Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców DPS w Nowym Czarnowie

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie"

Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym wpłynęły 3 oferty, Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę nr 2 Wykonawcy Usługi Gastronomiczne, Pralnicze, Stanisław Kasjan ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino. Oferowana w niej cena wynosiła 9,34 zł brutto za jedno całodzienne wyżywienie, w tym 7,00 zł brutto cena wsadu do kotła.
  2. Kryterium oceny ofert:
    80 % - cena za jedno całodzienne wyżywienie
    20 % - cena wsadu do kotła
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyCena za jedno całodzienne wyżywienieCena wsadu do kotłaPunktacja
1.EWMAR Wasilewska i Szemborski Sp. J. ul. Połczyńska 71A, 75-811 Koszalin8,80 zł
= 80,00 pkt
5,00 zł
= 12,82 pkt
92,82 pkt
2.Usługi Gastronomiczne, Pralnicze, Stanisław Kasjan, ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino9,34 zł
= 75,37 pkt
7,00 zł
= 17,95 pkt
93,32 pkt
3.Restauracja Rycerska" M.D. Rakowscy ul. Plac Konstytucji 3 Maja, 74-500 Chojna9,80 zł
= 71,84 pkt
7,80 zł
= 20,00 pkt
91,84 pkt

Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców DPS w Nowym Czarnowie

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA: SPORZĄDZANIE I DOSTARCZANIE CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYM CZARNOWIE

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
    2. Rodzaj zamówienia: usługi
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla 123 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie, gmina Gryfino,
      • Sporządzanie posiłków zgodnie z zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie normami oraz na składniki pokarmowe i produkty spożywcze dla pensjonariuszy w zakładach służby zdrowia,
      • Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 31 poz. 265 z późn. zm), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
      • Właściwe normy racji pokarmowych w całodziennym wyżywieniu dla niżej wymienionych grup wiekowych zalecane przez Instytut Żywności i Żywienia
        od 4 - 6 lat - 1 osoba
        od 7 - 9 lat - 4 osoby
        od 10 - 12 lat - 10 osób
        od 13 - 15 lat - 12 osób
        od 16 - 20 lat - 20 osób
        powyżej 20 lat - 76 osób
      • Sporządzanie i wydawanie posiłków z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków produkcji oraz odpowiedzialności za ich przestrzeganie,
      • Przekazanie zamawiającemu posiłków w uzgodnionym terminie zgodnie z wymaganiami jakościowymi i wartościowymi.
    4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
      Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające może polegać na sporządzaniu dodatkowo do 10 posiłków całodziennego wyżywienia. Zamówienie uzupełniające będzie udzielone w drodze nowej umowy na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6, 55520000-1
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    12 miesięcy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: nie
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie zgody (w formie decyzji, pozwolenia) na podjęcie działalności kuchni udzieloną przez właściwego Inspektora Sanitarnego
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie minimum 2 usług o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 200.000 zł każda oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków
    3. Potencjał techniczny
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie środkiem transportu oraz termosami i pojemnikami spełniającymi właściwe wymogi sanitarne
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobą z dyplomem (lub innym dokumentem) dietetyka
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 400 000 zł
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      • koncesji, zezwolenia lub licencji
      • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
      • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
      • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
      • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
      dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  6. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
    W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
    2. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 września 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 23.08. 2010 r.

TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:

  1. Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
    Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
    "1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 września 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11

  2. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 września 2010 r. o godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"


TREŚĆ MODYFIKACJI

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:

Zamawiający modyfikuje ogłoszenie oraz SIWZ w następujący sposób:

Sekcja III pkt. 3 ppkt b) ogłoszenia otrzymuje brzmienie:
Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie minimum 2 usług o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 120.000 zł każda oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków.

Część X pkt 2 lit a) SIWZ otrzymuje brzmienie:
wykonanie minimum 2 usług o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 120.000 zł każda oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków.

Część XI pkt 1.8 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 2 usługi wykonaną w ww. okresie na kwotę 120.000 zł każda, dotyczącą sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ).


data opublikowania: 2010-08-23 12:59:08
data ostatniej aktualizacji: 2010-09-27 12:15:24

Strona odwiedzona 2328 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.