Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. "Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o."

Na podstawie Art. 92 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, informujemy że w ww. postępowaniu, Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą, ofertę firmy Usługi Gastronomiczne, Pralnicze Stanisław Kasjan, ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino.

Do ww. postępowania wpłynęły 3 oferty:

L.p.WykonawcaZaoferowana cenaIlość uzyskanych punktów
1.P.Dussmann Sp. z o.o., ul. Kurpińskiego 55a, 02-733 Warszawa9,62 zł
(cena wsadu do kotła 5,50 zł)
87,89 pkt
2.EWMAR Wasilewska i Szemborski Sp.J., 75-811 Koszalin, ul. Połczyńska 71 A8,68 zł
(cena wsadu do kotła 5,00 zł)
94,29 pkt
3.Usługi Gastronomiczne, Pralnicze Stanisław Kasjan, ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino9,27 zł
(cena wsadu do kotła 6,96 zł)
94,91 pkt

Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o.

  1. Zamawiający: Szpital Powiatowy w Gryfinie Sp. z o.o., ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino
  2. Tryb postępowania: przetarg nieograniczony – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
      1. sporządzanie i dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o., zgodnie z zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie normami oraz na składniki pokarmowe i produkty spożywcze dla pensjonariuszy w zakładach służby zdrowia.
      2. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 31 poz. 265 z późn. zm), łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
      3. sporządzanie i wydawanie posiłków z zachowaniem wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie personelu i warunków produkcji oraz odpowiedzialności za ich przestrzeganie,
      4. przekazanie zamawiającemu posiłków w uzgodnionym terminie zgodnie z wymaganiami jakościowymi i wartościowymi.
      5. odbieranie resztek po posiłkach (1 x dziennie).
    1. Podstawa wykonania przedmiotu zamówienia:
      1. posiłki sporządzane będą na podstawie zapotrzebowania żywnościowego "relewów", dostarczanych przez zamawiającego z wyprzedzeniem jednodniowym,
      2. przewidywana ilość całodobowych posiłków dziennie wynosi ok. 115 (75 – od dnia zawarcia umowy; 40 od 01.01.2011 r.),
      3. na całodzienne wyżywienie składają się 3 (lub 4 – w przypadku jednostek w których podawane są podwieczorki) posiłki dostarczone przez wykonawcę do siedziby zamawiającego w godzinach:
        • śniadanie od 9.00 do 9.30
        • obiad od 13.00 do 13.30
        • podwieczorek od 15.00 do 16.00
        • kolacja od 17.00 do 17.30
      4. posiłki wykonywane będą pod nadzorem dietetyka Wykonawcy uwzględniając rodzaj diety,
      5. wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym środkiem transportu do siedziby zamawiającego – z rozwiezieniem posiłków na poszczególne oddziały Szpitala, ze spełnieniem właściwych wymogów sanitarnych potwierdzonych decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie środka transportu, w zakresie termosów i pojemników, atestami.
      6. wykonawca odpowiada za higienę naczyń i opakowań, w których będą przechowywane i przewożone posiłki.
      7. po rozdaniu posiłków Wykonawca zabiera wszystkie termosy.
    2. Lokalizacja wykonywania zamówienia:
      1. Ul. Parkowa 5, 74-100 Gryfino – ok. 50 posiłków dziennie – bez podwieczorków.
      2. Ul. Niepodległości 39, 74-100 Gryfino – ok. 25 posiłków dziennie – z podwieczorkami.
      3. Nowe Czarnowo 70, 74-101 Nowe Czarnowo – ok. 40 posiłków dziennie – z podwieczorkami.
        Posiłki będą dostarczane do budynków w Gryfinie przy ul. Parkowej 5 i Niepodległości 39 od dnia zawarcia umowy, natomiast do placówki w Nowym Czarnowie od 01.01.2011 r. Podwieczorki będą dostarczane do jednostki przy ul. Niepodległości 39 w Gryfinie (ZOL) i w Nowym Czarnowie. Mogą one być dostarczane na miejsce razem z obiadem (jeśli są to dania podawane "na zimno"). W przypadku dań podawanych "na ciepło" – np. budyń – powinny być dostarczane osobnym transportem.
    3. Osobą odpowiedzialną za realizację niniejszej umowy ze strony Zamawiającego jest .......
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Wymagany termin realizacji zamówienia: 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
  8. Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  9. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. Niepodległości 28, 74-100 Gryfino, w sekretariacie dyrektora, lub pocztą na wniosek.
  10. Warunki udziału:
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
    3. dysponują osobą z dyplomem (lub innym dokumentem) dietetyka,
    4. wykażą się doświadczeniem w tej dziedzinie usług będących przedmiotem zamówienia tj. w okresie trzech lat od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali minimum 1 usługę o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków.
    5. posiadają zgodę (w formie decyzji, pozwolenia) na podjęcie działalności kuchni udzieloną przez właściwego Inspektora Sanitarnego,
    6. dysponują środkiem transportu oraz termosami i pojemnikami spełniającymi właściwe wymogi sanitarne (potwierdzone przez właściwego Inspektora Sanitarnego),
    7. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 zł.
  11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ)
    3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert).
    4. Zaświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne.
    5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.
    6. Zgoda (w formie decyzji, pozwolenia) na podjęcie działalności kuchni udzielona przez właściwego Inspektora Sanitarnego
    7. Dokumenty potwierdzające że Wykonawca dysponuje środkiem transportu oraz termosami i pojemnikami spełniającymi właściwe wymogi sanitarne.
    8. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 1 usługę wykonaną w ww. okresie na kwotę 100.000 zł każda, dotyczącą sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
    9. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wartość usług, oraz że usługi te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły sukcesywnego sporządzania i dostarczania posiłków.
    10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ).
    11. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (dietetyk - dyplom lub inne dokumenty)
    12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 zł.
  12. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
  13. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  14. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest Andrzej Krzemiński – tel. 0603854593
  15. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 września 2010 r. do godz. 11.00 w sekretariacie dyrektora Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. przy ul. Niepodległości 39.
  16. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 września 2010 r. o godz. 12.00 w sekretariacie dyrektora Szpitala Powiatowego w Gryfinie Sp. z o.o. przy ul. Niepodległości 39.
  17. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie:
    Cena -; 100 %.
  18. Ogłoszenie umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 10.09.2010 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) zwanej dalej pzp., Zamawiający dokonuje poniższych modyfikacji:
  1. Część XIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia otrzymuje brzmienie:


  2. Część XIII OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

    Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
    1. Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:
      1. 80% - cena,
      2. 20% - cena wsadu do kotła
    2. Sposób obliczania ilości punktów:
      1. w kryterium, w którym zamawiającemu zależy, aby oferent przedstawił jak najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

        (n : w) x a x 100– gdzie:
        n – najniższa wartość z zaoferowanych,
        w – wartość z badanej oferty
        a – znaczenie czynnika przedstawionego w pkt. 1.1);

      2. w kryterium, w którym zamawiającemu zależy, aby oferent przedstawił jak najwyższy wskaźnik (cena wsad do kotła) zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

        (w : n) x b x 100– gdzie:
        w– wartość z badanej oferty,
        n – najwyższa wartość z zaoferowanych,
        b – znaczenie czynnika przedstawione w pkt. 1.2);

      3. punkty z obu kryteriów zostaną zsumowane.
        Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najwyższą liczba punktów.
    3. Cena ma obejmować wszelkie upusty, rabaty i inne koszty.
    4. Badanie ofert zostanie przeprowadzone przez Komisję Przetargową.
    5. Zamawiający dokona badania ofert i sprawdzenia ich pod względem formalnym. Oferty, które nie będą spełniać wymogów ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, SIWZ oraz będą naruszać przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych zostaną odrzucone.
    6. W toku dokonywania oceny złożonych ofert. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści oferty, informując o tym Wykonawcę.
    7. Nie wyrażenie zgody przez Wykonawcę na poprawienie oczywistej omyłki rachunkowej spowoduje odrzucenie oferty.
    8. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
    9. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania przesyłając powyższe zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty.
  3. Zamawiający zmienia termin składania ofert na dzień 22 września 2010 r. dostosowując do tego terminu zapisy wymagane na kopertach w których zapakowane będą oferty. Godzina i miejsce składania ofert pozostają bez zmian.

data opublikowania: 2010-09-10 09:45:46
data ostatniej aktualizacji: 2010-09-27 12:34:16

Strona odwiedzona 2272 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Andrzej Krzemiński
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.