Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. "Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o."

Na podstawie Art. 92 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy że w ww. postępowaniu, Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę firmy Usługi Gastronomiczne, Pralnicze Stanisław Kasjan, ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino

Oferty jakie wpłynęły w niniejszym postępowaniu:

  1. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "HYGEA" Czesław Golik, 64-700 Lubasz, ul. Szkolna 21 – cena 3,18 zł za 1 kg netto.
  2. Usługi Gastronomiczne, Pralnicze Stanisław Kasjan, ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino – cena 2,14 zł netto za 1 kg.

Kryterium wyboru – cena 100 %.

Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Zamawiający:
Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o.
74-100 Gryfino, ul. Parkowa 5, woj. zachodniopomorskie
tel. + 48 91 4162354 w. 175,
e-mail: sekretariat@szpital-gryfino.pl

Adres strony internetowej na której udostępniona jest siwz: bip.gryfino.powiat.pl
ogłasza przetarg nieograniczony na: Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w sekretariacie Prezesa Zarządu Spółki przy ul. Niepodległości 39.

Miejsce realizacji: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o., ul. Parkowa 5.

Nie dopuszcza się składanie ofert wariantowych.

Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia: 2 lata od dnia zawarcia umowy.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

  1. Spełniają przesłanki art. 22 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Spełniają wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. Nr 213 poz. 1568).
  4. Stosują przy realizacji zamówienia materiały dopuszczone do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie aktualnych dokumentów, wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, stosownie do ich przeznaczenia zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) lub wpis do rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.).
  5. Mają odpowiednie doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, czyli o wartości przekraczającej 60.000 zł i obejmującej usługi pralnicze.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia

W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki postępowania wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
  4. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 5 do siwz.
  5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na mocy art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz.
  6. Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego- potwierdzającą spełnienie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005 roku w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. Nr 213 poz. 1568) zawierająca w swojej treści, że pralnia, w której będą świadczone usługi posiada barierę higieniczną.
  7. Oświadczenie o stosowaniu przy realizacji zamówienia materiałów dopuszczonych do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie aktualnych dokumentów, wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, stosownie do ich przeznaczenia wraz z przedłożeniem na środki dezynfekcyjne, pozwolenia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 252 z późn. zm.) lub wpis do rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) – załącznik nr 6 do siwz.
  8. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, czyli o wartości przekraczającej 60.000 zł i obejmującej usługi pralnicze, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 4 do siwz). Wykonanie usług należy potwierdzić referencjami stwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Należy podać co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

  1. zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ,
    2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
  2. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.:

Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

  1. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane wyżej - dla każdego partnera z osobna (z wyjątkiem wykazu wykonanych usług).
  2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich oferentów występujących wspólnie.
  3. Oferenci występujący ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

  1. cena - 100 %

Oferty należy składać w sekretariacie Prezesa Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o., przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie.
Termin składania ofert upływa dnia 16.08.2010 r. do godziny 11.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.08.2010 r. o godzinie 12.00 w sekretariacie Prezesa Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o., przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
Andrzej Krzemiński tel. 603 85 45 93, w godz. od 8.00 do 15.00.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 09.08.2010 r.


data opublikowania: 2010-08-09 14:59:41
data ostatniej aktualizacji: 2010-08-18 13:31:05

Strona odwiedzona 1727 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.