Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2011 roku, z podziałem na 4 zadania

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "remonty cząstkowe grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2011 roku z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice".

CENA OFERTY:
Zadanie I, cena oferty najtańszej: 144.217,50 zł, cena oferty najdroższej: 150.588,90 zł
Zadanie II, cena oferty najtańszej: 144.217,50 zł, cena oferty najdroższej: 146.800,50 zł
Zadanie III, cena oferty najtańszej: 154.893,90 zł, cena oferty najdroższej: 157.563,00 zł
Zadanie IV, cena oferty najtańszej: 203.134,50 zł, cena oferty najdroższej: 213.429,60 zł

DANE O OFERTACH:
W wymaganym terminie wpłynęło 8 ofert.
Liczba odrzuconych ofert: 1

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA (netto):
ZADANIE I - 129 500,00 zł, ZADANIE II - 129 500,00 zł
ZADANIE III - 129 500,00 zł, ZADANIE IV - 166 500,00 zł

Działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 17.03.2011r. zatwierdził przetarg na w/w zadaniach, jako najkorzystniejszą przyjął ofertę firmy - SALDROG Spółka z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński; ul. Usługowa 11 - zadanie I za kwotę brutto 144.217,50 zł (słownie: sto czterdzieści cztery tysiące dwieście siedemnaście 50/100); zadanie II za kwotę brutto 144.217,50 zł (słownie: sto czterdzieści cztery tysiące dwieście siedemnaście 50/100); zadanie III za kwotę brutto 154.893,90 zł (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt trzy 90100) oraz na zadanie IV za kwotę brutto 203.134,50 zł (słownie: dwieście trzy tysiące sto trzydzieści cztery 50/100 złotych).

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium "cena" - 100%. Nw. Wykonawcy spełnili wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia z wyjątkiem oferty nr 6, która została wykluczona na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp.

Zestawienie oceny ofert przedstawia tabela poniżej:

Numer oferty Nazwa oferenta Zadanie I
w zł
Zadanie II
w zł
Zadanie III
w zł
Zadanie IV
w zł
Liczba Punkt.
1 "EMULEX" Ulhurski Sp. z o.o. Stargard Szczeciński 150.588,90       95,77
2 SALDROG Spółka z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński 144.217,50       100
3 TRANS-MASZ Spólka Akcyjna Stargard Szczeciński   146.800,50 157.563,00   98,24
98,30
4 SALDROG Spółka z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński   144.217,50     100
5 SALDROG Spółka z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński     154.893,90   100
6 DATA TRANS 74-200 Pyrzyce Oferta wykluczona      
7 "EMULEX" Ulhurski Sp. z o.o. Stargard Szczeciński       213.429,60 95,17
8 SALDROG Spółka z o.o., 73-110 Stargard Szczeciński       203.134,50 100

*czcionką wytłuszczoną zaznaczono oferty najkorzystniejsze na poszczególne zadania.

Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Ponadto zgodnie z art. 94 ust.1 pkt 2 Zamawiający informuje, że umowa z wykonawcami realizacji remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2011 roku zostanie zawarta po 23 marca 2011r.

Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2011 roku, z podziałem na 4 zadania

ZARZĄD POWIATU W GRYFINIE
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
"Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych w 2011 roku, z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice"

  1. Zamawiający: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania:
    przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz.759 ze zm.).
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z wykonywaniem remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego w 2011roku z podziałem na 4 zadania: zadanie I - gminy: Gryfino i Stare Czarnowo, zadanie II - gminy: Banie i Widuchowa, zadanie III - gminy: Chojna i Trzcińsko-Zdrój, zadanie IV - gminy: Cedynia, Moryń i Mieszkowice.

    CPV - 45233142-6.
  5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z podziałem na 4 zadania.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
  8. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2011 r.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      • spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
      • nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
      • spełniają warunki SIWZ.
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez sprawdzenie czy Wykonawca złożył oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót i posiadanie polisy ubezpieczeniowej.
  12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
    1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
    2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia Kierownika robót - kserokopia uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa.
    4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł na każde zadanie odrębnie,
    5. Potwierdzenie wniesienia wadium.
  13. Wykonawca wniesie wadium w wysokości:
    2.5000,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), na każde zadanie odrębnie, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  14. Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
    3. z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
  15. Informację w sprawie przetargu można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Gryfinie, Wydział Zarządzania Drogami - tel. 91 40 45 000 wewn. 218; fax wewn. 247.
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć:
    W terminie do dnia 25 lutego 2011 r. do godz. 11,00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  17. Otwarcie ofert nastąpi:
    W dniu 25 lutego 2011 r. o godz. 11,15 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100 %, tj. oferta z najniższą ceną.
  19. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 11.02.2011r. pod pozycją Nr 20558-2011

data opublikowania: 2011-02-11 14:24:06
data ostatniej aktualizacji: 2011-03-18 14:05:56

Strona odwiedzona 4875 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Wojciech Sztanga

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.