Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1 w Chojnie
Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1 w Chojnie
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA: Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1 w Chojnie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński, ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.powiat.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego z bieżnią lekkoatletyczną przy ZSP Nr 1w Chojnie
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej z bieżnią lekkoatletyczną wraz z wyposażeniem i infrastrukturą przy Zespole szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Chojnie. Zakres prac:
roboty pomiarowe
roboty ziemne
podbudowa
nawierzchnie
wyposażenie boisk
zieleń
odwodnienie boiska i bieżni
Planowana inwestycja obejmuje swoim zakresem wykonanie boiska. Stanowi I etap całości zaplanowanej inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenu wokół ZSP nr 1 w Chojnie. W zakresie I etapu zostaną wykonane 2 części zadania (postępowanie przetargowe nie jest częściowe):
I część - przygotowanie uzbrojenia terenu pod wykonanie boiska oraz bieżni wraz z robotami ziemnymi, instalacyjnymi oraz 1 przepompowni, rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej (odcinek 3)
II część - wykonanie nawierzchni poliuretanowej wraz z wyposażeniem boiska w sprzęt stały typu urządzenia sportowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą specyfikacji technicznej robót stanowiącej zał. nr 7 oraz projektu stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyć wykonania oświetlenia boiska.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 12 miesięcy od dnia przekazania placu budowy (II część zamówienia - wykonanie w roku 2012)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM Informacja na temat wadium: Zgodnie z SIWZ, 15 000 PLN
ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej stanowiących przedmiot zamówienia (budowa boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej) na co najmniej 500.000 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Potencjał techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Analiza dokumentów potwierdzających dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy - branża ogólnobudowlana, kierownik robót - branża sanitarna)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Analiza dokumentów potwierdzających posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000 zł
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert)
Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt 4) albo w pkt 5) Wykonawca składa wraz z ofertą, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz dowód wpłaty wadium i szczegółowy kosztorys ofertowy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formuły spełnia, nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.
KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena.
CZY PRZEPROWADZONA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA: nie.
ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: W umowie może ulec zmianie przedmiot oraz termin wykonania zamówienia lub zmniejszyć się cena:
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron
z powodu wystąpienia zamiennych robot, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę bądź wystąpienia trudności organizacyjnych,
z powodu warunków atmosferycznych
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Gryfinie ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej
Termin składania ofert:. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 27 czerwca 2011 r. do godz. 13.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 6 czerwca 2011 r.
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Cześć III SIWZ pkt 1 lit a) otrzymuje brzmienie:
a) I część - przygotowanie uzbrojenia terenu pod wykonanie boiska oraz bieżni wraz z robotami ziemnymi, instalacyjnymi oraz 1 przepompowni, rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej (odcinek 3)
Zakres kanalizacji deszczowej odprowadzający wody deszczowe z terenu boiska i bieżni:
rys.7. odcinki Oistn-O1, O1-WP24, O1-WP25, O23-WP26
rys.8. odcinki O1-(1-0), O27-(2-0), O27-(3-0), O25-(6-0), O28-(4-0), O28-(5-0), O29-(7-0), O25-(8-0), O24-(9-0), O34-(10-0)
rys.9. odcinek O38-035
mapka - fragment planu zagospodarowania z zakresem kanalizacji w obrębie boiska
Opis techniczny - odwodnienia liniowe dla boiska i bieżni
Kanalizacja deszczowa wg projektu rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami (tom 4):
od odwodnień liniowych:
Ø 200 PVC 248,3 m
Ø 250 PVC 17,9 m
Ø 315 PVC 29,5 m
Ø 200 x 11 PE 26,1 m
studzienki z tworzywa sztucznego Ø 600 szt. 10
studzienki żelbetowe Ø 1200 szt. 4
wpust uliczny Ø 500 z osadnikami szt. 1
osadnik
separator
pompownia
Przełożenie kanalizacji deszczowej:
Ø 200 PVC 77,0 m
studzienki żelbetowe Ø 1200 szt. 4
wpust uliczny Ø 500 z osadnikiem szt. 1
Ø 200PVC 17,2
TREŚĆ MODYFIKACJI
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2010 r., Nr 113. poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający dokonuje następujących zmian w SIWZ:
Zamawiający przedłuża termin składania ofert w następujący sposób:
Część XVI SIWZ "Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert" otrzymuje brzmienie:
"1. Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 6 lipca 2011 r. do godz. 14.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 lipca 2011 r. o godz. 14.30 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 - sala obrad (I piętro)"
Zamawiający modyfikuje zał. nr 1 do SIWZ tj formularz oferty w następujący sposób:
Punkt 1 i 2 formularza ofert otrzymuje brzmienie:
"1.Zgodnie z załączonymi kosztorysami szczegółowymi oferujemy wykonanie zamówienia za:
łączną kwotę: ...................zł brutto (słownie:....................) w tym podatek VAT ................. zł (VAT 23%)
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia przekazania placu budowy (II część zamówienia - wykonanie w roku 2012)."
data opublikowania: 2011-06-06 15:45:21 data ostatniej aktualizacji: 2011-06-30 14:24:13
Strona odwiedzona 1725 razy
Osoba odpowiedzialna za merytoryczne przygotowanie informacji:
Stojan Diakowski
Informacja wprowadzona przez:
Wojciech Sztanga