Strona główna biuletynu
Formularz wyszukiwania

Ogłoszenia

Archiwum - przetargi inne

Utrzymanie czystości ulic powiatowych na terenie miasta Chojna w latach 2011-2013

Rozstrzygnięcie:

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Gryfiński
ul. Sprzymierzonych 4
74-100 Gryfino

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. "Utrzymanie czystości ulic powiatowych na terenie miasta Chojna w latach 2011- 2013.

DANE O OFERTACH:
liczba złożonych ofert: - 3
liczba odrzuconych ofert: - 0

CENA OFERTY:
cena oferty najtańszej: 209.096,42 zł brutto
cena oferty najdroższej: 375.403,68 zł brutto

KWOTA PRZEZNACZONA NA REALIZACJĘ ZADANIA: 266.645,41 złotych brutto.

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759) informuje się, że Zarząd Powiatu w Gryfinie w dniu 24 marca 2011r. unieważnił postępowanie przetargowe na "utrzymanie czystości ulic powiatowych na terenie miasta Chojna w latach 2011- 2013", ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonywanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Pismem z dnia 15 marca 2011r. Burmistrz Gminy Chojna zwrócił się do Zarządu Powiatu z wnioskiem o przekazanie obowiązków zarządcy dróg powiatowych na terenie miasta Chojna. Zaproponował podpisanie porozumienia na okres 24 m-cy, za kwotę 204.000,00 zł. Mając na uwadze dotychczasową współpracę z jednostkami samorządu terytorialnego, postanowiono jak na wstępie.
Zgodnie z art. 179 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zmianami) wykonawcom i uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI cytowanej wyżej ustawy, na zasadach w niej określonych.

Zarząd Powiatu w Gryfinie ogłasza przetarg nieograniczony na: "Utrzymanie czystości ulic powiatowych na terenie miasta Chojna w latach 2011-2013"

  1. Zamawiający:
    Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino.
  2. Tryb postępowania:
    przetarg nieograniczony - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
    bip.gryfino.powiat.pl
  4. Przedmiot zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu czystości ulic powiatowych na terenie miasta Chojna w latach 2011 - 2013.
    CPV - 90211000-9 usługi zamiatania ulic
    CPV - 90212000-6 usługi odśnieżania
  5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego. W przypadku udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawca zobowiązany jest stosować stawki nie większe niż ujęte w ofercie zamówienia podstawowego.
  8. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące.
  9. Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert.
  10. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. 11 Listopada 16 D, 74-100 Gryfino, lub pocztą na pisemny wniosek.
  11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      1. spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
      2. nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności:
      3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, minimum 3 osoby, w tym kierowca pojazdu przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg.
      4. dysponują potencjałem technicznym w postaci:
        1. ciągnik z przyczepą lub samochód skrzyniowy,
        2. wykaszarki - szt. 2,
        3. rozsypywarki materiału sypkiego lub solarki do zimowego utrzymania dróg - co najmniej 1 szt.
      5. zezwolenie właściwego starostwa powiatowego na transport odpadów innych niż niebezpieczne w tym odpadów komunalnych.
      6. spełniają warunki SIWZ a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł.
      7. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia.
    2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
    3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ),
    4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ),
    5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert),
    6. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym
    7. Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne w ZUS.
    8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów,
    9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000 zł (do przetargu na rok 2011, w latach następnych przedłoży Zamawiającemu do 15 stycznia danego roku).
    10. Potwierdzenie wniesienia wadium
    11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia osób oraz sprzętu, narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zgodnie z zał. Nr 4 i Nr 5 do SIWZ),
  12. Wykonawca wniesie wadium w wysokości:
    2.500,00 zł. (słownie:dwa tysiące pięćset złotych),, w pieniądzu na konto Starostwa Powiatowego w Gryfinie Nr 27 2030 0045 1110 0000 0194 1850 lub w innej formie dopuszczonej ustawą.
  13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  14. Zmiana umowy: Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie zmiany przedmiotu oraz terminu wykonania zamówienia lub zmiany ceny:
    1. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
    2. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
    3. z powodu wystąpienia dodatkowych robót, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę,
    4. z powodu warunków atmosferycznych lub wykorzystania środków przeznaczonych na poszczególne zadanie.
  15. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
    Arkadiusz Durma - Naczelnik Wydziału Zarządzania Drogami - tel. (091) 4045000 wew. 218.
  16. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć: w terminie do dnia 7 marca 2011 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.
  17. Otwarcie ofert nastąpi: dnia 7 marca 2011r. o godz. 11.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro).
  18. Kryterium wyboru ofert i ich znaczenie: Cena 100%, tj. oferta z najniższą ceną.
  19. Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień publicznych w dniu 25.02.2011r. pod pozycją Nr 29810 - 2011.

data opublikowania: 2011-02-25 14:55:08
data ostatniej aktualizacji: 2011-03-24 13:53:09

Strona odwiedzona 3521 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji: Maria Ilińczyk
Informacja wprowadzona przez: Marcin Konopnicki

  • e-Doręczenia
  • Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
  • Rezerwacja kolejki poprzez system internetowy w Wydziale Komunikacji i Transportu
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca
  • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Inne bezpłatne poradnictwo
  • Dzienniki ustaw
  • Monitor polski
  • Komunikacja w języku migowym
  • Rejestr Informacji o Środowisku
  • WebEWID Powiat Gryfiński
  • Portal Mapowy - dystrybucja danych o budynkach
  • Budowlane_ABC
  • Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gryfinie
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gryfinie
  • Dom Pomocy Społecznej w Nowym Czarnowie
  • e-budownictwo Wypełnij wniosek online
  • Nie masz szybkiego internetu? Zgo zapotrzebowanie na internet.gov.pl
Pobierz Adobe Reader z www.adobe.com

Pobierz Adobe Reader
Program jest niezbędny do przeglądania
niektórych treści zawartych w serwisie.