Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Remont nawierzchni drogi powiatowej, poprzez ułożenie masy bitumicznej oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową w miejscowości Stare Objezierze

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Remont nawierzchni drogi powiatowej, poprzez ułożenie masy bitumicznej oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową w miejscowości Stare Objezierze”.

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 72.464,00 złotych
cena oferty najdroższej: 72.464,00 złotych

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 1
liczba odrzuconych ofert: - 0

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA:
79.355,97 zł brutto.

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 02.09.2010r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniu, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę spółki "SALDROG" Spółka z o.o., ul.Usługowa 11; 73-110 Stargard Szczeciński - za cenę brutto 72.464,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące czterysta sześćdziesiąt cztery 00/100 zł).

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" – 100%. Ww. Wykonawca spełnił wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia a zaoferowana cena nie przekroczyła kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania. Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:
Nr oferty: 1
Nazwa oferenta: "SALDROG" Sp. z o.o. Stargard Szczeciński
Cena oferty: 72.464,00
Ilość punktów: 100

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcą na realizację robót zostanie zawarta po …. września 2010r.

Remont nawierzchni drogi powiatowej, poprzez ułożenie masy bitumicznej oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową w miejscowości Stare Objezierze

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Remont nawierzchni drogi powiatowej, poprzez ułożenie masy bitumicznej oraz pojedyncze powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową w miejscowości Stare Objezierze".

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    • oznaczenie według CPV – 45.23. 31.41-9.

      Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1400Z Stare Objezierze – Nowe Objezierze w miejscowości Stare Objezierze o powierzchni 1600 m2.
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 20 października 2010 r.
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych.
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  10. Warunki udziału:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    3. spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zamówienia.
    4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    4. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia i przynależności do Izby (dotyczy kierownika robót),
    8. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o charakterze tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty o wartości nie mniej niż 100 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca robót - zał. nr 5; W przypadku oceny wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą sumowane .
    9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia.
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń, zaświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  13. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  14. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami – tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax. wewn. 247 .
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 sierpnia 2010 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 sierpnia 2010r. o godz. 11,20 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 – sala obrad (I piętro).
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena – 100 % - oferta z najniższą ceną.
  18. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 12.08.2010r. pod pozycją Nr 248372 – 2010.

data opublikowania: 2010-08-12 15:03:49
data ostatniej aktualizacji: 2010-09-07 09:39:09

Strona odwiedzona 1250 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.