Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 2 zadania
Rozstrzygnięcie:
ZAMAWIAJĄCY: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 2 zadania: zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa, zadanie II - gminy: Cedynia, Chojna, Mieszkowice, Moryń i Trzcińsko-Zdrój"
DANE O OFERTACH: liczba złożonych ofert: - 7
liczba odrzuconych zadań: - 0
Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 24.02.2011r. zatwierdził przetarg i wyłonił Wykonawców na poszczególne zadania:
Nr I - gmina Stare Czarnowo, Gryfino, Banie i Widuchowa, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 3, Przedsiębiorstwo Budowlane ISOBAU Polska, 70-391 Szczecin, ul. Ojca Bejzyma 7/15 za kwotę brutto 198.815,70 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset piętnaście 70/100 zł).
Nr II - gminy Chojna, Trzcińsko Zdrój, Mieszkowice, Moryń i Cedynia, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę nr 1 Usługi Warsztatowe Tadeusz Łyczakowski, Dolsko 1/2, 74-503 Moryń za kwotę brutto 173.040,60zł. (słownie: sto siedemdziesiąt trzy tysiące czterdzieści 60/100 zł.)
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Ww. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uzyskali najwyższą ilość punktów. Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:
Zadanie Nr
Oferta 1
Oferta 2
Oferta 3
Oferta 4
Oferta 5
Oferta 6
Oferta 7
I
225.211,20 88,28 pkt
198.815,70 100 pkt
231.416,91 85,91 pkt
209.921,08 94,70
199.409,40 99,7 pkt
II
173.040,60 100 pkt
214.463,37 80,68 pkt
205.858,30 84,06 pkt
*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.
Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji usług bieżącego utrzymania dróg powiatowych zostanie zawarta po 3 marca 2011r.
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 2 zadania
ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
"Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, z podziałem na 2 zadania:
zadanie I - gminy: Banie, Gryfino, Stare Czarnowo i Widuchowa,
zadanie II - gminy: Cedynia, Chojna, Mieszkowice, Moryń i Trzcińsko-Zdrój"
Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w latach 2011/2012.
CPV - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe CPV - 45232452-5 Roboty odwadniające CPV - 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg CPV - 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych CPV - 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg CPV - 45233221-4 Malowanie nawierzchni CPV - 45233222-1 Roboty w zakresie chodników
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na zadanie Nr I lub Nr II.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
spełniają warunki SIWZ .
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
Dokumenty potwierdzające uprawnienia Kierownika robót - kserokopia uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł,
Potwierdzenie wniesienia wadium.
Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 218.
Zabezpieczoną ofertę należy złożyć: w terminie do dnia 7 lutego 2011 r. do godz. 10.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
Otwarcie ofert nastąpi: dnia 7 lutego 2011 r. o godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 27.01.2011r. pod pozycją Nr 30797 - 2011.
data opublikowania: 2011-01-27 13:12:26 data ostatniej aktualizacji: 2011-02-25 13:36:57
Strona odwiedzona 3449 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga