Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w latach 2010-2012 na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na osiem zadań
Rozstrzygnięcie:
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "zimowe utrzymanie dróg powiatowych w latach 2010 do 2012 na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na osiem zadań"
DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 9
liczba odrzuconych zadań: - 0
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 28.10.2010r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:
Nr I - gmina Stare Czarnowo, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1, Usługi Budowlane, Jan Ambroziak, Gardno ul.Niepodległości 2/2, 74-100 Gryfino, za kwotę brutto 204.310,08 zł (słownie: dwieście cztery tysiące trzysta dziesięć 08/100 złotych).
Nr II - gmina Gryfino, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 6, Spółdzielni Kółek Rolniczych w Baniach, ul.Osadnicza 8, 74-110 Banie za kwotę brutto 217.843,44zł (słownie: dwieście siedemnaście tysięcy osiemset czterdzieści trzy 44/100zł).
Nr III - gminy Banie i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 5, Spółdzielni Kółek Rolniczych w Baniach, ul.Osadnicza 8, 74-110 Banie za kwotę 217.843,44zł (słownie: dwieście siedemnaście tysięcy osiemset czterdzieści trzy 44/100zł).
Nr IV - gmina Chojna, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 4 Spółdzielni Kółek Rolniczych w Chojnie, ul.Rogozińskiego 14, 74-500 Chojna za kwotę brutto 239.780,58 zł (słownie:dwieście trzydzieści dziewięć tysięcy siedemset osiemdziesiąt 58/100).
Nr V - gmina Trzcińsko Zdrój, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 8 Spółdzielni Usług Rolninych "ROL-BUD", ul.Ceglana 8, 74-510 Trzcińsko Zdrój za kwotę brutto 215.224,08 zł (słownie: dwieście piętnaście tysięcy dwieście dwadzieścia cztery 08/100 złotych).
Nr VI - gminy Moryń i Cedynia, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 2 Usługi Warsztatowe Tadeusz Łyczakowski, Dolsko 1, 74-503 Moryń za kwotę brutto 280.708,08zł. (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy siedemset osiem 08/100 zł.)
Nr VII - gmina Mieszkowice, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 3, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Michałowski, 74-505 Mieszkowice za kwotę brutto 249.057,48 zł. (słownie: dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy pięćdziesiąt siedem 48/1000 zł).
Nr VIII - miasto Gryfino, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 7, F.U.H. "ELWI" Wiesław Żelech, 74-100 Gryfino, ul.Flisacza 35D/6 za kwotę brutto 139.044,36 zł. (słownie: sto trzydzieści dziewięć tysięcy czterdzieści cztery 36/1000 zł).
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskali najwyższą ilość punktów. Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji usług zimowego utrzymania dróg powiatowych zostanie zawarta po 8 listopada 2010 r.
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w latach 2010-2012 na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na osiem zadań
Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w latach 2010-2012 na terenie powiatu gryfińskiego z podziałem na osiem zadań"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w latach 2010 do 2012 z podziałem na zadania: zadanie Nr I - gmina Stare Czarnowo, zadanie Nr II- gmina Gryfino, zadanie Nr III - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie Nr IV - gmina Chojna, zadanie Nr V - gmina Trzcińsko Zdrój, zadanie Nr VI gminy Cedynia i Moryń, zadanie Nr VII - gmina Mieszkowice oraz zadanie Nr VIII - miasto Gryfino".
Materiał do zimowego utrzymania dróg (piasek, sól) zapewnia Zamawiający.
Zakres prac obejmuje:
Likwidację śliskości poprzez:
posypywanie jezdni mieszanką piasek-sól 5:1 lub solą nawilżoną, z wydatkiem jednostkowym umożliwiającym jak najszybsze złagodzenie śliskości,
posypywanie będzie się odbywać przy użyciu mieszanki lub soli nawilżonej w obrębie skrzyżowań, na zatokach autobusowych, na łukach poziomych i pionowych, w miejscach szczególnie niebezpiecznych,
chodniki w obrębie miasta na całej długości przyjmując do rozliczenia 50% powierzchni chodników,
Odśnieżanie dróg za pomocą pługów odśnieżających lub sprzętu ciężkiego
Utrzymanie stałej przejezdności powierzonych do utrzymania zimowego dróg i chodników .
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31 marca 2012 r.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wykorzystanie środków finansowych oraz zmianę cen jednostkowych po uwzględnieniu inflacji ustalonej na zasadach określonych w załączniku nr 7 pkt 7 a dla zadania Nr VIII pkt.6.
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Wykonawca będzie związany ofertą: 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ),
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym.
Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne.
Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (ze wskazaniem kierownika robót), wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ).
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ).
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 złotych.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu poprzez dostarczenie ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - Pan Arkadiusz Durma - tel. (91) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 22 października 2010 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 października 2010r. o godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala audiowizualna (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena - 100 % - oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 08.10.2010r. pod pozycją Nr 325412 - 2010.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) Zamawiający wprowadza następujące zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w załączniku Nr 7 zadanie II - Gmina Gryfino:
Na tym zakończono zmiany i modyfikacje, pozostałe warunki i treść SIWZ pozostają bez zmian.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) Zamawiający wprowadza następujące zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w załączniku Nr 4 do SIWZ (str. 9) - WYKAZ PERSONELU, pod istniejącą tabelą wykreśla się zapis: "UWAGA!. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (prawa jazdy)".
Na tym zakończono zmiany i modyfikacje, pozostałe warunki i treść SIWZ pozostają bez zmian.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) Zamawiający wprowadza następujące zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
w załączniku Nr 6 do SIWZ (str. 11) - PROJEKT UMOWY, w paragrafie 2 ust. 2 jest: Do powyższych stawek zostanie doliczony należny podatek VAT w wysokości 7%, zgodnie z Polską Klasyfikacją Wyrobów i Usług - PKWiU obowiązującą dla podatku VAT (obecnie 90.00.30).
po zmianie otrzymuje następujące brzmienie: Do powyższych stawek zostanie doliczony należny podatek VAT, zgodnie z Polską Klasyfikacją Wyrobów i Usług - PKWiU obowiązującą dla podatku VAT, obowiązujący na dzień powstania zobowiązania.
w załączniku Nr 1 (FORMULARZ OFERTY) zadanie VIII - miasto Gryfino do SIWZ, w tabeli stawek zmienia się dla samochodu samowyładowczego jednostkę obmiaru z 1 m-g na 1 godz.
Na tym zakończono zmiany i modyfikacje, pozostałe warunki i treść SIWZ pozostają bez zmian.
data opublikowania: 2010-10-08 15:05:20 data ostatniej aktualizacji: 2010-11-02 13:07:59
Strona odwiedzona 2022 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga