumentów, wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, stosownie do ich przeznaczenia wraz z przedłożeniem na środki dezynfekcyjne, pozwolenia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) lub wpis do rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) – załącznik nr 6 do siwz.
- Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, czyli o wartości przekraczającej 60.000 zł i obejmującej usługi pralnicze, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 4 do siwz). Wykonanie usług należy potwierdzić referencjami stwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Należy podać co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
- zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.:
Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane wyżej - dla każdego partnera z osobna (z wyjątkiem wykazu wykonanych usług).
- Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich oferentów występujących wspólnie.
- Oferenci występujący ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- cena - 100 %
Oferty należy składać w sekretariacie Prezesa Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o., przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie.
Termin składania ofert upływa dnia 16.08.2010 r. do godziny 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.08.2010 r. o godzinie 12.00 w sekretariacie Prezesa Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o., przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
Andrzej Krzemiński tel. 603 85 45 93, w godz. od 8.00 do 15.00.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 09.08.2010 r.
data opublikowania: 2010-08-09 14:59:41
data ostatniej aktualizacji: 2010-08-18 13:31:05
Strona odwiedzona 1727 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga