Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie agregatu prądotwórczego do zasilania Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Gryfinie

Rozstrzygnięcie:

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie agregatu prądotwórczego do zasilania Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Gryfinie"

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759) zawiadamiamy, że w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym wpłynęły 2 oferty, Zamawiający podjął następujące rozstrzygnięcie:

  1. Zamawiający wybiera ofertę Nr 1 Wykonawcy Agregaty PEX-POOL PLUS, Ul. Metalowców 35, 39-200 Dębica. Oferowana w niej cena wynosiła 69.418,00 zł brutto.
  2. Kryterium oceny ofert: 100 % - cena
  3. Wykonawcy, którzy złożyli oferty:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcyCenaPunktacja
1Agregaty PEX-POOL PLUS Ul. Metalowców 35 39-200 Dębica69.418,00100,00
2Enet Andrzej Ligocki Ul. Władysława IV 5 66-400 Gorzów Wlkp.109.800,00Oferta odrzucona

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na: Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie agregatu prądotwórczego do zasilania Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Gryfinie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
    Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl
  2. RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie agregatu prądotwórczego do zasilania Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Gryfinie
    2. Rodzaj zamówienia: dostawa
    3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie agregatu prądotwórczego o mocy 55 kVA/44KW do zasilania Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Gryfinie (szczegółowy opis w SIWZ)
    4. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
    5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31122000-7
    6. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    7. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
  2. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
    45 dni od daty zawarcia umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  1. WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  2. ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
  3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    2. Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      • Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie co najmniej 2 dostaw stanowiących przedmiot zamówienia (dostawa, montaż i podłączenie agregatu prądotwórczego)
    3. Potencjał techniczny
    4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
  4. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      • wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
      • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
    3. Dokumenty podmiotów zagranicznych
      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  5. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
  6. INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5)
    Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.
  2. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
  3. CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
  4. ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
    3. z powodu wystąpienia dodatkowych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę
    4. z powodu warunków atmosferycznych
  5. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
    2. Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18 października 2010 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
    3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    4. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
    5. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 8 października 2010 r.


data opublikowania: 2010-10-08 14:13:36
data ostatniej aktualizacji: 2010-11-03 13:07:02

Strona odwiedzona 1661 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.